نکاتی در مورد انتخاب پالتو

امتیاز دهید

چگونه پالتوی مناسبی انتخاب کنیم؟

همه ما با فرارسیدن فصل سرما کم کم به فکر تهیه لباس های ضخیم می افتیم که پالتو مهم ترین لباسی هست که در فصل سرد سال به آن احتیاج می باشد که امروز می خواهیم شما را در انتخاب پالتو مناسب راهنمایی کنیم.

اندازه پالتو برای بانوان

پالتو نوعی کت بلند است که از پارچه های پشمی یا ضخیم تولید می شود و تا پایین تر از زانو را می پوشاند و بدن را در مقابل سرما محافظت می کند. در مناطق سرد قد پالتو تا پایین زانو مناسب می باشد و بهتر است به صورت جلو باز پوشیده شود.ولی اگر در مناطق گرمسیری زندگی میکنید از پالتوهای بالای زانو استفاده کنید همچنین این پالتوها مناسب بانوان کوتاه قد میباشد و اشخاصی که اندام مناسب و قد بلندی دارند بهتر است پالتو های روی زانو بپوشند.

برای مشاهده رنگبندی فوتر ترک اینجا را کلیک کنید

مدل پالتو برای بانوان

اگر جزء خانم های لاغر هستید از پالتو های حجیم استفاده کنید تا اندامتان پر به نظر برسد همچنین استفاده از پالتو های رنگ شاد و مدل های شنلی به شما ظاهری دخترانه می دهد. استفاده از پالتو های کوتاهی که در کمر کمی تنگ میشود و یا اگر کمربند دارند برای افراد با بالاتنه چاق بسیار مناسب است و با بستن کمربند لاغرتر به نظر میرسند همچنین بانوانی که کمی اضافه وزن دارند بهتر است از پالتوها و لباس های زمستانه رنگ تیره استفاده کنند و اما افرادی که پایین تنه چاق دارند از پالتوهایی که مدل کلوش دوخته شده اند استفاده کنند به دلیل اینکه مدل های کلوش یا فون این چاقی را می پوشاند اندامی متناسب پیدا می کنند.

 پالتو مردانه

پالتو مناسب برای آقایان

آقایان برای تهیه پالتو مناسب ابتدا باید به جنس آن توجه کنند و سعی کنند از پالتو هایی با جنس پشم که از جنس های بسیار مرغوب است استفاده کنند چون هم دوام بالایی دارد و هم در فصل سرما گرمای بسیار خوبی برای بدن ایجاد می کند از دیگر پالتوهایی که آقایان می توانند استفاده کنند پالتوهایی از جنس کشمیر می باشد که سبک است و همچنین شما را از سرما محافظت می کنند و پوشیدن کت هایی از جنس کشمیر استایل لاکچری به آقایان می دهد.

برای مشاهده پارچه های کشمیر اینجا را کلیک کنید

دوخت پالتو مردانه

پالتوهای مردانه باید خوش دوخت باشند تا تیپ شما را شیک تر نشان دهند شانه ها باید مانند کت های رسمی ایستایی داشته باشند البته نباید شانه هایی افتاده باشند و پالتو شلخته نشان دهد. پالتو های مردانه مانند کت های تک نیستند که در قسمت کمر باریک باشند زیبایی پالتوها به جادار بودن آنها در قسمت کمر است به دلیل اینکه معمولا آقایان در زیر پالتوها کت هم می پوشند. پالتوهای آقایان معمولا در اندازه های مختلف دوخته می شود، پالتوهای کوتاه دکمه دار به عنوان پالتو های کلاسیک شناخته شده هستند که در همه مکان ها قابل پوشیدن است آقایان بهتر است برای دوخت یا خرید پالتو از پالتو های مدل شش دکمه و کمربند دار و پالتوهایی که براحتی دست در جیب قرار بگیرد را انتخاب کنند همچنین بهتر است  آقایان پالتو را همیشه با کت و شلوار به تن کنند.

از شما همراهان عزیز کمال تشکر و قدردانی را داریم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه