چه طرح پارچه هایی مناسب اندام شما هستند؟

امتیاز دهید

پارچه های مناسب برای افراد چاق ولاغر 

همه ما به لباس های گلدار و طرحدار علاقه داریم ولی چون اکثریت دارای اضافه وزن هستیم باور داریم که لباس های گلدار یا طرحدار ما را چاق نشان می دهند بنابراین سراغ این پارچه ها نمی رویم اما ما امروز میخواهیم شما را در انتخاب اینگونه پارچه ها راهنمایی کنیم که هم لاغر و هم به خواسته قلبی خود برسید.

پارچه هایی با طرح شلوغ و خلوت

برای پوشیدن طرح های شلوغ طرح هایی را انتخاب کنید که فاصله ی این طرح ها با هم کم باشد و چون فاصله این طرح ها با هم کم است کلی دیده شده و اندام شما را لاغر نشان می دهد همچین برای پنهان کردن قسمت های چاق بدن بسیارخوب هستند. اما طرح هایی هستند که با هم فاصله دارند و چشم بر تک تک طرح ها به صورت جداگانه متمرکز می شود و این طرح ها باعث چاق دیده شدن شما میشود.

برای مشاهده پارچه هایی با طرح های شلوغ اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده پارچه هایی با طرح خلوت اینجا را کلیک کنید

 

پارچه هایی با طرح افقی و عمودی

پارچه های راه راه ازجمله پارچه هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند، اگر شخصی هستید که قدتان کوتاه و جثه کوچک دارید پارچه هایی با راه راه عمودی و باریک را انتخاب کنید چون شما را کشیده نشان می دهد هر چه فاصله بین راه راه ها کم باشد شما را لاغرتر دیده می شوید و اگر قد بلند هستند و علاقه به پر دیده شدن اندامتان دارید از پارچه هایی با راه راه افقی استفاده کنید.

برای مشاهده پارچه های راه راه اینجا را کلیک کنید

پارچه هایی با طرح های ریز و درشت

طرح های ریز افراد را لاغر و قد بلند نشان می دهد و برای خانم های ریز اندام مناسب است و طرح های درشت چون چشم زمان زیادی تمرکز بر روی طرح ها دارد اندام را چاق نشان می دهد. مانند پارچه های خال خالی که پارچه هایی با خال های ریز شما را لاغر و پارچه هایی با خال های درشت شما را چاق نشان میدهد، همچنین طرح های شطرنجی درشت، گل های درشت و به طور کلی تمام طرح های درشت باعث چاق دیده شدن شما میشوند و برعکس طرح های شطرنجی ریز، گل های ریز و در کل طرح های ریز باعث لاغر دیده شدن شما میشوند.

برای مشاهده پارچه های طرح ریز اینجا را کلیک کنید

 برای مشاهده پارچه های طرح درشت اینجا را کلیک کنید

پارچه با طرح های زاویه دار و منحنی

طرح های زاویه دار برای تمام اندام ها مناسب است ولی باید دقت داشت که لباسی با این طرح تنگ و چسبان نباشد در صورتی که لباس تنگ باشد شما را چاق نشان می دهد،  یا به عنوان مثال اگر طرح لوزی درشت باشد شما را چاق نشان می دهد طرح های منحنی هم برای خانم های ورزشکار مناسب است.

رنگ پارچه ها

برای لاغر دیده شدن سراغ رنگ های روشن نروید البته در روز های گرم سال باید روشن پوشید که قوانین خودش را دارد از لباس های یک دست روشن مثل رنگ کرم، سفید، شیری،صورتی استفاده نکنید اما می توانید به صورت ترکیبی از رنگ های روشن و تیره استفاده کنید تا چاق به نظر نرسید مثلا از رنگ سفید و مشکی  را با هم، رنگ صورتی و دودی را با هم استفاده کنید. اما در سایر فصل ها از رنگ های تیره استفاده کنید خیلی ها فقط به رنگ مشکی اکتفا می کنند اما این درست نیست رنگ مشکی به مرور باعث افسردگی و دلسردی میشود پس از انواع رنگ های تیره مثل قهوه ای، سرمه ای، دودی، آبی نفتی و... استفاده کنید. همچنین اگر در قسمت هایی از بدن چاقی زیادی دارید مثل شکم از رنگ های تیره تر استفاده کنید به عنوان مثال از پیراهن مشکی و شلوار سرمه ای تیره استفاده کنید. افراد لاغر هم بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند چون پوشیدن لباس های تیره شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد.

سپاس از همه شما عزیزان که تا آخر این مقاله ما را همراهی کردید ... 

پیشنهاد بانوریس: 

استایل با پارچه فاستونی

خرید پارچه نخی

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه