استایل جذاب برای مهمانی های دورهمی

امتیاز دهید

انتخاب لباس برای مهمانی های دورهمی همیشه کار سختی برای بانوان می باشد چرا که انتخاب یک لباس مهمانی ساده برای یک دورهمی خانوادگی، عصرانه، مهمانی تولد و ... نیاز به دانستن نکات کوچک و مهمی دارد تا در عین ساده بودن ظاهرتان، شیک نیز دیده شوید. نوع پوشش و لباسی که بانوان برای این نوع مهمانی ها انتخاب می کنند نباید زیاد زرق و برق و در چشم باشد و نه زیاد رسمی و خشک باشد، بنابراین باید متناسب با نوع قرار گرفتن شما در آن مکان انتخاب شود تا استایل و ظاهری شیک، جذاب و بدون نقص داشته باشید.

استایل مهمانی دورهمی

انتخاب لباس متناسب با فصول سال

در فصل های بهار و تابستان

1. برای دورهمی های بیرون بهتر است یک مانتو نخی رنگ روشن کوتاه را با شلوار جین دمپا گشاد، یک جفت صندل بنددار پاشنه دار، کیف کوچک و ظریف و شال رنگی خنک و طرح ساده ست کنید.

2. برای دورهمی های خانگی نیز بهتر است بلوز، تاپ، تی شرت طرح دار و بلند را با شلوار، دامن و یا شلوارک جین ست کنید تا استایل جذاب و صمیمی ‌تری داشته باشید. 

در فصل پاییز و زمستان

1. برای دورهمی های بیرون بهتر است یک بافت، بارانی و یا پالتو به رنگ های قهوه ای، کرم، قرمز، سبز و آبی را با شلوار جذب یا ساپورت همراه با بوت های پاشنه دار، چکمه و یا نیم بوت و شال یا روسری کوچک پشمی ست کنید.

2. برای دورهمی های خانگی نیز بهتر است تونیک پشم، ژاکت، لباس های بلند پشمی سفید یا کرم را با یک شلوار جین جذب یا لگ رنگی همراه با کفش راحتی یا رو فرشی ست کنید.

انتخاب لباس متناسب با فرم بدن

در کنار پوشیدن لباس های ساده دقت به فرم بدن و انتخاب لباس بر اساس آن یکی از مواردی است که می ‌تواند شما را جذاب تر نشان بدهد. بانوان چاق بهتر است برای شرکت در دورهمی ها از لباس های راسته از جمله شومیز و شلوار راسته یا تونیک های بلند استفاده کنند تا بدنشان را باریک تر نشان ‌دهد. با توجه به این نکته از پوشیدن لباس های تنگ حتما خودداری کنید. اما بانوان لاغر برای شرکت در دورهمی ها می توانند از انواع لباس ها مثل بلوز، شومیز، تی شرت، دامن، شلوار و ... استفاده کنند. فقط توجه داشته باشید که اگر قدتان کوتاه است از لباس های طرح افقی خودداری کنید.

استایل مهمانی دورهمی

اصول ست کردن انواع لباس برای مهمانی دورهمی

پیراهن های گشاد

پیراهن های گشاد برجستگی‌ های بدن را نشان نمی ‌دهند و تعادل فرم بدن را به هم می ‌ریزند که بیشتر مناسب بانوان چاق و قد بلند می باشند. شما می توانید پیراهن گشاد خود را با شلوار یا ساپورت چسبان ست کنید تا اندامتان را لاغرتر جلوه دهد.

کت‌ های طرح ‌دار پشمی

پوشیدن کت طرح ‌دار پشمی یا فاستونی، برای فصول سرد و برای بانوانی که می خواهند در جمع، استایل متفاوتی داشته باشند، مناسب می باشد. فقط توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این کت ها، دیگر آیتم های خود را ساده تر انتخاب کنید تا استایلتان زیاد شلوغ و خسته کننده نباشد.

استایل مهمانی دورهمی

لباس ‌های آستین خفاشی

لباس‌ های آستین خفاشی مناسب برای بانوان لاغر اندام می باشند که برای دورهمی ها نیز انتخاب جذاب و شیکی هستند و می توانید این لباس را با دامن یا شلوار جین به راحتی ست کنید. همچنین توجه داشته باشید که این نوع لباس برای بانوان چاق مناسب نیست چرا که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد.

شلوار های تنگ 

شلوار های تنگ به دلیل شیک بودن چند سالی است که در دنیای مد طرفداران بسیاری دارد و معمولا با بسیاری از آیتم های دیگر قابل ست می باشند. برای مهمانی های دورهمی می توانید شلوار چسبان خود را با تی شرت بلند طرح دار یا ساده رنگی همراه با کفش پاشنه بلند به راحتی ست کنید.

استایل مهمانی دورهمی

شومیز ها

شومیز ها یکی از بهترین انتخاب ها در تمام موقعیت ها بخصوص مهمانی های دورهمی می باشند که می توانند استایل را در حین سادگی، زیباتر جلوه دهند. شما می توانید یک شومیز حریر گل دار را با یک دامن به رنگ گل های شومیزتان انتخاب کنید. با توجه به این نکته دقت داشته باشید که شومیز گل دار مناسب فصل زمستان نمی باشد و برای این فصل می توانید از شومیز ساده رنگی همراه با شلوار جین استفاده کنید.

شلوار های جین

بدون شک شلوار های جین یکی از آیتم های ضروری کمد هر خانم شیک پوشی می باشند که می توانید در بسیاری از استایل هایتان از آن ها استفاده کنید. شلوار جین تیره معمولا برای این نوع مهمانی ها مناسب می باشد چرا که هم حالتی رسمی و مرتب به هر ست لباس می دهد و هم رنگ تیره آن می تواند اندامتان را ظریف ‌تر نشان ‌دهد. شما می توانید شلوار جین خود را با تی شرت، تاپ و یا نیم تنه با رنگ های روشن به راحتی ست کنید.

استایل مهمانی دورهمی

سرهمی 

امروزه سرهمی ‌ها یکی از ترند های پرطرفدار بانوان شیک پوش می باشند که هم مد روز هستند و هم بیش از یک استایل روزمره‌ معمولی، شیک دیده می شوند. همچنین سرهمی‌ ها قدتان را بلند تر و کشیده ‌تر نشان می‌ دهند که با پوشیدن صندل های بنددار همراه با آن ظاهری شیک و جذاب خواهید داشت.

لباس های گیپوری

لباس های گیپوری یکی از جذاب ترین آیتم های کمد بانوان شیک پوش هستند که بسیار مناسب مهمانی های دورهمی می باشند. شما می توانید یک بلوز گیپور مشکی یا کرم را با شلوار جین جذب یا دامن رنگی همراه با صندل های متالیک که ترند امسال نیز هستند، ست کنید.

استایل مهمانی دورهمی

کت های جین

کت های جین همیشه و همه جا بهترین انتخاب برای ست کردن با آیتم های دیگر و متناسب با تمامی فصل ها می باشند. شما می توانید یک کت جین خنک را با شومیز ساده رنگ روشن و دامن طرح دار یا رنگی همراه با صندل یا کفش پاشنه بلند ست کنید. 

تاپ 

تاپ ها به دلیل ست شدن راحت با هر لباسی یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی های دورهمی می باشند، فقط توجه داشته باشید که تاپ تان بیش از اندازه مجلسی و زرق و برق نباشد. شما می توانید تاپ خود را با انواع دامن ها و انواع شلوار ها به راحتی ست کنید.

استایل مهمانی دورهمی

تونیک مجلسی

اگر زمان زیادی برای انتخاب لباس ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از تونیک های مجلسی می باشد، چرا که حین راحتی، شیک نیز می باشند. شما می توانید برای دورهمی هایتان یک تونیک طرح دار یا گل دار را با شلوار جذب ساده همراه با کفش های طرح دار مشابه به طرح تونیک تان ست کنید.

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد انتخاب لباس برای مهمانی های دورهمی همیشه کار سختی برای بانوان می باشد چرا که انتخاب یک لباس مهمانی ساده برای یک دورهمی خانوادگی، عصرانه، مهمانی تولد و ... نیاز به دانستن نکات کوچک ولی مهمی دارد تا در عین ساده بودن شیک نیز دیده شوید. ما در این مقاله شما را با اصول ست کردن انواع لباس برای مهمانی های دورهمی آشنا کردیم تا بتوانید با انتخاب بهترین آیتم ها، ظاهری شیک و جذاب متناسب با این استایل داشته باشید.

 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه