چگونه مایو مناسب انتخاب کنیم

امتیاز دهید

نکاتی برای خرید مایو مناسب

بیشتر مایوهای موجود در بازار که با کیفیت پایینی به فروش میرسند از جنس نایلون و پلاستیک هستند که استفاده از آن ها باعث افزایش تعریق و حساسیت های تماسی می شود.

البته استفاده از این مایوهای ارزان قیمت برای افرادی که سالی چند بار فقط بدن به آب میزنند مشکلی ندارد.

مایوهای استاندارد با جنس نانو به دلیل کیفیت بالایی که دارند قیمت بالایی نیز دارند. به همین دلیل همه ی آدم ها نمی توانند آن ها را تهیه کنند. هم شناگران حرفه ای و شناگرانی که خیلی کم و فقط برای تفریح آب به تن میزنند به لباس مناسب نیاز دارند.

لباسی که هم اندازه ی مناسبی داشته باشد هم جنس و کیفینت آن خوب باشد.

شناگران حرفه ای باید در انتخاب لباس شنا خود دقت زیادی به خرج دهند. باید به این نکته توجه کنند در زمانی که مد بسیاری قوانین مربوط به سلامت و ایمنی را به دلیل منافع خودش زیر پا می گذارد چند نکته ذکر می شود که انتخاب بهتری داشته باشید.

-پایین تنه مایو، باید کاملا اندازه باشد و چین خوردگی و کشیدگی در آن نبینید.

-سعی کنید بیشتر از مایوهایی استفاده کنید آب را کمتر به خود جذب میکنند.

-لباس شنای خود را پس از استفاده، در اولین فرصت ممکن با آب شیرین بشویید. با این کار، مدت زمان بیشتری از آن لباس استفاده خواهید کرد.

و یک توصیه دیگر که البته به موضوع اصلی مقاله ارتباطی ندارد، اما به زمان هایی که لباس شنا میپوشید مرتبط است. در استخرهای رو باز و سواحل، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. حتی اگر قصد برنزه کردن دارید ابتدا ضد آفتاب را به کل بدن خود بزنید سپس از روغن های برنزه کردن استفاده کنید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه