چگونه استایل شیک با رنگ های نود داشته باشیم؟

امتیاز دهید

رنگ ‌ها تاثیر به سزایی در استایل و پوشش ما دارند که طراحان زیادی به دنبال استفاده از رنگ ‌های مختلف برای شیک بودن در استایل ها هستند. یکی از جذاب ‌ترین و پرطرفدار ترین رنگ ‌ها برای ست کردن لباس ها، رنگ نود (Nude) است که در بین رنگ ‌های منتخب سال 2021 به یکی از ترند های سال نیز تبدیل شده است که به معنی عریان و برهنه می باشد و در فارسی به این رنگ « رنگ بدن » گفته می شود. رنگ نود یکی از طیف ‌های رنگ قهوه‌ ای، قهوه ای تیره، کرم روشن، بژ و نارنجی روشن می باشند که از نظر روانشناسی رنگی مملو از گرما، امنیت و آرامش است. طیف رنگ نود بسیار متنوع است و قابلیت هماهنگ شدن آسان با سایر رنگ‌ ها را دارد، به همین علت می‌ توان از آن برای دوخت انواع لباس‌ های شیک و مجلسی استفاده کرد. همچنین جالب است بدانید که رنگ نود یک انتخاب بسیار شیک و زیبا برای استایل مینیمال می باشد. ما در این مقاله در مورد ست کردن رنگ نود و طریقه استفاده از آن در انواع لباس با شما صحبت خواهیم کرد تا با انتخاب آن بتوانید شیک ترین استایل را با رنگ های نود داشته باشید.

لباس نود

نکاتی که هنگام انتخاب رنگ نود باید توجه داشته باشید:

• هنگام خرید لباس به رنگ پوست خود توجه داشته باشید چرا که رنگ ‌های متناسب برای انتخاب لباس در افراد مختلف با هم فرق دارند، به طوری که اگر پوست بدنتان تیره و سبزه است باید از رنگ‌ های نود روشن استفاده کنید اما اگر پوست بدنتان روشن است حتما در کنار رنگ نود از سایر رنگ ‌های ترکیبی نیز استفاده کنید.

• بسیاری از افراد به دلیل علاقه‌ زیاد به طیف رنگ های کرم، قهوه ای، بژ و نود سعی دارند که بیشتر لباس ‌هایشان را در این طیف های رنگی انتخاب کنند اما این کار کاملا اشتباه است و باعث بد دیده شدن ظاهرتان می شود، بنابراین حتما توجه داشته باشید که از رنگ‌ های هم خانواده‌ رنگ نود در کنار هم زیاد استفاده نکنید.

• رنگ نود بسیار به رنگ پوست‌ نزدیک است بنابراین سعی کنید لباس هایی که انتخاب می کنید خیلی تنگ نباشند، چرا که این کار باعث می شود استایلتان جلوه‌ مناسبی نداشته باشد.

• از رنگ‌ های طیف نود بیشتر در لباس‌ ها و استایل های بهار و تابستانی استفاده کنید، چرا که این رنگ ‌ها نور کمتری را جذب می کنند و باعث ایجاد احساس شادابی و خنکی بیشتری در شما می شوند. اما اگر در زمستان علاقه به استفاده از این رنگ ها دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های مشکی، سرمه ای و آبی تیره در کنار طیف رنگ های نود می باشند.

• استفاده از پارچه‌ های دارای تزئینات، منجوق ‌دوزی شده، طرح ها، انواع تور ها، گیپور ها و قلاب ‌بافی ‌ها در لباس های رنگ نود بسیار شیک، جذاب و دوست ‌داشتنی می باشند چرا که به استایلتان درخشندگی و جذابیت می بخشند.

 رنگ های نود

ترکیب انواع رنگ ها با رنگ های نود

ترکیب رنگ مشکی با رنگ های نود

رنگ نود به دلیل خنثی و روشن بودن، در تضاد با رنگ مشکی می ‌تواند جذابیت ‌های زیادی در استایلتان ایجاد کند. شما می توانید یک شلوار مشکی را با تاپ، تی شرت و یا ژاکت همراه با کفش یا اکسسوری های رنگ نود ست کنید. با توجه به این نکته هنگام ست کردن رنگ مشکی با نود از طیف های روشن آن استفاده کنید و از طیف های تیره رنگ نود دوری کنید.

 رنگ های نود

ترکیب رنگ طوسی با رنگ های نود

رنگ‌ طوسی در کنار طرح های مختلف با رنگ های نود بسیار شیک و خاص می باشند، چرا که تضاد لازم برای چشمگیر شدن استایلتان را فراهم می کنند. شما می توانید پیراهن مجلسی به رنگ نود را با کفش، کیف و اکسسوری های خاص طوسی و یا برعکس ست کنید. در نتیجه اگر حواستان را جمع کنید و انتخاب درستی با این ست رنگ ها داشته باشید، بسیار چشمگیرتر خواهید شد.

 رنگ های نود

ترکیب رنگ قرمز با رنگ های نود

ترکیب رنگ های نود با قرمز یکی از ترکیب های رنگ معروف و پر استفاده در بین بانوان شیک پوش می باشد. به طوری که از رنگ قرمز در هر قسمت از استایل و در هر کدام از آیتم تان که دوست داشته باشید، می توانید استفاده کنید. شما می ‌توانید یک بلوز قرمز را با شلوار یا دامن نود همراه با کلاه، دستمال گردن و یا عینک آفتابی قرمز ست کنید و یک استایل جذاب، خاص و متمایز داشته باشید.

 لباس نود

ترکیب رنگ سفید با رنگ های نود

ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ نود یکی از زیباترین و جذاب ‌ترین ترکیب رنگ‌ های استایل زنانه می باشد که می تواند جلوه شگفت انگیزی ایجاد کند. شما می توانید یک دامن بلند یا شلوار رنگ نود را با تاپ یا شومیز سفید ست کنید تا ترکیبی چشمگیر در استایلتان داشته باشید.

 رنگ های نود

ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ های نود

ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ های نود یک ترکیب شیک و ساده است که مورد پسند هر خانم شیک پوشی می باشد. شما می توانید برای این ترکیب از لباس های جین به رنگ سرمه ای استفاده کنید، به طوری که می توانید یک بارانی، تی شرت و یا تونیک را با شلوار های جین ست کنید.

 رنگ های نود

انواع استایل ها با رنگ های نود

استایل مونوکروم رنگ های نود ( از سر تا پا نود )

اگر جز افرادی هستید که نمی دانید کدام آیتم ها را با هم ست کنید و یا زمان کافی برای ست کردن رنگ لباس هایتان ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از استایل مونوکروم با رنگ های نود می باشد، یعنی می ‌توانید تمام بخش ‌های استایلتان را از رنگ نود انتخاب کنید. همچنین می توانید برای ایجاد سایه ‌های جزئی از طیف رنگ ‌های مختلف نود استفاده کنید، به طوری که یک بلوز، شومیز یا پیراهن رنگ نود را با شلوار، دامن یا شلوارک نود ست کنید. اگر دوست دارید استایلتان کمی متفاوت تر با همان رنگ ها باشد، می ‌توانید از یک پارچه براق نود در آیتم هایتان استفاده کنید تا ظاهری چشمگیر و جذاب داشته باشید.

 لباس نود

لباس های طرح پلنگی با رنگ های نود

لباس های طرح پلنگی دارای زمینه ‌ای قهوه ‌ای هستند که با قرار گرفتن آن ها در کنار رنگ های نود بسیار جذاب و دیدنی می ‌شوند. بنابراین اگر به استایل خاصی علاقمند هستید و طرح های پلنگی را دوست دارید، حتما از آن حتی در کوچکترین بخش از استایلتان با رنگ های نود استفاده کنید.

 رنگ های نود

لباس های جین با رنگ های نود

استفاده از لباس های جین با رنگ های نود یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین لباس ها در دنیای مد و فشن و در بین بانوان شیک پوش می باشد که می ‌توانید به راحتی در هر استایلی با رنگ ‌ها و طرح ‌های مختلفی هماهنگ کنید. شما می توانید یک بلوز، پیراهن یا مانتو رنگ نود را با شلوار جین همراه با کفش های رنگ نود ست کنید.

 رنگ های نود

کت و شلوار رنگ نود

کت و شلوار با رنگ های نود جز لباس ‌های پرطرفدار بین بانوان شیک پوش می باشد که ظاهرتان را رسمی ‌تر و شیک ‌تر می ‌کند، فقط باید توجه داشته باشید که سایر آیتم هایتان با رنگ کت و شلواری که بر تن دارید، همخوانی داشته باشند. شما می توانید پیراهنی به رنگ مشکی، سفید یا قرمز را با کت و شلوار خود بپشوید و همراه با آن ها از کفش های پاشنه بلند رنگ سفید یا نود استفاده کنید تا ظاهری فوق العاده شیک داشته باشید.

 رنگ های نود

کفش های رنگ نود

کفش های رنگ نود بخصوص کفش های نود چرم و جیر بسیار پرطرفدار و پرفروش می ‌باشند و استفاده از آن ها باعث می شود قدتان بلندتر و کشیده تر دیده شود. شما می توانید لباس های رنگ روشن، جیغ و نئونی خود را با کفش های رنگ نود ست کنید تا تاثیر شیک بودن را در استایلتان ببینید.

 رنگ های نود

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ‌ترین و پرطرفدار ترین رنگ ‌ها برای ست کردن لباس ها، رنگ نود است که در بین رنگ ‌های منتخب سال 2021 به یکی از ترند های سال نیز تبدیل شده است و در طیف ‌های رنگ قهوه‌ ای، قهوه ای تیره، کرم روشن، بژ و نارنجی روشن می باشند. ما در این مقاله شما را با اصول ست کردن در مورد رنگ های نود آشنا کردیم تا با استفاده از آن در لباس های خود استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه