استایل شیک و بهاری برای ۲۰۲۱

امتیاز دهید

 

چیزی به شروع بهار باقی نمانده است و خانم‌ های شیک پوش و خوش سلیقه درصدد انتخاب لباس‌ های زیبا در فصل بهار هستند. بهار فصل رنگ ها و شکوفایی است که تنوع لباس‌ های زیادی از جمله لباس های گل دار، طرح دار، دانتل های ظریف، رنگ های روشن و جذاب را می توان مشاهده کرد. معمولا طرح‌‌ هایی که در فصل بهار مرسوم می‌شود رنگ‌های روشن یا ترکیب چند رنگ روشن به همراه یکدیگر است چرا که ترند بهار به قدری متنوع است که شما می ‌توانید لباس مورد علاقه خود را در میان انبوهی از مدل‌ ها پیدا کرده و به سبک خود استایل‌ تان را بسازید. رنگ لباس نقش مهمی در استایل ایجاد می ‌کند بنابراین اگر می‌ خواهید در بهار استایلی جذاب و زیبا داشته باشید لباس ‌های مشکی و تیره را کنار بگذارید و تا حد ممکن از لباس‌ هایی که رنگ‌ های روشن‌ تر و بهاری ‌تری دارند استفاده کنید، همچنین برای انتخاب لباس مناسب بهار باید از ترکیب درخشان در لباس های اصلی خود استفاده کنید و سپس با اضافه کردن اکسسوری های زیبا به آن جلوه جذاب تری ببخشید. ما در این مقاله درباره نکات مهم برای شیک پوشی در فصل بهار با شما صحبت خواهیم کرد.

استایل بهاری

 

آستین های پفی

آستین پفی یکی از لباس‌ های محبوبی است که در بهار ۱۴۰۰ جلوه جذابی به استایل شما می‌ بخشد در واقع این مدل آستین پفی طرفداران بسیاری دارد که چندین سال است یکی از ترند های اصلی در طراحی لباس زنانه محسوب می ‌شود. معمولا آستین این مدل لباس ها را از تور یا حریر می‌ سازند که این نوع پارچه‌ ها زیبایی خاصی به لباس‌ ها می ‌بخشد همچنین خانم‌ های ریز اندامی که سرشانه‌ های کوچکی دارند و دوست دارند چهار شانه به نظر برسند، می توانند از این مدل استفاده کنند. سرشانه های پهن این لباس ها به شما کمک می کند تا با استفاده از کمربند های پهن دور کمر، پاهایتان را بلند تر جلوه دهید. این مدل لباس های آستین پفی را میتونید با یک شلوار راسته، چرم کوتاه یا دامن زنانه ست کرده و استایلی مدرن و چشمگیر تری داشته باشید. سرآستین پیراهن‌ ها و بلوز های عید امسال را پفی بگیرید تا لباستان با آخرین مد روز دنیا مطابق باشد.

لباس با آستین پفی

 

جین

 

در فصل بهار به سراغ لباس های جین روشن بروید زیرا لباس های جین از گذشته تاکنون همیشه جز محبوب ترین ها بوده است. مدل های دمپا، تنگ، کوتاه و بلند در مانتو، پیراهن، دامن، شلوار، کت، جلیقه و حتی کیف های جین برای فصل بهار مناسب بوده و جز انتخاب های همیشگی خانم ها است. همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر از لباس های جین پاره استفاده کنید زیرا مدتی است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. همچنین مدل جین بر روی جین از مواردی است که این اواخر به آن اهمیت بیشتری داده شده و بیشتر پوشیده می‌ شود که این استایل را همراه با یک کیف یا کفش چرم شیک می ‌‌توانید کامل کنید.

لباس جین

 

 

لباس های گل دار

تمامی افراد فصل بهار را به عنوان فصلی پر از گل و شکوفه های زیبا و رنگارنگ می شناسند در نتیجه برای متناسب بودن لباس ها با فصل بهار باید به سراغ لباس های گلدار شامل گل های ریز، درشت، ساده، رنگارنگ که همیشه بخشی از استایل بهاری را تشکیل می ‌دهند بروند همچنین این نوع لباس های گل دار علاوه بر زیبا بودن با شرایط محیطی فصل بهار نیز هم‍خوانی دارند. لباس های گل‌ دار را هم در استایل کژوال و روزمره می‌ توانید به کار ببرید و هم با انواع لباس مجلسی زنانه ست کنید. این طرح را طوری بپوشید که در مرکز استایل شما قرار بگیرد و بیشترین توجه را به خود جلب کند و اگر می خواهید استایلتان جذاب تر شود پیشنهاد ما به شما این است که این نوع لباس ها را با لباس های ساده تر ست کنید.

 

 

لباس گلدار

طرح خال خال

لباس های خال خالی زنانه با طراحی کلاسیکی که دارد جز طراحی هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است همچنین به دلیل داشتن  پارچه بسیار لطیفش در تن رها هستند. شما می توانید لباس های خالدار را نه تنها در رنگ های سیاه و سفید بلکه در رنگ های سبز، کرم، قرمز، زرد و آبی روشن نیز استفاده کنید. طرح خال خالی یک طرح راحت است که می‌ تواند به سادگی با شلوار جین و دامن ست شود و یا به عنوان طرح روی کفش‌ های تخت به کار برود یا یک پیراهن خنک و راحت زنانه را زیباتر کند.

 

 

لباس خال خالی

چرم

لباس چرم زنانه یکی از ترند های اصلی بهار امسال به شمار می‌آید و توجه بسیاری از علاقه‌ مندان به مد و فشن را جلب خواهد کرد. اگرچه لباس چرم تنها در هوای سرد کاربرد دارد اما شما می‌ توانید در روزهای سرد و بارانی بهار استایل خود را با این نوع لباس های چرم زنانه جذاب‌ تر کنید. در بهار امسال دامن چرم، کت چرم، شلوار چرم و حتی کفش های چرمی بسیار مورد توجه خواهند بود بنابراین رنگ چرم ها مهم نیست و می ‌توانید از همه رنگ در کمد لباستان داشته باشید. شما می توانید ترکیب یک شومیز زنانه و شلوار چرم یا بارانی شیک را با شلوار چرم ست کرده و یک انتخاب چشمگیر و متفاوت داشته باشید.

 

 

لباس چرم

شلوار کوتاه

شلوارهای کوتاه دقیقا مختص بهار طراحی شده‌اند زیرا زمانی که هوا هنوز برای شلوار گرم و برای شلوارک سرد است شلوارهای کوتاه با ارتفاع زیر زانو و بالای مچ بهترین انتخاب هستند. این شلوارها را می ‌توانید همه جا بپوشید چون در عین راحتی طراحی شیک و خاصی دارند و در پا بسیار زیبا و برازنده هستند. برای داشتن ظاهری زیبا و شیک شلواری را انتخاب کنید که تا وسط کمرتان بوده و همچنین کوتاهی آن کمی تا بالای مچ باشد. این شلوار‌ها را می ‌توانید با کفش‌ های تخت، پاشنه بلند و اسپرت بپوشید تا یک استایل مناسب برای بهار داشته باشید. با توجه به این نکته از خرید شلوار‌هایی که زیادی کوتاه هستند خودداری کنید، زیرا استایل را از حالت شیک بودن در می‌آورند.

 

شلوار کوتاه

روسری و شال

این اکسسوری معروف و زیبا ترند سال ۱۴۰۰ است که یک بخش نهایی از لباس شما خواهند بود و استایل بهاری شما را کامل و جذاب می کند. روسری و شال از موهای شما محافظت کرده و بدون افراط جلوه خاص و زیبایی به لباس شما می بخشد. شما می توانید روسری یا شالتان را از نوع ابریشمی یا ساتن با طرح های گلدار یا نقش مرکب و ساده با رنگ های برجسته انتخاب کنید. یک روسری یا شال ابریشمی در رنگ‌ های شاد و زیبا هم می‌ تواند پوشش شما را کامل کند و هم به عنوان یک اکسسوری تزئینی برای زیباتر کردن استایل بهاری به کار رود همچنین جالب است بدانید که هماهنگی یکی از رنگ‌ های روسری یا شال طرح‌ دار با رنگ کیفتان باعث جذاب‌ تر شدن این ترکیب و استایلتان در بهار می‌شود.

 

شال و روسری

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد بهار فصل رنگ ها و شکوفایی است که تنوع لباس‌ های زیادی را می توان در آن مشاهده کرد که خانم‌ های  شیک پوش و خوش سلیقه درصدد انتخاب لباس‌ های زیبا برای فصل بهار هستند. بنابراین ما در این مقاله درباره مدل های رایج در بهار ۲۰۲۱ با شما صحبت کردیم پس اگر میخواهید برای بهار پیش رو آماده شوید و استایل خاصی داشته باشید مدل های محبوب خود را انتخاب کرده و استایل خودتان را بسازید.

 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه