چطور دکوراسیون خوبی برای خانه کوچکمان داشته باشیم.

امتیاز دهید

ایده دکوراسیون خانه های کوچک

امروزه با توجه به فضای کوچکی که خیلی از خانه ها دارند، چیدمان وسایل خانه به یک دغدغه تبدیل شده است. بانوریس به شما کمک می کند که خانه خود را طوری بچینید که از فضاهایتان بهترین استفاده را بکنید و خانه شما مرتب دیده بشه.

استفاده از رنگهای روشن:

استفاده از رنگ روشن برای دیوار و سقف باعث بزرگتر دیده شدن خانه می شود. حتی در انتخاب پرده و مبلمان نیز بهتر است از رنگهای سفید و یا روشن استفاده کنید.برای اینکه خانه یکنواخت نشود میتوانید از کوسنها  رنگهای شاد استفاده کنید.

حذف میز جلومبلی:

میز جلو مبلی فضای زیادی اشغال میکند، بهتر است که میزهای کوچک و حدالامکان میز گرد استفاده کنید. چون میزهای گرد فضای کمتری بخود اختصاص می دهد و کاربرد بیشتری دارد.

استفاده از دیوار شیشه ای:

برای حیاط خلوت خود می توانید از دیوار شیشه ای استفاده کنید که باعث بزرگتر دیده شدن خانه شما میشود و میتوانید از در شیشه ای هم استفاده کنید تا بتوانید در مواقع ضروری از حیاط خلوت نیز استفاده کنید.

استفاده از فضای زیر پله:

اگر در خانه خودتان پلکان دارید حتما از فضای زیر پلکان بعنوان قفسه و یا کتابخانه استفاده . اینکار به خانه ای شما نظم میدهد.

استفاده از کاناپه در اتاق نشیمن:

داشتن کاناپه در اتاق نشیمن به شما کمک میکند در مواقعی که مهمان دارید از کاناپه بعنوان تخت خواب استفاده کنید.در این صورت از فضای خود به بهترین شکل استفاده کرده اید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه