بهترین ست کیف و کفش

امتیاز دهید

انتخاب هوشمندانه کیف و کفش

یکی از مهمترین اصل های شیک پوشی استفاده به موقع کیف و کفش همراه با لباس است.

اکثر خانم ها کیف و کفشهایی به رنگهای متفاوت دارند. اما اینکه چه رنگ کفش با چه رنگ کیفی ست می شود مهم است.

چطور کیف و کفش را ست کنیم؟

بطور کلی انتخاب لباس، کیف، کفش امری سلیقه ای است اما با دانستن یه سری نکات میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. شاید تصور کنید هماهنگی در لباس پوشیدن موجب یکنواخت شدن استایل می شود، درحالی که منظور از ست کردن، هماهنگی و مشابهت دقیق و یک پارچه نیست.

می توانید از نظر رنگ، طرح، بافت، مدل هماهنگی ایجاد کنید. بطور مثال سفید و مشکی همیشه در کنار هم زیبا هستند و به چشم می آیند.

لباس پوشیدن به شکل مستقیم و حتی غیر مستقیم عقاید و شخصیت خود را بیشتر به بقیه نشان دهید. این موضوع در بالا رفتن اعتماد به نفس شما نیز تأثیر میگذارد.

مسئله ای که در ست کردن کیف و کفش بسیار اهمیت دارد این است که در نگاه اول نباید یکی بیشتر از دیگری به چشم برسد. باید طوری به نظر بیایند که هر دو به یک اندازه گیرا باشند. توجه به شرایط مکانی و زمانی در ست کردن کیف و کفش مهم است، مثلا برای رفتن به محل کار یا دانشگاه یا برای پیاده رویی دوستانه کاملا متفاوت است.

اگر در انتخاب کیف و کفش همیشه ترجیح می دهید مشکی بپوشید می توانید یک کیف ورنی با طرح ماری را با کفش عروسکی جیر یا یک کیف چرم ست کنید یا کیف چرم دانه درشت را با بوت جیر بپوشید.

اگر کیف مشکی دارید، کفش با هر رنگ خنثی تیره زیباست. کفش و کیف های طرحدار را نیز می توان با رنگهای ساده و براق ترکیب کرد. مثل طرح پلنگی با رنگ قرمز ترکیب محشری می شود. رنگهای متالیک با رنگهای براق هم خیلی زیبا و جذاب هستند به عنوان مثال کفش نقره ای و کیف صورتی.

می توانید سراغ کفشی دو رنگ بروید که ترکیب مشکی با رنگ دیگری باشد. کفش هایی با بافت حصیری انتخاب خوبی هستند اما کیف خود را حتما با رنگ دیگر که ترجیحا با رنگی روشن است، ست کنید.

این کفش راحت است و می توانید در موفقیت ها برنامه های مختلف از آن استفاده کنید.

شما چه ست و رنگی رو میپسندید؟

نظر خودتان را با ما به اشتراک بزارید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه