رنگ سال 2018

امتیاز دهید

بنفش رنگ سال 2018

در سال های اخیر یکی از مواردی که برای برخی ها جالب است و قبل از خرید شب عیدشان درباره اش تحقیق می کنند، رنگ سال است. ولی آیا تا کنون براتیان سوال نشده که این رنگها که هر ساله مد می شود و ما نیز از آن پیروی می کنیم، توسط چه کسی مد میشود؟

شرکت پنتون (pantone) بیش از 40 سال است که به صورت تخصصی در زمینه رنگ، محصولات و خدمات خود را ارائه می دهد و هم اکنون به عنوان معتبرترین منبع جهانی رنگ همگان شرکت پنتون را می شناسند،موسس شرکت پنتون لورنس هربرت (Lawrence Herbert) می باشد.هر ساله رنگ سال توسط مدیران این شرکت انتخاب می شود و به سرعت مورد توجه طراحان صنعت های مختلف قرار می گیرد و از آن رنگ پیروی می کنند.

چطور از رنگ بنفش استفاده کنیم؟

رنگ بنفش که از ترکیب رنگ قرمز و آبی بوجود می آید و این رنگ نه سرد و نه گرم محسوب می شود، و این موضوع بستگی به رنگی دارد که در کنارش قرار می گیرد.

در لباسهایتان در کنار رنگ بنفش از رنگ مکملش که زرد می باشد استفاده کنید.

رنگ بنفش در قدیم به دلیل کم بودنش جزء رنگهای عیونی محسوب می شد و پادشاهان در خانه هایشان از رنگ بنفش استفاده می کردند.

در دکوراسیون خانه از رنگ بنفش استفاده کنید نشانه خلاقیت و بشاش بودن شماست، ولی سعی کنید در اتاق خواب از رنگ بنفش کمتر استفاده کنید، زیرا رنگ بنفش از نظر مغزی تحریک کننده است و اگر شما در یک اتاق بنفش بخوابید بطور متوسط فقط 5 ساعت و 56 دقیقه می توانید بخوابید، چون خاموش کردن ذهن پس از گذارندن یک روز سخت کاری برای شما دشوار می شود. و این رنگ شاهانه ساعت خواب شبانگاهی شما را کاهش می دهد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه