پارچه های مناسب برای رومبلی

امتیاز دهید

مناسب ترین پارچه ها برای رومبلی

قبل از خرید مبل و رومبلی بهتر است اطلاعاتی در زمینه پارچه ها ی رومبلی ، مزایا و معایب آنها داشته باشید که امروز تیم بانوریس به تعدادی از این پارچه ها، مزایا و معایب آنها می پردازد با ما همراه باشید

 پارچه های چرم

پارچه های چرم بر روی انواع مبل و صندلی کار میشود که به مبل حالت رسمی میدهد،از مزیت های مهم رومبلی های چرم میتوان به پاک شدن آسان آن اشاره کرد و اینکه اگر مایعی بر روی آن بریزد به داخل مبل نفوذ پیدا نمیکند همچنین پارچه های چرم در مقابل نشستن های زیاد و سایش مقاومت دارند و با گذشت زمان لطافت و نرمی بیشتری پیدا خواهند کرد از معایب این پارچه هم میتوان به ظرافت آن اشاره کرد که با کوچکترین برخوردی که با اشیا داشته باشد آسیب می بیند و عیب دیگر این پارچه آن است که در صورت کثیف شدن با مواد چرب به سختی و گاهی اصلآ پاک نمی شود. مورد بعد اینکه استفاده از مبل چرم در فصل های گرم سال سخت است چون هوا در پارچه های چرم نفوذ نمیکند به همین دلیل باعث گرمی و عرق کردن فرد می شود.

پارچه های مخمل

پارچه های مخمل در رنگ و طرح های متنوع جز آن دسته از پارچه هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه طرفدار دارند پارچه های مخمل در انواع مختلف تولید می شوند که یکی از آنها مخمل نانو است که تفاوت آن نسبت به سایر مخمل ها این است که مقاومت بیشتری دارد و زود کثیف نمیشود. مبل هایی که پارچه های مخمل براق و پرز دار  دارند برای خانه های کوچک مناسب است و باعث میشود خانه بزرگتر جلوه دهد همچنین پارچه های مخملی مات و بدون پرز برای خانه های بزرگتر بهتر است.

پارچه های ابریشمی

یکی از پارچه های طبیعی و لوکس برای رومبلی به شمار می رود که پارچه ای بادوام با بافتی نرم و لطیف و در رنگ های متنوع است از مزایای دیگر این پارچه میتوان به سبکی آن اشاره کرد و از معایب آن هم میتوان به قیمت بالای این پارچه اشاره کرد.

پارچه های گلیم و جاجیم

استفاده از گلیم و جاجیم برای منازلی که به شیوه سنتی چیده شده اند مناسب است همچنین ضخامت این پارچه باعث دوام بیشتر آن میشود اما باید توجه داشت کمی بافت زبر دارند  از مزایای این پارچه میتوان به طرح های شلوغش اشاره کرد که باعث میشود لکه ها به راحتی دیده نشوند و از معایبش این است که اگر لکه ای بر روی آن بیوفتد که به چشم آید به سختی باید آن را پاک کرد همچنین قیمت این پارچه ها هم بالاست و هزینه زیادی برمی دارند.

لطفآ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید... 

بزودی پارچه های مبلی در سایت بانوریس بفروش می رسد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه