دغدغه افراد لاغر برای انتخاب لباس مناسب

امتیاز دهید

افراد لاغر چگونه لباسهای خود را انتخاب کنند تا خوش تیپ شوند

امروز تیم بانوریس تصمیم دارد راجع به افرادی که جثه ریزی دارند یا به اصطلاح ریز نقش هستند و چگونگی پوشیدن لباس مناسب آنها صحبت کنند.

این افراد برای اینکه تیپ و ظاهر مناسبی داشته باشند باید اصول خاصی را برای لباس پوشیدن رعایت کنند.

بنا به گزارش مجله ی فروشگاه بزرگ ایرانیان، اکثر لباس هایی که طراحی و دوخته میشود برای افراد درشت اندام و اندام متناسب است، این موضوع باعث به مشکل برخوردن افراد لاغر شده.

اولین گام برای اینکه در ظاهر از نظر جسمی لاغر و ضعیف به نظر نرسید این است که از پوشیدن لباس خیلی گشاد یا خیلی جذب دوری کنید و همیشه متناسب با سایزتان انتخاب کنید.

بزرگ بودن سرشانه و افتادن آنها روی شانه هایتان اصلا خوب نیست حتی افراد درشت اندام هم باید از پوشیدن این نوع لباس بپرهیزند. 

پوشیدن شلوار جین تنگ و چسبان ظاهر خوبی ندارد و موجب می شود پاهایتان شبیه تکه چوب به نظر آید. این شلوارها شما را قد کوتاهتر از چیزی که هستنید نشان خواهد داد، مناسب ترین گزینه برای شما شلوارهای راسته یا دمپا هستند. لباس های گلدار درشت و لباس های که خطوط افقی دارند بسیار می تواند برای شما مناسب باشد. هر چه تعداد این خطوط بیشتر و پهن تر باشند این اثر را تشدید خواهد کرد.

برای چاق تر به نظر آمدن سعی کنید از رنگ های متفاوت و طرح و نقش های بسیاری در پارچه لباستان استفاده کنید. به یاد داشته باشید برداشتن کیف بزرگ یک اشتباه هست که نباید مرتکب شوید. این کیف، باعث باعث ریزتر نشان دادن شما خواهد شد.

از انتخاب پوشیدنی های جانبی بزرگ دوری کنید، به عنوان مثال بستن ساعت مچی بزرگ یا کراوات پهن برای کسانی که لاغرند، ظاهر ناخوشایندی ایجاد میکند. این لوازم بهتر است متناسب با وضعیت شما باشد با به کار بستن همین نکات می توانید تغییرات چشم گیری در وضعیت ظاهرتان ایجاد کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به لباس های چهارخانه علاقه دارید باید هنگام خرید این نوع لباس ها از چهارخانه ی ریز دارند خریداری کنید چون این خانه ها هر چقدر ریزتر باشند هیکل شما را درشت تر نشان می دهد.

نکته ی مهم دیگر رنگ لباس شماست، رنگ های تیره شما را لاغر تر نشان می دهد بهتر است سراغ رنگ های روشن بروید. خصوصاٌ در فصل بهار و تابستان که خنک تر هم است. لباس کوتاه را هم فراموش کنید چون پوشیدن لباس های کوتاه باعث میشود از چیزی که هستید ریزتر به نظر برسید. خانم ها می توانند از مانتوهای پانچ و عبایی استفاده کنند. آقایان هم می توانند در پوشش خود از کت بهره ببرند تا حجیم تر به نظر برسند.

نظر شما در مورد این نوع لباس پوشیدن چیست؟؟

مقالات مرتبط

چطور به پیشواز پاییز برویم

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه