آیا میدانید بهترین پارچه ها،محصول کدام کشورها است؟

امتیاز دهید

معرفی بهترین تولید کنندگان پارچه

زمانی که صحبت از پارچه می شود نام اولین کشورهایی که می آید کشور بریتانیا، ارمنستان، فرانسه است. در صورتی که این کشورها در امر تولید قوی نمی باشند و موضوعی که باعث  می شود این کشورها رتبه اول را داشته باشند روش بازاریابی این کشورها است. تیم بانوریس می خواهد امروز شما را با بهترینها در امر تولید پارچه آشنا کند.

نیجریه: کیفیت پارچه های این کشور بسیار بالا است و از پارچه کشور نیجریه برای دوخت بوبو استفاده می شود که لباس محلی این کشور می باشد و جالب این است که هر بوبو طرح خاصی دارد که حتی کپی کردن طرح آنها نیز کار راحتی نمی باشد. نیجریه در صنعت پارچه بسیار قوی است و برای تمام سنین و قومیتها پارچه های مختلفی تولید می کند.

غنا: کشور غنا پارچه ها و لباسهایشان جزء شاخصه های اصلی این کشور می باشد. کشور غنا با کیفیت ترین پارچه های دنیا را دارد.کنته و باتاکاری پارچه های بادامی هستند که داوم آنها به 300 سال می رسد. این پارچه ها از لحاظ استحکام بقدری محکم هستند که حتی با قیچی هم به سختی برش داده میشوند. از لحاظ طرح و رنگ نیز بسیار منحصر به فرد می باشند.

چین: با توجه به اینکه چین در خیلی از موارد کالاهای با مرغوبیت بالا تولید نمیکند، اما در صنعت پارچه جزء بهترینها می باشد و از لحاظ طرح و کیفیت پارچه نیز منحصر به فرد می باشد.

هند: وقتی مردم از سراسر دنیا به هند میروند یکی از دلایلش خرید پارچه هندی با طرح و رنگ آمیزی جالبش هست. پارچه ساری که جزء سوغات کشور هند است و بسیار زیبا می باشد که پارچه ساری فقط مختص کشور هند می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع پارچه سوزن دوزی هندی اینجا کلیک کنید

پاکستان: پارچه های پاکستان با توجه به اینکه بسیار مشابه پارچه های هندی می باشد ولی طرفداران ویژه خود را دارد. البته پاکستان علاوه بر پارچه در صنعت قالی نیز شهرت جهانی دارد.  

مراکش: گرانترین پارچه های جهان برای کشور مراکش می باشد. کشور مراکش به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد پارچه هایی تولید میکند که در برابر عبور گرد و غبار بیابان از آنها محافظت کند.

مالزی: طرح پارچه های مالزی بسیار پیچده است بصورتی که کپی این طرحها کار آسانی نیست. بافت این پارچه بسیار با کیفیت است بصورتی که زمانی آن را لمس میکنید احساس می کنید که تا کنون چنین پارچه ای را لمس نکرده اید. 

پارچه فروشی های معروف دنیا

معروف ترین پارچه فروشی های دنیا

خرید سوغات بخصوص اگر این سوغات پارچه باشد جزء لذت بخش ترین قسمتهای سفر می باشد. بنابراین بهتر است معروفترین پارچه فروشی های را بشناسید. این مغازه ها بیشتر در کشورهای هستند که از لحاظ بازاریابی قوی هستند.

این مغاز ها عبارتند از svensk tene در شهر استکلهم، Liberty of london در شهر لندن با سابقه ی بیش از 150 سال، Emeri & cie  که در شهر بروکسل شعبه اصلیش می باشد و شعبه های دیگر در پاریس، لندن و اروپا می باشد. Marche sdaint pieree  در شهر پاریس در ساختمان 5 طبقه، BHV در شهر پاریس درست مقابل هتل معروف deville قرار دارد و دومین مغازه پارچه پاریس از لحاظ قدمت هست. Foglinen در شهر توکیو با مدیریت طراح معروف توکیو "یوکیو سکینه" با طرحهای مینی مال اش طرفداران بسیاری دارد، Nalli chinna chetty در شهر بمبئی که شعبه اصلی آن با 75 سال سابقه در شهر شنای می باشد بزرگان صنعت پارچه بر این اعتقاد هستند که انکلیس اگر مهارتی در پارچه دوزی دارد به لطف سالهای استعمار بر هند می باشد، Purl soho و Marimekko shop و Maharam showroom در شهر نیویورک که maharam متفاوت ترین مغازه در زمینه پارچه می باشد و محصولاتش از سلیقه بهترین طراحان نیویورکی می باشد.

مقالات مرتبط

دانستیهای رشته طراحی پارچه(قسمت اول)

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه