رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

امتیاز دهید

 فصل پاییز فصلی است پر از رنگ ها، ترکیبات رنگی موجود در طبیعت پاییزی جزء جذاب ترین و فوق العاده زیباترین ترکیبات رنگی می باشند. همانطور که می دانید ترکیبات رنگی طبیعت در پاییز می تواند الهام بخش شما در رنگ آمیزی موهایتان، نوع آرایش صورتتان و صد البته انتخاب رنگ لباس هایتان باشد. جالب است بدانید که این ترکیبات رنگی و رنگ هایی که شما در این فصل برای موهایتان، آرایش صورتتان و یا لباس هایتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به شخصیت شما بستگی دارد. فقط کافیست که بدانید دارای چه خصوصیات شخصیتی هستید تا با کمک آن بتوانید بهترین نوع انتخاب رنگ لباس را در این فصل داشته باشید.

ما در این مقاله رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز را نام می بریم و توضیح کوتاهی در ارتباط با هرکدام از رنگ ها با خصوصیات و ویژگی های شخصیتی ارائه می دهیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید و رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز را بر اساس خصوصیات شخصیتی خود یاد گرفته و از این رنگ ها در استایل های پاییزی خود استفاده کنید.  

 

پاییز

 

انتخاب رنگ های مناسب برای لباس در فصل پاییز بر اساس خصوصیات شخصی هر فرد صورت می گیرد

همانطور که گفته شد این ترکیبات رنگی و رنگ هایی که شما در فصل پاییز برای موهایتان، آرایش صورتتان و یا لباس هایتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به ویژگی های شخصیتی شما بستگی دارد. البته بهتر است بدانید که این مورد توسط روانشناسان به تصویب رسیده است، و روانشناسان با مطالعه و تحقیق و بررسی به این نتیجه رسیده اند که تمامی رنگ های پاییزی که توسط شما استفاده می شود می تواند ویژگی بارز و برجسته ی شما را نشان دهد. شناخت رنگ های پاییزی در کنار شناخت خصوصیات شخصیتی تان به شما کمک می کند بهتر از قبل لباس بپوشید. دانستن اینکه چه رنگی در فصل پاییز مناسب شماست بهترین کمک برای شما در خرید هایتان خواهد بود. جالب است بدانید این موضوع به شما در خوش استایلی، افزایش اعتماد به نفس و تطابق با محیط زیست کمک قابل توجهی میکند.

1. رنگ طلائی یا زرد یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

اگر بخواهیم یک رنگ مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز برای افرادی که از محیط تاثیر می پذیرند معرفی کنیم می توانیم به آن ها رنگ های طلائی یا زرد را معرفی کنیم. همانطور که می دانید رنگ طلائی یکی از رنگ های درخشان محسوب می شود. البته این نکته را فراموش نکنید که برای اینکه رنگ طلائی لباس شما جلوه ی بیشتری داشته باشد حتما از لباس های تنگ با رنگ طلائی استفاده کنید. پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که به راحتی از محیط بیرون تاثیر می پذیرد حتما از رنگ های طلائی یا زرد در استایل پاییزی خود استفاده کنید این نکته را هم فراموش نکنید که این طیف رنگی نیازی به اکسسوری و جواهرات ندارد.

2. رنگ کرم یا شتری یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز رنگ کرم یا شتری می باشد. رنگ های کرم یا شتری در فصل پاییز جلوه ی زیبایی دارند مخصوصا اگر از این رنگ ها در کت استفاده کنید. برای ست کردن لباس هایتان با کت کرم یا شتری سعی کنید از ترکیبات رنگی هم خانواده استفاده کنید. اگر از رنگ کرم یا شتری در استایل پاییزی خود استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از کمربند با رنگ متضاد می باشد.

رنگ مناسب برای لباس پاییزی

3. رنگ بنفش یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

انتخاب رنگ بنفش در استایل پاییزی مخصوص افراد با اعتماد به نفس بالا می باشد. جالب است بدانید رنگ بنفش جزء رنگ های سلطنتی می باشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که اعتماد به نفس بالا و قدرت تصمیم گیری دارید پس حتما در استایل پاییزی خود از رنگ بنفش استفاده کنید. این رنگ اعتماد به نفستان را بالا برده و حس اقتدار به شما می دهد. البته بهتر است انتخاب شما رنگ بنفش تیره با اکسسوری مشکی باشد.

4. رنگ خردلی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

یکی دیگر از رنگ هایی که در استایل پاییزی افراد بکار می رود رنگ خردلی می باشد. رنگ خردلی مخصوص کسانی است که علاقه مند به تاثیری گذاری روی محیط و افراد هستند. این رنگ نوعی حس آرامش و دلگرمی به شما و اطرافیانتان می دهد. پس اگر شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید بر محیط اطراف تاثیر مثبت بگذارید و حس آرامش و گرمی به اطرافیانتان یا حتی خودتان بدهید حتما رنگ خردلی را در اولویت خرید هایتان به عنوان یکی از رنگ های مناسب در فصل پاییز قرار دهید. بهتر است بدانید تاثیرگذاری این رنگ در لباس های بافت، کاپشن و کیف بسیار بالاتر خواهد بود.

رنگ آبی فیروزه ای جزء رنگ های اصیل و پرطرفدار در فصل پاییز می باشد، البته به شرطی که با رنگ مشکی ست شود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارید از این رنگ در استایل پاییزیتان استفاده کنید حتما از رنگ مشکی نیز در پوشش خود استفاده کنید چون رنگ مشکی سردی رنگ آبی فیروزه ای را از بین می برد.

 

پاییزه

6. رنگ سبز یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

جالب است بدانید که افرادی که کنترل درونی دارند نمی توانند لباس هایی همرنگ با طبیعت بپوشند. رنگ سبز هم رنگی است که کاملا متضاد با طبیعت می باشد از این رنگ فقط در صورتی استفاده کنید که سبز زمردی باشد و به یک مهمانی دعوت شده باشید. سبز زمردی به همراه جواهرات گرانقیمت فقط مناسب مهمانی می باشد.

7. رنگ نارنجی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز

و اما رنگ نارنجی دقیقا رنگ پاییز است. این رنگ زمانی فوق العاده خواهد بود که با رنگ زرد ترکیب شود. افرادی که حس تطابق پذیری زیادی با محیط اطراف خود دارند از ترکیب رنگ نارنجی با زرد و قرمز استفاده می کنند. اگر شما جزء افرادی هستید که شور و شعف زیادی دارید حتما از این رنگ در استایل پاییزی خود استفاده کنید. 

سخن نهایی بانوریس با شما

در فصل سرما پوشیدن لباس هایی با رنگ گرم بسیار محبوب می باشد. ما در این مقاله شما را با تعدادی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز بر اساس ویژگی های شخصیتی آشنا کردیم تا به وسیله ی آن بتوانید بهترین انتخاب لباس را در فصل پاییز داشته باشید. هرفردی بر اساس ویژگی های شخصیتی که دارد خود را نزدیک به یک رنگ خاص می داند. اگر شما هم خود را در طیف رنگ های گرم و تیره می بینید قطعا یک فرد پاییزی هستید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه