شانل لمه دار | کد : 32093

عرض این کاره زیبامون 150 می باشد. مناسب برای دوخت کت و دامن،پالتو،مانتو کتی...می باشد.

متراژ مورد نیاز خود را انتخاب نمایید
قیمت این محصول : 415,000 380,000 تومان
رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید

در حال حاضر امکان ثبت سفارش وجود ندارد

پارچه شانل لمه دار  مرغوب وبا متنوع ترین رنگبندی  جذاب مناسب فصول سرد سال می باشد. در بافت برخی از انواع پارچه شانل لمه دار ، از پولک یا نخ لمه (نخ زری دار) استفاده می شود که زیبایی آن را چند برابر می کند.

وجود پرزهای روی پارچه شانل باعث می شود این پارچه هنگام لمس با دست، نرم و لطیف احساس شود. همچنین الیاف پشمی، ابریشم، سلولزی و مصنوعی به کار برده شده در پارچه، لطیف و کوبیده هستند که بر لطافت و نرمی این پارچه می افزاید.

توجه داشته باشید که الیاف پشمی و پرزهای پارچه شانل در برخی افراد ایجاد حساسیت و خارش می کنند. اگر لباس دوخته شده در تماس مستقیم با پوست بدن باشد، استفاده از آستر سلیقه ای می باشد.

برخی اوقات این پرزها در جاهایی که اصطکاک پارچه زیاد است، حالت گوله گوله پیدا می کنند. بهترین کار، کندن این پرزهای گوله شده با یک قیچی ظریف نوک تیز است.

بهترین روش شست و شو برای پارچه شانل لمه دار ، شستشوی دستی است. برای پارچه های تیره، بهتر است از مشکین شوی استفاده شود. برای این پارچه از شوینده هایی که قابلیت سفیدکنندگی دارند، استفاده نکنید. شوینده باید ملایم باشد و اگر قابلیت تثبیت رنگ داشته باشد.

 اگر بعد از شست و شوی لباس، آن را روی بند رخت آویزان کنید، لباس کش می آید. بهترین کار این است که اول با دست یا با تکان دادن لباس، کمی آب آن را بگیرید. سپس آن را روی یک سطح صاف که با پارچه تمیز پوشانده شده، پهن کنید.

به زودی این بخش رو براتون کامل میکنیم

پرفروش ترین محصولات

خز 259,000 تومان 280,000 تومان

خز

عرض این پارچه جذاب 150 سانتی متر می باشد. مناسب برای دوخت پالتو،سوییشرت،شنل،پانچ...می باشد.

شانل 179,900 تومان 198,000 تومان

شانل

عرض این پارچه جذاب 150 سانتی متر می باشد. مناسب باری دوخت پالتو،پانچ،شنل،سوییشرت...می باشد.

خز ساده 220,000 تومان 235,000 تومان

خز ساده

عرض این پارچه زیبامون 150 سانتی متر می باشد. مناسب برای دوخت پالتو،شنل،سوییشرت،ست بولیز و شلوار،پان