انواع ملحفه

امتیاز دهید

انواع پارچه های ملحفه

آیا شما انواع ملحفه را میشناسید؟
بانوریس امروز سعی دارد  شما را با انواع پارچه های ملحفه ای آشنا کند 
پارچه های ابریشمی
از قدیمی ترین پارچه های مورد استفاده در ملحفه پارچه های ابریشمی می باشد که از ابتدا مورد علاقه امپراطوران بوده است از مزایای پارچه های ابریشمی میتوان به این مورد اشاره کرد که به دلیل صاف بودن این پارچه در زمان خوابیدن طولانی بر روی صورت چین و چروک به جا نمیگذارد همچنین به دلیل وجود اسید آمینه در پارچه های ابریشمی غذای مناسبی برای پوست می باشد.
پارچه های نخی
ملحفه نخی هم ازجمله ملحفه های طبیعی است که لطافت و سبکی فوق العاده ای دارد و جزء مناسب ترین ملحفه ها برای بزرگسالان و مخصوصاً کودکان است چون کودکان زمان زیادی در طول شبانه روز خواب هستند همچنین پارچه نخی به دلیل اینکه به پوست اجازه تنفس میدهد میتواند خواب راحتی در فصل گرما برای نوزادان به ارمغان آورد و به پوست کودک آسیب نمی رساند این پارچه شست و شوی راحتی دارد ولی به دلیل نخ موجود در آن چروک می شود.
پارچه های تترون ساده
این پارچه ها در رنگ های مختلف و در عرض های 2 و3 موجود می باشند که با توجه به ضخامت آن قیمت های متفاوتی دارند و بیشتر از رنگ سفید آن در دوخت سرویس های خواب استفاده می شود.

پارچه ملحفه گلدار

پارچه های گلدار
پارچه های گلدار جزء پرفروش ترین پارچه ها می باشند که گل های ریز و درشت در رنگ های زیبا بر روی آن ها نقش بسته است که همه اقشار از آن استفاده می کنند و برای لحاف، رو بالشتی، سیسمونی نوزادان و... بکار برده می شود.
پارچه های ملحفه ای عروسکی و دخترانه
پارچه های ملحفه ای بچگانه، نوزادی، در طرح های دخترانه و پسرانه  که طرح های روی آن الهام گرفته از کارتون ها می باشد برای انواع سرویس خواب کودکان و نوجوانان و... کاربرد دارد که پارچه های بروجرد از معروف ترین این پارچه ها هستند و می توانید در طرح هایی زیبا در قسمت روتختی و ملحفه ای سایت بانوریس مشاهده بفرمایید.
پارچه های ملحفه ای حاشیه دار 
ملحفه های حاشیه دار پارچه های نرم و لطیفی هستند که بیشتر به عنوان روتختی استفاده می شوند و اگر با پرده اتاق ست باشد زیبایی خاصی به اتاقتان می دهد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه