بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

امتیاز دهید

زیبایی و درخشش بانوان موضوعی است که همیشه سر تیتر مقالات بوده. عناوینی مثل چگونگی انتخاب لباس، اکسسوری و حتی لاک برای بهبود استایل و تطابق نوع پوشش با ترندهای روز دنیا موضوعی است که همیشه مورد توجه بانوان بوده است.

همه ی ما می دانیم که زیبایی ناخن ها و دست ها جزء مواردی هست که بانوان به آن اهمیت داده و جزء اولویت هایشان در شیک پوشی قرار می دهند، چون یک بانوی شیک پوش حتی از ساده ترین موارد هم نمی گذرد. لاک ها گزینه های بسیار خوبی برای این مورد محسوب می شوند. لاک ها زمانی جلوه ی بیشتری از خود نشان می دهند که متناسب با فصل سال انتخاب شده باشند. در این شرایط است که می توانید حال و هوای روزهایتان را متناسب با تغییرات فصلی که در آن قرار دارید تغییر دهید.

ما قبلا در مقالاتمان در مورد" بهترین نوع پوشش در فصل پاییز" مطالبی ارائه داده ایم حتی در مورد" رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز" صحبت هایی با شما کردیم. و در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز صحبت کنیم و شما را با موردی دیگر از موارد مهم استایل پاییزی آشنا کنیم. اگر شما هم جزء بانوانی هستید که ریزترین و ساده ترین موارد را در شیک پوشی و استایل خود مورد توجه قرار می دهید این مقاله را تا پایان دنبال کنید. ما در این مقاله شما را با بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز آشنا می کنیم.

لاک های پاییزی

با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا بتوانید با بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز آشنا شوید

بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

1. رنگ طوسی روشن یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

طوسی روشن یکی از محبوب ترین و در عین حال ترندترین رنگ ها می باشد. که این محبوبیت خود را بیشتر از ملایم و لطیف بودنش می گیرد. این رنگ را می توان به عنوان یکی از رنگ های پاییزی مناسب برای لاک نیز معرفی کرد. اگر جزء افرادی هستید که ظاهر لطیفی دارید طوسی روشن می تواند بهترین انتخاب رنگ لاک برای شما باشد. ست کردن لاک طوسی با لباس قرمز و سفید ظاهری فوق العاده محشر در فصل پاییز به شما می دهد.

لاک طوسی روشن

 2. رنگ سرخابی براق (فوشیا) یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

اگر بخواهیم یک رنگ لاک زرق و برق دار پاییزی را به شما معرفی کنیم طبیعتا سرخابی براق را معرفی خواهیم کرد. سرخابی براق یک رنگ فوق العاده جذاب، شاد، دل ربا و فوق العاده مناسب برای پاییز و مهمانی های پاییزی است. این رنگ به علت شاد بودن باعث می شود در فصل های سرد روحیه ی شاداب و گرمی داشته باشید. حواستان باشد اگر از رنگ سرخابی براق به عنوان رنگ لاک پاییزی استفاده می کنید حتما فرم ناخن هایتان را بلند و بادامی نگهدارید.

لاک سرخابی

 3. رنگ آبی ملایم یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

رنگ آبی ملایم یکی دیگر از گزینه های بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز در گذشته و قدیم بوده است ولی این رنگ امروزه مجدد جزء رنگ لاک های ترند شده و بانوان زیادی در فصل پاییز از لاک به رنگ آبی ملایم استفاده می کنند. جالب است بدانید که این رنگ علاوه بر لاک های پاییزی در برخی لباس های پاییزی مثل بوت و شلوار های جین نیز به صورت قابل توجهی مورد استفاده ی بانوان شیک پوش قرار می گیرد. آبی ملایم رنگ لاکی فوق العاده جذاب برای شب های رویایی پاییزی است.

لاک آبی روشن

 4. رنگ قرمز ملایم یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

رنگ قرمز ملایم هم می تواند یکی دیگر از گزینه های بهترین رنگ های لاک پاییزی باشد که می خواهیم در این مقاله درباره آن صحبت کنیم. رنگ قرمز همیشه جزء رنگ های پاییزی معروف محسوب می شود، مخصوصا اگر از تناژ قرمز ملایم و مدرن مثل گیلاسی استفاده کنید و آن را با یک رژ لب و آرایش ساده ست کنید. حواستان باشد از رنگ قرمز ملایم در لاک خود زمانی استفاده کنید که ناخن هایتان کوتاه است.

لاک قرمز

 5. لاک های هولوگرامی یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم بی شک لاک های هولوگرامی را به شما معرفی می کنیم که جز محبوب ترین و خاص ترین نوع لاک ها و ترند سال2020 می باشد. لاک های هولوگرامی به ناخن های شما شفافیت می دهد و حالت متالیک و براق آن باعث می شود استایل شما در فصل پاییز جذاب تر به نظر بیاید. مطمئن باشید ناخن های شما با لاک های هولوگرامی فوق العاده ترین جلوه را در فصل پاییز خواهد داشت.

لاک هولوگرامی

6. رنگ هلوئی یکی از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز

همه ی شما با رنگ هلوئی آشنا هستید و می دانید که رنگ هلوئی بسیار ملایم است و به علت اینکه به تمامی رنگ های لباس می آیند دارای محبوبیت خاص و ویژه ای در بین بانوان شیک پوش است. در انتخاب رنگ لاک پاییزی شما می توانید رنگ هلوئی را در اولویت انتخاب هایتان قرار دهید. هیچ وقت جذابیت و محشر بودن رنگ لاک هلوئی را نادیده نگیرید مخصوصا اگر دستانی با پوست سفید دارید. 

لاک هلوئی 

 سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد زیبایی ناخن ها و دست ها جزء مواردی هست که بانوان به آن اهمیت داده و جزء اولویت هایشان در شیک پوشی قرار می دهند چون یک بانوی شیک پوش حتی از ساده ترین موارد هم نمی گذرد. لاک ها گزینه های بسیار خوبی برای این مورد محسوب می شوند. لاک ها زمانی جلوه ی بیشتری از خود نشان می دهند که متناسب با فصل سال انتخاب شده باشند. در این شرایط است که می توانید حال و هوای روزهایتان را متناسب با تغییرات فصل پیش رو تغییر دهید. به همین علت ما در این مقاله شما را با چند نمونه از بهترین رنگ های انتخابی لاک برای فصل پاییز آشنا کردیم. مطمئنا دانستن این اطلاعات در تکمیل استایل پاییزی به شما کمک بسیار بزرگی می کند.

 

 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه