اصول ست کردن با دامن بلند تابستانی زنانه

امتیاز دهید

داشتن استایل تابستانی زیبا و هماهنگ در ظاهر باعث می شود که در تمام اوقات تفریح راحت باشیم و شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. همه ما در فصل تابستان لباس ‌های نازک، سبک و خنک را جایگزین لباس‌ های ضخیم و زمستانه می کنیم، بنابراین اگر طرفدار لباس ‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن های بلند تابستانی زنانه بهترین و مناسب ترین گزینه برای استایل تابستانی می باشند که بسیار مورد استقبال بانوان شیک پوش قرار گرفته است. همچنین این روز ها مهارت‌‌‌‌‌ ست کردن لباس با دامن بلند تابستانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که دامن بلند جایگزین خوبی برای شلوار شده و در بسیاری از استایل ها به کار برده می شود. ما در این مقاله شما را با انواع دامن بلند تابستانی و اصول ست کردن با آن آشنا خواهیم کرد تا بتوانید شیک ترین و راحت ترین استایل تابستانی را داشته باشید.

 دامن بلند تابستانی

پارچه مناسب دامن بلند تابستانی زنانه

دامن بلند جنس نخی یکی از پرطرفدار ترین جنس های پارچه در روزهای فصل گرم سال است که معمولا در بافت نخ از الیاف دیگر نیز استفاده می ‌شود و سبب خنک ماندن می شود. اما پارچه ‌های دیگری از جمله کتان، تور، حریر، ابریشم، پنبه و جین در ساخت دامن بلند تابستانی به کار می ‌رود که نوع پارچه به موقعیت، سلیقه و استایل شما بستگی دارد.

 دامن بلند تابستانی

انواع دامن بلند تابستانی زنانه

دامن بلند گل دار تابستانی

دامن های بلند گل دار یکی از آیتم های پرطرفدار و همیشگی کمد لباس تابستانی هر خانم شیک پوشی می باشند، چرا که هیچوقت از مد نمی افتند و با هر استایلی بخصوص استایل بوهمین تابستانی ست می شوند. شما می توانید یک دامن بلند گل دار با رنگ های روشن را با تاپ، نیم تنه و یا تی شرت همراه با صندل بنددار ظریف و اکسسوری های خاص و شیک ست کنید.

 دامن بلند تابستانی

دامن بلند پلیسه تابستانی

دامن های بلند پلیسه به دلیل خنک و راحت بودنشان یکی از مدل های پرطرفدار دامن در بین بانوان شیک پوش هستند که برای تابستان و استایل های کژوال و اسپرت انتخاب بسیار مناسبی می باشند. دامن‌ بلند پلیسه به دلیل دوخت گشادی که دارد برای افراد لاغر بهترین گزینه می باشد، چرا که پاهایشان را کمی درشت تر نشان‌‌ می ‌دهد. شما می توانید دامن پلیسه خود را با انواع مانتو اسپرت و جلو باز، شومیز و بلوز های رنگی که با رنگ دامن تان همخوانی دارد، به راحتی ست کنید که یکی از استایل ‌های شیک برای روز‌های گرم تابستانی می باشد. با توجه به این نکته حتما از پوشیدن دامن پلیسه با مانتو یا شال پلیسه خودداری کنید.

دامن بلند پیله دار تابستانی

دامن های بلند پیله دار به دلیل طراحی خیره کننده پیله های عظیم و پهنی که دارند یکی از انتخاب های بی نقص و شیک برای استایل های مجلسی و مهمانی می باشند. شما می توانید این دامن را با تاپ، شومیز و یا نیم تنه شیک همراه با کفش پاشنه بلند ظریف یا کفش عروسکی ست کنید. جالب است بدانید که اگر می خواهید استایل مدرن و ساده تر داشته باشید دامن با پیله های کوچک و ظریف را انتخاب کنید.

 دامن بلند تابستانی

دامن بلند راسته چاک دار تابستانی

اگر می خواهید در حین راحت بودن یک استایل شیک و جذاب نیز داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دامن بلند راسته چاک دار می باشد که نه تنها راه رفتن و حرکت با آن راحت تر است بلکه جذابیت خاصی به استایلتان می بخشد. همچنین توجه داشته باشید که برای استایل های مجلسی و رسمی دامنی که چاک آن حدودا روی ران پا بالا می آید را انتخاب کنید اما برای استایل های روزمره و کژوال دامنی با چاک تا نزدیک زانو را انتخاب کنید.

دامن بلند جین تابستانی

دامن های بلند جین به دلیل راحتی و ست شدن آسان با دیگر آیتم ها یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین نوع دامن ها هستند که برای استایل های وسترنی، کژوال و روزمره بسیار مناسب می باشند. شما می توانید دامن بلند جین خود را با تی شرت های متنوع رنگی، تاپ های اسپرت و یا مانتو جلو باز همراه با کتانی سفید، صندل و یا نیم بوت به راحتی ست کنید.

 دامن بلند تابستانی

دامن بلند پایین توری تابستانی

دامن بلند پایین توری تابستانی از مدل دامن ‌های ترند و بسیار پرطرفدار، مناسب برای استایل های مجلسی می باشند که میزان تور به کار رفته در این نوع دامن ها بسته به سلیقه هر شخصی می باشد، به طوری که بعضی از بانوان ترجیح می ‌دهند تور دامنشان تنها در یک حاشیه انتهایی به کار رفته باشد و بعضی هم ترجیح می ‌دهند که تور بیشتری در دامن به کار برده شود. شما می ‌توانید دامن بلند پایین توری خود را با تاپ یا شومیز توری همراه با چکمه‌ های بلند ست کنید.

ست کردن انواع لباس با دامن بلند تابستانی زنانه

ست کردن تی ‌شرت با دامن بلند

ست کردن تی شرت با دامن بلند یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین استایل های اسپرت و کژوال در بین بانوان شیک پوش می باشد. شما می‌ توانید دامن بلند خود را با انواع تی‌ شرت طرح دار یا ساده رنگی همراه با کتانی اسپرت یا نیم بوت ست کنید. همچنین برای خاص دیده شدن استایلتان می توانید تی‌ شرت را زیر دامن قرار دهید و برای تکمیل آن از کمربند به عنوان اکسسوری استفاده کنید تا زیباتر و آراسته ‌تر باشید.

 دامن بلند تابستانی

ست کردن لباس مجلسی با دامن بلند

ست کردن لباس با دامن بلند یکی از شیک ترین و مناسب ترین استایل ها برای موقعیت های مهمانی و مجلسی است که بهترین گزینه برای این موقعیت ها استفاده از دامن‌ های طرح دار بلند در جنس های حریر، ساتن یا ابریشم می باشد. شما می ‌توانید با دامن بلند از نیم ‌تنه یا تاپ‌ های آستین حلقه ‌ای در رنگ های هماهنگ با دامن خود استفاد کنید تا ظاهری چشمگیر و جذاب داشته باشید.

ست کردن شومیز با دامن بلند

ست کردن شومیز با دامن بلند یک سبک خاص و کلاسیک است که هر خانم شیک پوشی می تواند از آن برای بسیاری از استایل های خود استفاده کند. به دلیل بلند بودن دامنتان حتما توجه داشته باشید که شومیز خود را روی آن قرار دهید تا ظاهرتان مرتب تر دیده شود. همچنین می توانید برای جذاب تر دیده شدن استایلتان از یک کمربند یا دستمال گردن با رنگی متفاوت از رنگ دامنتان استفاده کنید.

 دامن بلند تابستانی

ست کردن مانتو با دامن بلند

ست کردن مانتو با دامن بلند چند سالی است که بین بانوان شیک پوش مد شده است و بسیاری از افراد برای داشتن استایلی متفاوت و راحت بودن، ترجیح می دهند به جای شلوار از دامن های بلند همراه با مانتو خود استفاده کنند. شما می توانید برای این استایلتان از انواع دامن بلند استفاده کنید و یک استایل شیک و جذاب برای خودتان بسازید، فقط توجه داشته باشید که برای این ست حتما از مانتو ‌های جلو باز و بلند همراه با کفش های کتانی یا صندل استفاده کنید. جالب است بدانید که اگر این ست را به عنوان استایل مجلسی‌ انتخاب کرده‌ اید، از کفش پاشنه بلند یا کفش لژدار استفاده کنید.

ست کردن پیراهن با دامن بلند

ست کردن پیراهن با دامن بلند انتخاب بسیار مناسبی برای استایل های کژوال، دورهمی و اسپرت می باشد چرا که اگر یک پیراهن جذب را همراه با دامن بلند ست کنید، ظاهری ساده اما در عین حال شیک خواهید داشت. شما می توانید دامن بلند خود را با یک پیراهن طرح دار یا ساده با رنگی متفاوت از رنگ دامنتان، همراه با صندل پاشنه بلند و اکسسوری های جذاب یا کلاه شیک ست کنید.

 دامن بلند تابستانی

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد داشتن استایل تابستانی زیبا و هماهنگ در ظاهر باعث می شود که در تمام اوقات تفریح راحت باشیم و شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. بنابراین اگر طرفدار لباس ‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن های بلند تابستانی زنانه بهترین و مناسب ترین گزینه برای استایل تابستانی می باشند که ما در این مقاله شما را با انواع دامن بلند تابستانی و اصول ست کردن آن ها با شما صحبت کردیم تا بتوانید با انتخاب بهترین نوع آن استایل شیک و خاص تابستانی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه