هودی ها و انواع آن

امتیاز دهید

"هودی ها و انواع آن"

لباس های پاییزی انواع و تنوع های زیادی دارند که هودی ها یک نمونه از این نوع لباس ها هستند. همانطور که می دانید پاییز فصلی هست که نیاز به پوشش های سبک دارد. پوشش هایی که جلوی سرما را بگیرد و در کنار آن حس گرما نیز ندهد. بهترین گزینه برای این فصل هودی ها، ژاکت های نازک و سوئیشرت هاست. ما در این مقاله می خواهیم در مورد "هودی و انواع آن" با شما صحبت کنیم تا در فصل پاییز بتوانید از این هودی ها جهت خوش استایل شدن استفاده کنید. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به پوشیدن هودی در فصل پاییز علاقه مند هستید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. این مقاله به شما در انتخاب بهترین نوع هودی کمک می کند.

هودی چیست؟

در ابتدا می خواهیم بدانیم هودی چیست؟ همانطور که گفته شد هودی یکی از لباس های پاییزی و مورد علاقه دختران و پسران می باشد. هودی ها به سوئیشرت و ژاکت بسیار شبیه می باشند با این تفاوت که کلاه دار هستند. عموما جنس هودی ها از نخ و پنبه می باشد و اکثرا لایه ی داخلی شان از پشم دوخته می شود. لازم به ذکر است که امروزه هودی ها از تنوع بالایی برخوردارند و طراحان مد و خیاطان از سایر جنس ها نیز برای دوختن هودی ها استفاده می کنند.

هودی ها به صورت جلو بسته، دکمه دار و یا زیپ دار در بازار به فروش می رسند. اما ویژگی اصلی هودی کلاه دار بودنشان است و این کلاه است که هودی را از سایر لباس های پاییزی جدا می کند.

امروزه بیشتر نوجوانان و افرادی که ورزشکار هستند و یا استایل هایی مثل استایل رپ دارند از هودی ها در پوشش خود استفاده می کنند.

پس اگر بخواهیم یک تعریف کلی از هودی به شما بدهیم می توانیم بگوئیم هودی ها جزء پر طرفدارترین لباس های پاییزی می باشند که دارای کلاه بزرگ و جیب های یکسره در جلوی لباس هستند.

 هودی

هودی ها چه فرقی با سوئیشرت ها دارند؟

همانطور که گفته شد هودی یکی از لباس های پاییزی و مورد علاقه دختران و پسران می باشد. هودی ها به سوئیشرت و ژاکت بسیار شبیه می باشند با این تفاوت که کلاه دار هستند. عموما جنس هودی ها از نخ و پنبه می باشد و اکثرا لایه ی داخلی شان از پشم دوخته می شود و افراد معمولا از هودی در استایل روزمره و ورزشی خود استفاده می کنند. هودی ها اور سایز هستند و همه ی افراد با سایز های مختلف و فرم های مختلف بدنشان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. به دلیل استفاده از پنبه در هودی ها این نوع لباس ها راحت و سبک هستند. اما اگر بخواهیم به تفاوت بین هودی و سوئیشرت اشاره کنیم می توانیم بگوئیم سوئیشرت ها بر خلاف هودی ها کلاه و جیب یکسره ندارند. البته این امکان وجود دارد که سوئیشرت هم کلاه داشته باشد اما به هیچ عنوان کلاهی به بزرگی کلاه هودی ندارند.

"انواع هودی ها"

 1. هودی نیمه زیپ دار

یکی از معروف ترین انواع هودی ها، هودی های نیمه زیپ دار می باشند. این نوع هودی ها خیلی رایج نیستند و افراد کمی این نوع هودی ها را دوست دارند. هودی های نیمه زیپ دار، دارای زیپی از کلاه تا بالای شکم می باشند و شما می توانید زیپ را باز کرده و به راحتی از سرتان در بیاورید و یا بپوشید.

2. هودی زیپ دار

 هودی های زیپ دار نوع معروفی از انواع هودی ها می باشند. این نوع از هودی ها برای افرادی مناسب است که از استایل و لباس های چند لایه استفاده می کنند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که استایل چند لایه دارید می توانید از هودی زیپ دار در استایل خود استفاده کنید. شما می توانید هودی زیپ دار را با یک ژاکت در زیر آن و یا بلوز های یقه اسکی در استایل خود به راحتی ست کنید.

3. هودی بدون زیپ و یا هودی یکسره

هودی های بدون زیپ یا همان هودی یکسره محبوب ترین و پرفروش ترین انواع هودی ها می باشند. این نوع از هودی ها برخلاف هودی زیپ دار یا نیمه زیپ دار به هیج عنوان زیپ ندارند و مانند تی شرت از سر پوشیده می شوند. هودی های بدون زیپ یا یکسره مناسب افرادی هستند که دارای استایل کژوال می باشند. پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که استایل کژوال دارید حتما از هودی های یکسره در استایل پاییزی خود استفاده کنید.

جهت اطلاع از سایر پوشش های پاییزی مقاله ما با عنوان"بهترین نوع پوشش در فصل پاییز چیست؟" را مطالعه نمایید.

هودی 

 

 هودی ها با کاپشن های چرمی، کاپشن های پف دار و حتی کاپشن های پشمی ست می شوند. شما می توانید در هوای بسیار سرد هودی خود را زیر کاپشن بپوشید اما حواستان باشد که ترکیب رنگ هایشان به هم بیاید. برای مثال شما می توانید یک هودی قرمز را با کاپشن طوسی ست کنید. این نوع ترکیب رنگ به شما در داشتن یک استایل جذاب کمک می کند. علاوه بر کاپشن هودی ها با شلوار های جین نیز ست می شوند و شما می توانید نسبت به سلیقه خود و مدل هودی خود از شلوار های جین گشاد یا چسبان استفاده کنید.

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد لباس های پاییزی انواع و تنوع های زیادی دارند که ما در مقاله" بهترین نوع پوشش در فصل پاییز چیست؟" در مورد آن ها صحبت کرده ایم. هودی ها نیز یک نمونه از این نوع لباس ها هستند. همانطور که می دانید پاییز فصلی هست که نیاز به پوشش های سبک دارد. بهترین گزینه برای این فصل هودی ها، ژاکت های نازک و سوئیشرت هاست. همچنین گفته شد که هودی یکی از لباس های پاییزی و مورد علاقه دختران و پسران می باشد و به سوئیشرت و ژاکت ها شبیه اند. با این تفاوت که کلاه دار هستند. عموما جنس هودی ها از نخ و پنبه می باشد و اکثر لایه ی داخلی شان از پشم دوخته می شود. و در نهایت هم در مورد انواع هودی ها و طریقه ی ست کردن آن ها توضیح داده شد.

در واقع ما در این مقاله سعی کردیم یکی از ترند ترین نوع پوشش پاییزی را به شما بشناسانیم و کمک کنیم بهترین نوع انتخاب را برای داشتن یک استایل شیک به کمک هودی ها داشته باشید

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه