انتخاب لباس کودکان

امتیاز دهید

نکاتی برای انتخاب هوشمندانه لباس کودکان

چند نکته مهم در انتخاب لباس کودکان وجود دارد که باید مدنظر قرار دهیم، بانوریس این نکات را برای شما عزیزان جمع آوری کرده و امروز قصد دارد در اختیار شما قرار دهد.

اندازه لباس 

چون کودکان در حال رشد هستند سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که مقداری بزرگ باشد و کمی بزرگ بودن لباس کودک شما هیچ ایرادی ندارد این مورد باعث میشود که لباس کودک را در زمانی که خواب است براحتی عوض کنید و زمان بیشتری بتوانید از لباس استفاده کنید همچنین کودک برای بازی کردن اذیت نمیشود.

جنس لباس

برای کودکان از لباس هایی استفاده کنیم که نرم و لطیف باشند و برای شستشوی لباس کودک حتماُ برچسب داخل لباس را مطالعه کنید. از لباسهایی که پارچه آنها ضخیم و یا دارای پر هستند استفاده نکنید چون پوست کودکان حساس است بهتر است برای لباس های زیری که با پوست فرزند شما رابطه مستقیم دارد از پارچه های نخی استفاده کنید.

لباس کودکان

خرید لباس

خرید پارچه های نخی مخصوص کودکان در فروشگاه اینترنتی بانوریس

در صورتی که کودک در سن استفاده از پوشک است بهتر است از لباس هایی که در وسط پا دکمه دارد استفاده کنید تا اینکار راحت تر انجام شود و کودک نیز کمتر اذیت می شود.

از لباس های سگک دار، تور و مهره دار و... استفاده نکنید برای کودکان مناسب نمی باشد و در مواقعی برای کودکان ایجاد خطر میکند. برای لباس های خانگی آنها از لباس های راحت و شلوارهایی که کمر آن کش باشد استفاده کنید.

رنگ لباس

لباس های کودکان را همیشه از رنگ های شاد انتخاب کنید تا کودکان همیشه سرحال و شاداب باشند، لباس خواب بچه ها را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا در صورت کثیف شدن زود به زود شسته شود.

شما از چه لباس هایی برای فرزندتان استفاده میکنید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه