پارچه هایی که در تابستان شما را خنک نگه می دارد

امتیاز دهید

انتخاب پارچه مناسب فصل

خانم ها به دلیل نوع پوششی که دارند در تابستان بیشتر از آقایان گرما را تحمل میکنند.برای فرار از این موضوع باید پارچه هایی را برای پوشش خود انتخاب کنند که در برابر گرما و رطوبت تابستان مناسب تر باشند. بعد از شناخت این سه نوع پارچه و استفاده آن ها در تابستان برای مانتو و مقنعه و دیگر البسه نگران گرمی هوا نخواهید بود. بافت های سست و نخ های ظریف برای لباس های لطیف تر و سبک مناسب هستند، لباس هایی که رطوبت و هوای گرم را جذب نمی کنند و بدنتان را خنک نگه می دارد.همچنین در نظر داشته باشید که رنگ لباس ها نقش مهمی در خنک نگه داشتن بدن دارد بنابراین رنگ های روشن برای تابستان توصیه می شود.

پارچه چیت

اگر جین پوش هستید و میخواهید در فصل گرما جایگزین مناسبی برای جین داشته باشید، پارچه چیت را به شما پیشنهاد میکنیم. که با همه آیتم ها تقریبا ست میشود و یک جذابیت خاص به تیپتان می دهد.

 پارچه نخی

این جنس بسیار مناسب برای مقنعه یا شال و روسری شما خواهد بود که به راحتی عرق را جذب میکند و یکی از بهترین آیتم ها برای نفس کشیدن پوست شماست.از دیگر ویژگی های این پارچه می توان به رفع چروک آسان از روی آن اشاره کرد که مزیت بسیار جالبی است.

پارچه کتان

شستشو و نگهداری از این پارچه بسیار آسان است. برای استفاده از صبح تا شب مناسبترین گزینه است و بهترین جنس میان همه انواع پارچه برای تابستان است. 

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

3 دیدگاه
مهدی پورعزیزی
۱۵:۰۹ , ۱۳۹۷/۰۳/۰۱

مقاله خیلی خوبی بود، لطفا برای فصل تابستان هم مطلب بذارین هم برای خانم ها و هم برای آقایان

بانوریس
۵:۱۵ , ۱۳۹۷/۰۳/۰۲

سلام ممنون از پیشنهاد شما، حتماٌ با نزدیکی به فصل تابستان بلاگ هایی مناسب این فصل نیز گذاشته می شود.

هانا
۱۳:۱۱ , ۱۳۹۷/۰۳/۱۰

ممنون بابت مطالب جالبی که در سایتتون میزارید