بهترین اکسسوری های بهاری چه می توانند باشند؟

امتیاز دهید

هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد و استفاده از این نوع اکسسوری ها زیبایی استایل شما را چندین برابر می کند. همانطور که قبلا هم به شما گفته ایم هر فصلی استایل مخصوص به خود را دارد و شما باید پوشش و استایل مناسب با آن فصل را داشته باشید. با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا همه ما در کنار لباس های بهاری به اکسسوری های مخصوص بهار هم نیاز پیدا می کنیم. امروزه اکسسوری ها در داشتن استایل ایده آل نقش مهمی را ایفا می کنند چرا که استفاده از آن ها در روزمرگی های شما می تواند تکمیل کننده و هارمونی بخش یک استایل خوب و جذاب باشند. اکسسوری های بهاری جز جدا نشدنی این فصل برای بانوان شیک پوش هستند بنابراین هرچقدر هم بتوانیم بهترین انتخاب را در لباس‌ هایمان داشته باشیم، اگر یک اکسسوری نامناسب استفاده کنیم تمام استایلمان زیر سوال می ‌رود. پس اگر تاکنون از اکسسوری بهاری غافل بودید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد بهترین اکسسوری های بهاری با شما صحبت کنیم.

اکسسوری بهاری

اکسسوری های بهاری

۱.کلاه

اگر به استفاده از کلاه علاقه دارید و آن را به عنوان یک اکسسوری می پسندید، بهتر است برای بهار از کلاه های سبک و رنگ روشن استفاده کنید تا شما را خنک نگه دارد. کلاه های کپ و سطلی که حاشیه پهنی دارند می توانند از شما به خوبی در برابر نور خورشید محافظت کنند و برای فصل بهار بسیار مناسب می باشند که میتوانید با انتخاب این اکسسوری استایلتان را کامل تر کنید.

کلاه بهاری

۲. عینک آفتابی

یک عینک آفتابی استاندارد و شیک علاوه بر اینکه از چشمان شما در برابر اشعه های مضر محافظت می کند، قطعا یک اکسسوری ضروری برای بیرون رفتن در یک روز آفتابی بوده و ظاهرتان را دو چندان زیبا و شیک نشان می دهد. عینک های آفتابی ترند شده امسال عینک های رنگی، مدل گربه ای و هندسی با گوشه‌ های تیز هستند. این مدل عینک ها در طرح‌ ها و رنگ‌ های هیجان انگیز طراحی شده اند که انتخاب خوبی برای فصل بهار هستند بنابراین شما می‌ توانید زیباترین مدل را به سلیقه خود انتخاب کنید و به راحتی با رنگ لباس، کیف و کفش آن را ست کنید تا ظاهری شیک و جذاب تر داشته باشید. 

عینک بهاری

۳. کیف های کوچک

کیف‌های کوچک و حتی خیلی کوچک به دلیل راحتی، زیبایی، شیک بودن و تنوع در مدل و رنگ این کیف‌ ها را به محبوب‌ ترین مدل کیف در چند سال اخیر تبدیل کرده است. کیف های کوچک می توانند مکمل های فوق العاده ای در کنار استایل های کلاسیک، کژوال و اسپرت شما باشند بنابراین استفاده از آن ها در رنگ‌ های خاص و جذاب به دلیل کوچک بودن سایز آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌ کند. پس اگر قصد خرید کیف برای فصل بهار را دارید پیشنهاد ما به شما مدل‌ کیف‌ های کوچک می باشد.

کیف کوچک

۴. گردنبند چند لایه

یکی از شیک ترین ترند های 2021 در جواهرات طراحی شده برای فصل بهار گردنبند های چند لایه در رنگ های طلایی و نقره ای است که به صورت لایه لایه و از چندین گردنبند ساده و آویز دار تشکیل شده اند. آویختن گردنبند هایی ظریف اما چند تایی با پیراهن و کت بهاره می تواند فوق العاده زیبا به نظر برسد به این ترتیب شما می ‌توانید از گردبند‌ های چند لایه استفاده کنید یا این که خودتان چند گردنبند را با هم بیاندازید.  با توجه به این نکته از آنجا که این مدل گردنبند‌ها شلوغ و توی چشم هستند، بهتر است که لباس تان را ساده انتخاب کنید تا استایلتان خیلی شلوغ نباشد.

گردنبند چند لایه 

۵. کمربند

کمربندها معمولا نقشی فراتر از کاربردشان در استایل یک فرد دارند چرا که وقتی آنها را به دور کمر خود ببندید یک انتخاب برای مقابله با یکنواختی باقی لباس هایتان خواهید داشت. ترند امسال کمربند پهن که رنگ و فرم کلاسیک ولی با پهنایی دوبرابر دارند می باشد همچنین این کمربند ها در طرح‌، رنگ‌ و جنس‌ های مختلف با هر لباسی ست می ‌شوند. جالب است بدانید که استفاده از رنگ‌ های کاملا متضاد کمربند و لباس زیبایی و شیک بودن را در تیپ و استایلتان ایجاد می ‌کند.

 کمربند

۶. کیف های حصیری

این کیف‌ ها که ساختنشان تنها وابسته به کمی ذوق و سلیقه است یکی از آیتم‌ های پرطرفدار و خاص در ترند بهار 2021 به شمار می ‌آیند. کیف های حصیری در عین سبکی و راحتی در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند و به خوبی با هر استایل و لباسی در روزهای آفتابی ست می شوند. جالب است بدانید که این کیف‌ ها را زمانی استفاده کنید که در استایلتان نقطه قابل توجهی به غیر از آن‌ها وجود نداشته باشد چرا که این نوع کیف ها به تنهایی می توانند استایل شما را زیباتر و خاص تر جلوه دهند.

 کیف حصیری

۷. گوشواره های حلقوی

گوشواره‌ ها به دلیل نزدیک بودن به صورت یکی از مهم ‌ترین آیتم‌ ها در انتخاب اکسسوری است. گوشواره های حلقوی بزرگ در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس ‌های مختلف یکی دیگر از ترند های اکسسوری 2021 هستند. این مدل گوشواره ها از گذشته بسیار دور محبوبیت خاصی بین افراد داشتند که یک ترند کلاسیک هم محسوب می‌ شوند و با هر نوع استایل و هر نوع مدل مویی ست می شوند. پیشنهاد ما به شما این است که گوشواره حلقوی خود را در رنگ های طلایی و یا نقره ای تهیه کنید تا بتوانید آن ها را با استایل های مختلف ست کنید.

گوشواره حلقه ای

۸. هدبند و تل

استفاده از هدبند و تل همیشه از قدیم‌ یک اکسسوری مرسوم و کلاسیک برای خانم‌ ها بوده است که چند سالی از آن ها خبری نبود، اما بهار امسال بار دیگر شاهد این اکسسوری جذاب و زیبا خواهیم بود. تل و هدبند در انواع پارچه‌ ای، ساتن، مخمل، و فلزی که پارچه روی آن کشیده شده ترند می باشند. یکی از خوبی‌ های تل و هدبند این است که می ‌تواند مو‌هایتان را مرتب و آراسته نشان دهد بنابراین شما می‌ توانید با توجه به لباستان طرح و رنگ مورد علاقه آن را انتخاب کرده و ست کنید.

هدبند و تل

۹. ساعت مچی

یکی از ترند های جذاب بهار ساعت های مچی هستند که خانم های خوش سلیقه می توانند برای تکمیل کردن استایل خود از  این اکسسوری در طرح و رنگ های مختلف استفاده کنند. بهتر است برای استفاده روزمره و مهمانی های خود از ساعت مچی زنانه ظریف و ساده استفاده کرد چرا که این سبک همه پسند بوده و با انواع استایل ها قابل ست شدن هستند. جالب است بدانید که امروزه استفاده از دستبند در کنار ساعت مچی مُد بوده و طرفداران زیادی هم دارد پس برای رقم زدن بهاری شیک و متفاوت از هر سال، تأثیر این اکسسوری را در استایل خود دست کم نگیرید.

 ساعت مچی

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد و استفاده از این نوع اکسسوری ها زیبایی استایل شما را چندین برابر می کند. ما در این مقاله شما را با انواع اکسسوری های مناسب برای فصل بهار آشنا کردیم و گفتیم که بهترین اکسسوری های بهاری چه می توانند باشند. در نهایت شما می توانید با شناخت و استفاده از اکسسوری های معرفی شده به خلق زیبا ترین استایل ها بپردازید و برای خود ظاهری شیک و آراسته را به ارمغان آورید.

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه