آشنایی با انواع اندام ها و لباس های مناسب برای آن ها

امتیاز دهید

انواع اندام ها و لباس های مناسب برای آن ها

همه بانوان دارای اندام های مختلفی هستند از جمله اندام ساعت شنی، اندام گلابی، اندام سیبی و... آیا در مورد این اندام ها اطلاعاتی دارید ؟ آیا می دانید چه لباس هایی برای چه اندامی مناسب است ؟ امروز قصد داریم شما را با انواع اندام و لباس مناسب برای هر اندام آشنا کنیم

اندام ساعت شنی

کسانی که اندام ساعت شنی دارند دقیقا مانند ساعت شنی بالا و پایین اندامشان پر است اما دور کمر آنها لاغر میباشد اینگونه افراد در قسمت پایینی اندام خود استعداد بیشتری برای چاق شدن دارند. بسیاری از افراد به اندام ساعت شنی علاقه دارند ولی اندامشان به صورت ساعت شنی نیست حال چگونه اندامی مانند ساعت شنی داشته باشیم، ابتدا سعی کنیم سرشانه ها و بازوهای خود را حجیم کنید به این صورت که لباس هایی با آستین پفی و استفاده از اپل در سرشانه می توانند بالاتنه بزرگی داشته باشید همچنین لباس هایی با یقه چین دار و سنگ دوزی را انتخاب کنید. یکی دیگر از عواملی که باعث باریک شدن کمر شما می شود و اندام شما را ساعت شنی نشان می دهد بستن کمربند های پهن است که علاوه بر باریک نشان دادن کمر حجم بالا تنه و پایین تنه بدن را افزایش می دهد و اندام بیشتر به ساعت شنی شباهت پیدا می کند.

 

اندام گلابی

اندام دیگری که باید با آن آشنا شوید اندام گلابی شکل است که از خصوصیات آن می توان به شانه های لاغر ولی در قسمت باسن چربی زیادی دارند اشاره کرد افرادی که اندام گلابی شکل دارند برای اینکه در اندامشان تناسب برقرار شود شانه های خود را باید برجسته تر نشان دهید برای این کار از شال های بزرگ استفاده کنید همچنین استفاده از لباس هایی با رنگ روشن، یقه قایقی و آستین پفی استفاده کنید. در پایین تنه دامن های گشاد و شلوار راسته به رنگ های تیره بپوشید. حال وقتی اندام گلابی شکل داریم چه لباسی را به تن نکنیم  دامن های مدادی ،کوتاه و پرچین همچنین شلوار های تنگ را نپوشید لباس هایی که پایین تنه آنها تزئین و طرح های شلوغ داشته باشد را نپوشید.

اندام سیبی

یکی از انواع اندام ها اندام سیبی شکل است افرادی که اندام این چنین دارند بالاتنه آنها بزرگتر از پایین تنه است بیشتر چربی ها دور شکم و کمر این افراد جمع شده است به همین دلیل خط کمر مشخصی ندارند. این افراد برای اینکه حواس دیگران را از ناحیه شکم و کمر خود دور کنند باید لباس هایی بپوشند که این چربی های اضافی را بپوشاند بنابراین لباس های بالاتنه خود را دقیقا در اندازه خود دوخته و رنگ های تیره و یقه  هفت و یقه گرد را برای لباس های بالاتنه خود انتخاب کنید تا اندامتان کشیده دیده شود لباس هایی نپوشید که پف دار ، پلیسه و حجیم باشند تا چاق تر دیده نشوید از پوشیدن لباس هایی با پارچه های ضخیم خودداری کنید از شلوارهای فاق بلند یا شلوارجین های راسته استفاده کنید اگر دامن های چین داری می پوشید توجه داشته باشید که تا روی زانو باشد و چین آن از زیر شکم شروع شود تا شکم و کمر شما را حجیم نشان ندهد.

برای مشاهده پارچه های مناسب اندام سیبی اینجا را کلیک کنید.

اندام مستطیلی

اندام مستطیلی یکی دیگر از اندام هاست که به اندام موزی هم معروف است برای اندام مستطیلی بسیار راحت میتوان لباس انتخاب کرد افرادی با اندام مستطیلی معمولا لاغر، و بدون گودی کمر هستند این افراد سینه های کوچک و شکمی تخت دارند شانه و لگن آنها به یک اندازه می باشد لباس هایی که برای این اندام ها مناسب است پیراهن هایی استفاده کنید که جلوی لباس کار شده باشد مثلا چین دار باشد بسیار مناسب هستند لباس هایی با آستین سه رب هم برای اندام های مستطتیلی جز بهترین انتخاب ها می باشند و برای پایین تنه از شلوار و دامن تنگ استفاده کنید از پوشیدن لباس های گشاد و بدون فرم خودداری کنید.

مقاله های مرتبط

انتخاب لباس مجلسی

چه طرح پارچه هایی مناسب اندام شما هستند؟

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه