لینن هندی | کد : 30309

عرض:135 سانتی متر موارد استفاده: مناسب مانتو و شلوار... است.

متراژ مورد نیاز خود را انتخاب نمایید
قیمت این محصول : 210,000 تومان
رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید

در حال حاضر امکان ثبت سفارش وجود ندارد

پارچه لینن انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال، مخصوصا تابستان است. بافت این پارچه، دارای منافذهایی است که اجازه می دهد هوا به راحتی رد و بدل شده و سطح پوست را خنک نگه دارد. به همین خاطر می­توان گفت این پارچه برای ساعات گرم روز و همین طور استفاده در نواحی گرم، مورد مناسبی است.پارچه لینن به خاطر شرایط خاصی که دارد، گرما را از خود خارج کرده و اجازه تنفس کشیدن به منافذ پوستی را می­دهد. البته در کنار همه این محسنات، باید اضافه کرد که این پارچه در برابر خاصیت چروک شدن، بسیار منفعل بوده و به راحتی اتوی خود را از دست می­دهد. اما جای نگرانی نیست؛ به خاطر اینکه چروک­های پارچه لینن با دست خیس هم برطرف میشوند.

در شستشو پارچه لینن از چرخش و دمای پایین لباس‌شویی استفاده کنید. از مواد شوینده غلیظ استفاده نکنید چرا که باعث ایجاد لکه روی پارچه می‌شود. حتما مایع شوینده را رقیق کنید و یا حتی از شامپو رقیق شده استفاده کنید. برای شست‌وشو این پارچه از آب سرد و یا ولرم استفاده کنید و با اضافه کردن محلول نرم کننده از ایجاد چروک روی پارچه جلوگیری کنید.

نکته: رنگ پارچه ها یک یا دو درجه در تناژ رنگی روی هر دستگاه یا صفحه موبایل با واقعیت متفاوت است این تغییر رنگ جزئی،کاملا طبیعی میباشد.

به زودی این بخش رو براتون کامل میکنیم

پرفروش ترین محصولات

خز 259,000 تومان 280,000 تومان

خز

عرض این پارچه جذاب 150 سانتی متر می باشد. مناسب برای دوخت پالتو،سوییشرت،شنل،پانچ...می باشد.

شانل 179,900 تومان 198,000 تومان

شانل

عرض این پارچه جذاب 150 سانتی متر می باشد. مناسب باری دوخت پالتو،پانچ،شنل،سوییشرت...می باشد.

خز ساده 220,000 تومان 235,000 تومان

خز ساده

عرض این پارچه زیبامون 150 سانتی متر می باشد. مناسب برای دوخت پالتو،شنل،سوییشرت،ست بولیز و شلوار،پان