معرفی مدل پالتو خز دخترانه و جدیدترین پارچه خز های 2023

امتیاز دهید

هر ساله دنیای مد و فشن در تلاش است تا با خلق مدل‌های مختلف لباس‌های‌ زمستانی با کنترل سرمای بهتر از نسل قبل را طراحی کنند. یکی از جذابیت‌های فصول سرد سال در این است که می‌توان از لباس‌ها با عملکرد متفاوت بهره برد. تیپ و لباس انتخابی در فصول سرد سال بسیار مختلف با فصول دیگر سال است. به‌طوری‌که هر ساله مزون‌ها شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه را عرضه می‌کنند که همواره جذابیت‌های ترندی زیادی داشته‌اند. تنوع و گستردگی انواع پالتوهای زنانه و دخترانه متناسب با فصل زمستان بسیار زیاد است. برخلاف لباس‌های کژوال بهار و تابستان که معمولاً نخی و تک لایه است، لباس‌های نیمه دوم سال، ضخیم‌تر هستند. از طرفی قیمت بسیار بیش‌تری نسبت به متوسط قیمت لباس‌هایی که در نیمه اول سال به تن می‌کنیم، دارند. به‌خصوص اگر لباس‌های پاییزی و زمستانی شما، از چرم و خز و جیر تشکیل شده باشد، فوق‌العاده خواهد بود. پارچه خز به عنوان یکی از پارچه‌های زمستانه مجلل می‌تواند لباس‌های زمستانه بسیار خاص و زیبایی را برای شما خلق کند.

مدل لباس خز

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  1. پارچه خز چیست؟
  2. مدل پالتو خز دخترانه و جدیدترین پارچه خز

پارچه خز چیست؟

لباس خز جزء آن دسته از لباس‌هایی است که از پوست حیوانات پوشیده از خز تهیه و تولید می‌شود. اغلب اصطلاح خز برای اشاره به کت، شال گردن یا شال ساخته شده از خز حیوانات به کار می‌رود. خز یکی از قدیمی‌ترین پوشاک‌ها است که به دلیل گرما و دوام بالا به عنوان یک پوشش مورد استفاده قرار می‌گیرد. با پارچه خز به‌راحتی می‌توانید انواع لباس‌های زمستانه همچون پالتوهای خز، کت های خز، پافر خز و ... بدوزید. 

مدل لباس خز

مدل پالتو خز دخترانه و جدیدترین پارچه خز

پالتو خز زنانه

بدون شک پالتوها رایج‌ترین و بهترین لباس‌های زمستانی هستند. چراکه یک پالتوی شیک و جذاب می‌تواند استایل شما را دگرگون سازد. پارچه خز یکی از بهترین نوع پارچه‌ها برای دوخت پالتوهای زمستانی گرم و نرم به شمار می‌رود. پالتو خزدار همیشه از مدل‌های محبوب بانوان جهت نشان دادن یک استایل خاص و متفاوت برای فصل زمستان است. پارچه خز پالتویی در قالب انواع مدل‌های بسیار گشاد و بزرگ و یا طرح‌های ظریف و شیک تولید می‌شوند. مثلاً پالتو تمام خز بلند با ظاهر زیبای خود می‌تواند گرمای ویژه‌ای به شما بدهد و شما را از یک پالتوی کاربردی و خاص بی‌نیاز کند. از طرفی یکی دیگر از پالتوهای خز پرطرفدار در بین بانوان شیک‌پوش پالتو خز پلنگی است. این نوع پالتو خز سبکی متفاوت به شما می‌بخشد و انتخابی جسورانه است. 

مدل پالتو خز دخترانه

مدل پالتو تمام خز دخترانه

مدل پالتویی که برای دختران نوجوان بیشتر به کار می‌آید، باید از یک سری اصول پیروی کند. به‌طوری‌که باید از طرح‌هایی که موجب بالا نشان دادن سن نوجوانان می‌شود، اجتناب کرد. حتی بهتر است از انتخاب پالتو با یقه یا برش پیچیده در دختران خودداری شود. امروزه پالتو خز دخترانه با طرح‌های فانتزی بیشترین محبوبیت را در بین دختران نوجوان دارند. مدل پالتو دخترانه را اورسایز یا چرمی انتخاب نکرده و سعی کنید جنس باکیفیتی مانند خز نرم و لطیف انتخاب کنید. مدل پالتو خز تدی، پالتویی است که هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم نهایت زیبایی را به استایلتان می‌‌بخشد. 

مدل پالتو تمام خز

کت خز

کت خز زنانه یکی از انتخاب‌های لاکچری در فصل پاییز و زمستان برای طراحی استایل‌های باشکوه و جذاب است. کت‌های خز زمستانی جزء استایل‌هایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و همیشه جدید است. کت خز، اصول پوشش خاصی دارد و بهتر است لباس‌هایی با طرح و رنگ خاص را با آن ست کنید. کت‌های خز با مدل‌های دوخت متفاوت می‌توانند استایل‌های گوناگونی را برای شما خلق کنند. این کت‌ها جدا از زیبایی بی‌نظیری که دارند، بسیار گرم و راحت نیز هستند و بیشتر مدل جین آن موردپسند بانوان قرار گرفته است. بسیاری از بانوان کت جین خزدار شیک کوتاه و بلند خود را برای استایل‌های کژوال و مجلسی ست می‌کنند. شما می‌توانید کت لی خزدار خود را با شلوارهای جین ست کنید تا استایل چشمگیری داشته باشید.

مدل کت خز

کاپشن خزدار

کاپشن خزدار دخترانه علاوه‌بر کارایی، ظاهری بسیار جذاب و پرطرفدار در بین بانوان دارد. کاپشن‌های خزدار دارای تنوع بسیاری همچون کاپشن لی خزدار زنانه، کاپشن جین خزدار، کاپشن چرم خزدار زنانه، کاپشن کتان خزدار هستند. همچنین کاپشن یقه خزدار با رنگبندی بسیار شما را قادر می‌سازد تا با هر تیپ و استایلی آن‌ را ست کنید. معمولاً کاپشن‌های خزدار برای تیپ‌های نیمه رسمی و کژوال مورداستفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید یک هودی رنگی را زیر کاپشن جلوباز خود پوشیده و استایلی شیک داشته باشید.

مدل کاپشن خزدار

شنل خزدار دخترانه

شنل‌ها به عنوان یکی از پوشاک محبوب و موردتوجه طراحان مد و مردم در فصل‌های سرد سال هستند. اکثر بانوان و دختران در فصول سرد سال از پوشش شنل استفاده بسیاری می‌کنند. زیرا به‌دلیل طراحی خاصی که در ظاهر دارد پوشش راحت‌تری نسبت به پالتو محسوب می‌شود. شنل دخترانه پاییزی از طراحی کلاسیک‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است و محبوبیت خاصی در بین دختران دارد. شنل را می‌توان در استایل‌های رسمی و مجلسی نیز استفاده کرد. شنل‌هایی که معمولاً تا زانو هستند و یقه‌های بلندی دارند بسیار شیک و رسمی هستند. همچنین پارچه‌های مخملی برای دوخت مدل شنل مجلسی دخترانه بسیار لوکس و خارق‌العاده هستند. 

مدل شنل خزدار

هودی خزدار

هودی خزدار دخترانه یکی از پوشیدنی‌های گرم و در عین حال راحت دخترانه است. معمولاً سویشرت هودی خزدار در طرح‌ و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند که طرفداران بسیاری نیز دارند. استفاده از این لباس در اکثر فصول سال کاربرد دارد و می‌تواند تکمیل کننده استایل روزمره بانوان باشد. هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار موجود است و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر متمایز می‌کند. کلاه‌دار بودن این هودی‌ها علاوه‌بر گرم نگهداشتن سر، جلوه‌ی زیبایی به لباس بخشیده است. ست هودی خزدار با هر لباس و استایلی مناسب است و پوشش شیکی به شما می‌بخشد.

مدل هودی خزدار

پالتو خز بچگانه

معمولاً بچه‌ها به قدری کوچک هستند که نمی‌دانند در چه هوایی واقعا سردشان است و تا چه حد نسبت به سرما آسیب‌پذیرتر هستند. بدین سبب لباس زمستانی بچگانه باید هم راحت باشد و هم امکان حرکت کافی را برای کودک فراهم کند. پوست بدن بچه‌ها بسیار حساس است و اگر لباس زیرشان از جنس نامرغوب باشد، سبب بروز حساسیت‌های پوستی خواهد شد. پالتو تمام خز بچگانه یکی از مناسب‌ترین لباس‌ها برای کودکان در فصل زمستان است. مدل پالتو خز بچگانه از آن دسته از مدل پالتوهای پاییزه و زمستانی است که طرفداران بسیاری دارد. زیرا جنس آن به دلیل نوع بافت خود برای فصول سرد و نسبت به بدن بچه‌ها انتخاب مناسبی است. همچنین پالتو یقه خز بچگانه در طرح و رنگ‌های شاد موجود هستند که قطعاً دختربچه‌ها عاشق آن‌ها می‌شوند. بنابراین دوخت پالتو خز بچگانه در زمستان انتخاب مناسبی برای بچه‌ها است و دمای بدن کودک را به خوبی بالا می‌برد. 

مدل پالتو خز بچگانه

سخن نهایی

بدون شک پارچه خز یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین پارچه‌ها در دنیا و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین ترندهای زمستانی به شمار می‌روند. پارچه خز به‌دلیل گران قیمت بودن، مشتریان ویژه‌ای دارد و ویژگی مجلل بودن آن موردتوجه همگان قرار گرفته است. ما در این مقاله مدل‌های گوناگونی از لباس‌های زمستانه با پارچه خز را موردبررسی قرار دادیم. شما با توجه به موارد فوق می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید تا در فصل زمستان استایلی شیک داشته باشید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه