ترند پاییز 2018 و 2019

امتیاز دهید

ترند بپوشید تا بیشتر دیده شوید

یک پاییز و زمستان متفاوت را با لباسهای متفاوت و ترند شروع کنید. تا چندی پیش ترندها هر سال محدود بود و فقط به یک یا دو مدل محدود میشد. اما شما امسال یک ترند متفاوت دارید که فقط به یک مدل یا یک رنگ اختصاص محدود نمیشود. اگر یک جستجو کوچک در گوگل داشته باشید متوجه میشوید که صحبت از رنگهای شاداب و پرنشاط می باشد و به رنگ خاصی اختصاص پیدا نمی کند. این یک فرصت مناسب هست برای اینکه خودتان بتوانید با رنگهای مورد علاقه خود یک استایل پاییزه جالب داشته باشید. البته فراموش نکنید که پارچه های چهار خانه ترند پرطرفدار امسال هست که مورد علاقه استایلهای هنری می باشد. 

استایل جین:

اگر جین پوشید هستید، حتما یک جین فاق بلند انتخاب کنید و در کنار آن از یک کت یا پالتو چهار خونه یا پلنگی استفاده کنید. اگر شلوار جین کوتاه میپوشید می توانید از جواربهای چهارخونه نیز استفاده کنید.

دامن پوشها:

اگر دامن پوش هستید حتما برای این فصل از پارچه کشمیر چهارخانه استفاده کنید. به سلیقه شما بستگی دارد که چهارخانه آن ریز باشد یا درشت، یا اینکه چه رنگی باشد!!؟؟ امسال از طرحهای چهارخونه غافل نشوید از شال و روسری گرفته تا کفش و کیف چهارخونه. چون جزء طرحهای کلاسیک جالب می باشد. 

چهار خونه

برای مشاهده و خرید پارچه های کشمیر چهارخونه اینجا کلیک کنید.

از پوشیدن لباسهای راه راه غافل نشوید چرا که خیلی جالب برای فصل پاییز جالب هستند. بله راه راه تعجب نکنید. الان زمانی است که می توانید هرچه دوست دارید بپوشید. ترکیب لباسهای راراه با ساده از یک جنس ولی در کنار هم خلاقانه ترین استایلی هست که می توانید داشته باشید.

رنگهای پاییز و زمستان 2018-2019

رنگ سبز زیتونی: یک رنگ کاملا خنثی و کامل کننده رنگهای کرم است. می توانید سبز زیتونی را با رنگ مشکی، قهوه ای تیره هم ست کنید.

رنگ شرابی: رنگ شرابی یکی از تناژهای قرمز بسیار مناسب برای فصل سرما می باشد. شما می توانید با رنگ شرابی یک استایل خاص داشته باشید.

رنگ سبز خاکی: نوعی سبز خاص است که جزء رنگهای خنثی می باشد، ست کردن آن با اکثر پالتهای رنگ پاییزی راحت است.

رنگ آجری: رنگ معروف پاییز که در کنار رنگ زرد و قهوه ای زیاد دیده می شود. یک طیف رنگی گرم و چشم نواز است. برای شما که دوست دارید استایل شیک داشته باشید.

رنگ قهوه ای خرمایی: رنگ کلاسیک، خنثی و سازگار با پاییز است. این رنگ در تمام لباسها و اکسسوریهای پاییز وجود دارد.

رنگ خردلی: اگر می خواهید مرکز توجه باشید رنگ خردلی را انتخاب کنید. با همه ی رنگها راحتتر ست می شود.

رنگ آبی نفتی: این رنگ نه تنها جذاب است. بلکه در خودش شکوه و درخشش کلاسیک را هم به دنیال می آورد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه