لباس تابستانی مناسب برای آقایان

امتیاز دهید

چند پیشنهاد برای لباس تابستانی آقایان 

انتخاب لباس مناسب در فصل تابستان یکی از پر اهمیت ترین موضوعات برای آقایان می باشد پس باید دقت داشته باشند که در این فصل چه لباسی، با چه رنگی را برای مکان های مختلف انتخاب کنند، بانوریس امروز قصد دارد چند پیشنهاد در مورد پوشش مناسب آقایان در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد تا انتخابی راحت داشته باشید.

لباس مناسب برای محل کار

برای محل کار بهتر است از پیراهن هایی که جنس نخ و رنگ های روشن از قبیل رنگ سفید، کرم، شیری دارند و شلوارهایی با رنگ خاکستری، سرمه ای و مشکی انتخاب کنید تا رسمی به نظر برسید،همچنین میتوانند از پیراهن و شلوار سفید به همراه کت های سبک وزنی که امروزه در رنگ های مختلف موجود می باشند استفاده کنند. 

لباس مناسب برای مهمانی ها

برای مهمانی های دوستانه خود می توانید تیپ های اسپرت بزنید به این صورت که یک تی شرت  که جزء پر طرفدارترین لباس های تابستانه است را به همراه شلوار کتان به تن کنید، همچنین می توانید پیراهن های مردانه با شلوارهای رنگ روشن ست کنید و اگر آستین پیراهن بلند باشد می توانید آن را تا بزنید تا جذاب تر به نظر برسید.

پیراهن مردانه

 خرید پارچه پیراهن مردانه در بانوریس

چند نکته 

همیشه در فصل گرما از پارچه های خنک و نازک که از جنس نخ می باشند و به پوست اجازه تنفس می دهند استفاده کنید البته دوخت این پارچه هارا باید به خیاطان ماهر سپرد تا به عنوان مثال برای دوخت یک کت سبک و نازک که مناسب فصل گرما است در داخل آن از آسترهایی که الیاف مصنوعی دارند استفاده نکنند. آقایان بهتر است در فصل گرما از شلوارهای پارچه ای و کتان نازک که مناسب این فصل است استفاده کنید، البته کتان یک ایراد دارد و آن هم چروک شدنش است.
همچنین آقایان میتوانند در این فصل در کنار لباس هایشان از اکسسوری هایی مثل کلاه لبه دار و عینک آفتابی هم استفاده کنند.

شما کدام استایل را می پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه