استایل شیک زنانه با شلوار دمپا

امتیاز دهید

شلوار دمپا ترند سال ۲۰۲۱ است که از دهه هفتاد مد می باشد و طرفداران زیادی دارد و بهتر است هر خانمی در کمد لباس خود یک شلوار دمپا داشته باشد. شلوار دمپا یکی از اقسام مدل‌ های شلوار است که از کمر تا زانو تنگ و از زانو تا مچ پا گشاد است، تا با ایجاد تعادل در ظاهر اندام، شما را کشیده‌ تر نشان دهد. جنس این شلوارها از کتان، جین، پارچه‌ و ابریشم می باشد که با هرکدام از این جنس شلوارها می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی را تجربه کنید. این مدل شلوار تقریبا به همه از جمله افراد چاق، لاغر، کوتاه، بلند و با هر فرم اندامی که باشید می آید و هیچ وقت از مد خارج نمی‌ شود. همچنین در موقعیت ها و فصل های مختلف کاربرد دارد که با انواع بلوز زنانه، تاپ کوتاه زنانه، تیشرت زنانه، مانتو و کت زنانه‌ ست می‌شود بنابراین شما می ‌توانید هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی خود از این شلوارها استفاده کنید پس اگر راحتی و جذابیت را در کنار هم می ‌خواهید این شلوار انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌ شود در نتیجه به شما توصیه می‌ کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اصول ست شلوار دمپا آشنا کنیم.

 

تصویر شلوار دمپا

انتخاب شلوار دمپا مناسب

  •  خانم های قد بلند باید از پاچه‌ های شلوار گشاد تر استفاده کنند اما خانم‌ های قد کوتاه نمی‌ توانند از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا استفاده کنند که البته استفاده از این شلوارها برای بانوان قد کوتاه به طور کلی توصیه نمی ‌شود.
  •  بلندی شلوار دمپا باید به اندازه‌ ای باشد که به زمین نرسد، پس اگر قد کوتاه یا پاهای کوتاهی دارید شلوار فاق بلند دمپا انتخاب کرده و با این شلوارها کفش پاشنه بلند بپوشید.
  •  هم خانم های چاق و هم خانم های  لاغر به راحتی می‌ توانند از شلوار دمپا استفاده کنند و ظریف تر و خوش اندام تر به نظر برسند. جالب است بدانید که پارچه های شلوار دمپا باید محکم و مقاوم باشند و شل و نازک نباشد.
  •   اگر در انتخاب رنگ شلوار دمپا راحت نیستید و می خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید آن را از بین رنگ های خنثی از جمله مشکی، خاکستری، کرم، سفید، شتری، زیتونی یا سورمه ای انتخاب کنید مخصوصا رنگ سورمه ای و مشکی که به شما ظاهر حرفه ای می دهد را بیشتر توصیه می کنیم. اما اگر برای انتخاب رنگ بی پروا هستید از رنگ های روشن و شاد که فقط برای فصل تابستان وجود دارد استفاده کنید.
  •  شلوار گشاد مخصوصا با پارچه های نخی یا لنین انتخاب مناسبی برای فصل بهار و تابستان که هوا گرم می شود هستند.
  • پوشیدن شلوار دمپا گشاد خوب است اما به شرطی که بدانید آن را با چه کفشی ست کنید تا خوش استایل تر شوید پس اگر اهل پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد هستید در این بخش با ما همراه باشید تا در ادامه به شما توضیح دهیم که چه کفش هایی را می توانید با شلوارهای گشاد ست کنید.

 شلوار دمپا

اصول ست کردن با شلوار دمپا

برای پوشیدن مانتو با شلوار دمپا دقت کنید که بلندی مانتو روی زانو یا بالای زانو باشد تا مدل شلوار بتواند نمای خود را نشان دهد. توصیه ما به شما این است که مانتویی که با شلوار دمپا گشاد می‌ پوشید باید فیت بدنتان باشد یعنی تنگ یا گشاد نباشد، بنابراین این شلوار ها را میتوان هم با مانتوی آزاد و جلو باز همراه با یک تیشرت فانتزی و هم با مانتو های جلو بسته کوتاه راحت پوشید یا حتی میتوان با مانتو عبایی همراه با یک بلوز یا شومیز ست کرد.  با توجه به این نکته مهم از آنجایی که این شلوار ها گشاد هستند نباید با مانتو تنگ پوشیده شود.

 شلوار دمپا

 

یکی از ترکیبات محبوب امسال پوشیدن شلوار دمپا سفید همراه با بلوزی سفید و داشتن استایلی مینیمال است. شما می‌ توانید به جای بلوز با شلوار دمپا، مانتو سفید بپوشید، ولی اگر از یکدست بودن ظاهرتان خوشتان نمی‌ آید می ‌توانید از مینیمال بودن آن بکاهید و برای این کار از رنگی خنثی در کنار رنگی جیغ و چشمگیر استفاده کنید به طوری که همراه مانتو و شلوار دمپا سفید یک پیراهن آبی رنگ زیر مانتو برای ایجاد تضاد بپوشید.

یکی از مواردی که کنار ترند شدن شلوار دمپا زنانه به چشم میخورد رنگی رنگی و طرح دار بودن شلوار دمپا است بنابراین گاهی بهتر است جدیت و رسمی بودن را کنار گذاشته و استایل‌ های کژوال و شلوغ‌ تری را امتحان کنید. برای این نوع استایل شلوار دمپا طرح‌ دار یا رنگی را می ‌توان با مانتویی ساده با رنگ سفید، کرم و خاکستری و تیشرتی طرح‌ دار زیر آن پوشید. همچنین برای مهمانی‌‌ ها نیز می ‌توان شومیزی ساده با شلوار دمپا ست کرد که اصولا این تیپ یک استایل راحت و کژوال محسوب میشود.

 

 شلوار دمپا

 با شلوار‌ جین دمپا، بلوز راحتی، تیشرت و یا هر نوع بلوز چه رسمی و چه مجلسی می ‌توانید بپوشید اما با شلوار دمپای پارچه‌ ای مثل کرپ یا ساتن فقط بلوز مجلسی و رسمی بپوشید. اگر با این شلوار دمپا یک بلوز ابریشمی آستین پفی یا یک بلوز آستین کوتاه يا دكلته بپوشید جذابیت خاصی در استایلتان خواهید داشت.

همراه شلوار دمپا خود کت زنانه جذاب و تیشرت یا پیراهن ساده زیر آن بپوشید، این استایل را برای استایل کاری خود می‌ توانید انتخاب کنید که کت زنانه همراه با شلوار دمپا می ‌تواند جذابیت استایل شما را بالا ببرد جالب است بدانید که کیف، کمر، ساعت و عینک زنانه هم اکسسوری‌ های جذابی برای اضافه شدن به این استایل هستند.

کمربند اکسسوری مهم شلوارهای دمپا است که می ‌توانید با انتخاب مدل مناسب آن جلوه ای تازه به استایل خود ببخشید و استایلتان را تکمیل تر کنید. برای این کار کمربند خود را در یک هارمونی رنگی با شلوار دمپا انتخاب کنید یا می‌ توانید کمربند تان را با تاپ، بلوز و مانتویی که می ‌پوشید یا با کیف و کفش خود ست کنید.

 شلوار دمپا

 

کفش‌ های پلتفرم، پاشنه بلند و نوک تیز معمولا بهترین انتخاب برای ست کردن با این شلوارها هستند و جلوه‌ی خاصی به شلوار دمپا می‌ دهند. مدل کفش می ‌تواند ساده و یا اینکه خیلی پر زرق و برق باشد، مهم این است که فقط کمی پاشنه داشته باشند پس، از کفش‌ های بدون پاشنه، کتانی، صندل بدون پاشنه و هر مدل کفش دیگری در این سبک که همسطح لبه‌ ی شلوار قرار می‌ گیرند استفاده نکنید زیرا باعث می‌ شوند قد شما کوتاه و پهن به نظر برسید. با توجه به این نکته بیشتر خانم های جوان علاقمند هستند شلوار های دمپا را با کفش های اسپرت ست کنند بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که کفش اسپرت خود را کمی پاشنه دار انتخاب کنید.

 شلوار دمپا

 

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد شلوار دمپا یکی از اقسام مدل‌ های شلوار است که ترند بوده و طرفداران زیادی دارد که با ایجاد تعادل در ظاهر اندام، شما را کشیده‌ تر نشان می دهد بنابراین شما می‌ توانید در استایل های مختلف خود با این مدل شلوار که از نظر طرح و رنگ هایش مناسب استایل های کژوال و مینیمال است استفاده کنید و ظاهری شیک و جذاب با شلوار دمپا داشته باشید.

 

پیشنهاد بانوریس: 

 

خرید پارچه نخی

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه