بهترین اکسسوری های پاییزی چه می توانند باشند؟

امتیاز دهید

هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد و استفاده از این نوع اکسسوری ها زیبایی و استایل فوق العاده شما را چندین برابر می کند. همانطور که قبلا هم به شما گفته ایم: هر فصلی استایل مخصوص به خود را دارد و شما باید پوشش و استایل مناسب با آن فصل را داشته باشید همچنین این مورد را هم یادآور شده ایم که فصل پاییز فصلی است که درجه هوا در آن کاملا متغیر است و شما باید به طور کامل در مورد بهترین نوع پوشش در فصل پاییز اطلاعاتی داشته باشید که هم در عین حال بتوانید متناسب با این آب و هوا لباس بپوشید و هم استایل شیک و همه پسندی داشته باشید. به همین دلایل ما در مقالات قبلی در سایت بانوریس در مورد بهترین نوع پوشش در فصل پاییز و همچنین در مورد رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز که از موارد مورد نیاز برای داشتن استایل فوق العاده جذاب پاییزی می باشند با شما صحبت کرده ایم. در این مقاله نیز می خواهیم در مورد یکی دیگر از موارد مورد نیاز برای داشتن استایل فوق العاده شیک پاییزی با شما صحبت کنیم و به شما بگوئیم که بهترین اکسسوری های پاییزی چه می توانند باشند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به تیپ و استایل شخصی خودتان در هر فصلی اهمیت می دهید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اکسسوری پاییزی

همه ی شما می دانید که می توانید با یک ست لباس استایل های متفاوتی را در خود ایجاد کنید اما بهتر است بدانید که این کار بدون استفاده از اکسسوری هایی مثل کیف، کفش، دستمال گردن، شال گردن، ساعت، عینک، کلاه، زیور آلات و حتی کمربند ها امکان پذیر نیست. جالب است بدانید که هرکدام از این اکسسوری ها را می توانید به نسبت فصلی که در آن هستید و لباسی که قرار است بپوشید، بر اساس رنگ و حتی جنس در استایل خود مورد استفاده قرار دهید.

بهترین اکسسوری های پاییزی چه می توانند باشند؟

1. دستمال گردن

اگر بخواهید یک اکسسوری شیک و در عین حال ساده در استایل پاییزی خود داشته باشید بهترین انتخاب برای شما دستمال گردن ها خواهند بود. بهتر است بدانید که در انتخاب دستمال گردن نیازی به جستجوی متریال خاصی نیست یک تکه پارچه هم می تواند به شما در این مورد کمک کند. البته حواستان باشد که رنگ آن متناسب با ترکیب استایلتان باشد. می توانید به سلیقه ی خود و با هر مدل گره که دوست دارید دور گردن خود بپیچید. به جرأت می توان گفت دستمال گردن ها یکی از بهترین اکسسوری های پاییزی می توانند باشند.

انواع اکسسوری های پاییزی

2. کفش های براق

شما هیچ گاه نمی توانید تاثیر فوق العاده و شگفت انگیز کفش های براق را به عنوان اکسسوری پاییزی در استایل پاییزی خود نادیده بگیرید. بوت ها و نیم بوت های براق خصوصا با رنگ های نقره ای و طلایی علاوه بر اینکه به راحتی با تمام رنگ ها ست می شوند می توانند یک استایل لاکچری نیز برای شما به نمایش بگذارند. پس اگر این سوال پیش بیاید که بهترین اکسسوری های پاییزی چه می توانند باشند، بی شک یکی از گزینه های ما برای معرفی باید کفش های پاییزی براق با رنگ های لاکچری نقره ای و طلایی باشد. البته ما در مقاله" رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز" در مورد رنگ های لاکچری و پاییزی با شما صحبت کرده ایم که می توانید با خواندن آن مقاله بهترین نوع انتخاب رنگ را نیز داشته باشید.

 کفش براق طلایی 

3. کیف های کمری و کیف های ریشه دار

یکی دیگر از گزینه های مورد نظر ما برای معرفی به عنوان بهترین اکسسوری های پاییزی کیف های کمری و کیف های ریشه دار هستند. درست است این نوع کیف ها در طول سال مورد استفاده قرار می گیرند ولی اگر ما این نوع کیف ها را جزء بهترین اکسسوری های پاییزی می دانیم خوب حتما دلیلی داریم. ما در مقاله " بهترین نوع پوشش در فصل پاییز چیست؟ "  گفتیم که فصل پاییز فصلی است که درجه هوا در آن کاملا متغیر است و اگر شما می خواهید بهترین نوع پوشش در فصل پاییز را داشته باشید حتما از پوشش های چند لایه استفاده کنید تا در صورت نیاز به راحتی آن را درآورید یا بپوشید و بتوانید به راحتی پوشش خود را در تغییرات دمای هوا تحت کنترل خود نگهدارید. در این مورد کیف ها ممکن است دستگیر باشند به همین علت است که توصیه ما به شما استفاده از کیف های کمری در استایل پاییزیتان می باشد. استفاده از کیف های ریشه دار نیز بیشتر جنبه ی زیبایی دارد. ریشه های موجود در این نوع کیف ها در هنگام باد و نسیم پاییزی در هوا معلق شده و استایل شما را جذاب تر می کند.

کیف کمری

 

اگر هنوز مقاله" بهترین نوع پوشش در فصل پاییز چیست؟" را مطالعه نکرده اید حتما به سایت بانوریس مراجعه کرده و مطالعه کنید.

4. عینک های قاب بزرگ

طراحان مد اکثرا عینک های قاب بزرگ را برای استایل های پاییزی می پسندند. درست است که عینک های آفتابی جزء اکسسوری های مناسب برای فصل بهار و تابستان هستند ولی به نظر طراحان مد عینک های استفاده شده برای استایل های پاییزی باید عینک هایی با قاب های بزرگ باشند چون این استایل ها به هودی ها، بارانی ها و کاپشن های پاییزی جلوه ی بسیار زیبایی می دهد. پس عینک های قاب بزرگ هم می توانند جزء بهترین اکسسوری های پاییزی به حساب بیایند. ما این مورد را نیز به شما برای داشتن استایل جذاب پیشنهاد می دهیم.

عینک قاب بزرگ

 

5. گوشواره های بزرگ و سنجاق سینه

امروزه استفاده از گوشواره های بزرگ در فصل پاییز ترند شده است. قبلا استفاده از گوشواره های کوچک جذاب به حساب می آمد ولی امروزه گوشواره های بزرگ محبوبیت پیدا کرده اند. به گونه ای که می توان گفت هیچ تیپ زنانه ای بدون گوشواره کامل نمی شود. استفاده از سنجاق سینه های براق و زیبا بر روی یقه ی بارانی یا پالتوی شما جلوه استایل شما را چندین برابر می کند.

گوشواره بزرگ

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد و استفاده از این نوع اکسسوری ها زیبایی و استایل فوق العاده شما را چندین برابر می کند. ما در این مقاله شما را با انواع اکسسوری های مناسب برای فصل پاییز آشنا کردیم و گفتیم که بهترین اکسسوری های پاییزی چه می توانند باشند. دانستن این موارد به شما در ایجاد استایل فوق العاده در فصل پاییز کمک بسیار بزرگی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه