چه کت و شلواری برای خانم ها مناسب است ؟

امتیاز دهید

انتخاب کت و شلوار مناسب برای خانم ها

یکی از لباس هایی که هر خانمی با پوشیدن آن میتواند با کلاس به چشم بیاید کت و شلوار است کت و شلوار یکی از لباس های رسمی و زیبایی است که خانم ها میتوانند از آن استفاده کنند در کشور های اروپای بیشتر در جلسات و دیدار های رسمی پوشیده می شود و در ایران بیشتر در مراسمات عروسی به تن می کنند برای خرید یک کت و شلوار شیک باید به چند نکته توجه داشته باشید اول به بودجه ای که برای خرید این لباس در نظر گرفته اید توجه کنید اگر فقط برای یک مراسم قصد دارید از این کت و شلوار استفاده کنید پس یک لباس ساده انتخاب کنید که قیمت کمتری داشته باشد دومین موردی که باید به آن توجه داشته باشید فرم اندام شماست سعی کنید لباسی انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد و دنبال کت و شلوار مد نباشید.

رنگ کت و شلوار 

برای انتخاب رنگ کت و شلوار از رنگ های خنثی استفاده کنید رنگ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و طوسی به راحتی با انواع اکسسوری ست می شود، کت و شلوار های تک رنگ انتخاب کنید حتی اگر طرحی بر روی کت و یا شلوار باشد باید ریز باشد تا از دور تک رنگ دیده شود.

برای مشاهده پارچه های مناسب کت و شلوار بانوان اینجا را کلیک کنید.

اندازه کت و شلوار

 کت و شلوارهایی خریداری کنید که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید اگر لباس اندازه شما نباشد اعتماد به نفس خود را از دست می دهید، شلوار یا دامن نباید تنگ باشد تا راحت بتوانید با آن بنشینید برای خرید دامن یا شلوار سعی کنید یک سایز بزرگتر انتخاب کنید تا راحت تر بلوز را داخل آن قرار دهید و کت به زیبایی بر روی آن قرار گیرد کت هم باید به اندازه ای باشد که احساس راحتی داشته باشید آستین آن تا مچ باشد و وقتی دست خود را خم میکنید آستین برایتان تنگ نباشد و دور آستینتان پیچ نخورد.

کت شلوار مناسب برای خانم های قد کوتاه

 کت و شلوار راسته: کت و شلوار هایی که مدل راسته و برش خورده باشند یکی از کت و شلوار های مناسب برای خانم های کوتاه قد هستند چون شلوار راسته قد را بلند نشان می دهد مخصوصا اگر شلوار شما در پاچه باریک تر باشد.

کت و شلوار های سفید: کت و شلوارهای  تک رنگ سفید باعث بلند تر دیده شدن شما می شوند مخصوصا اگر کت و شلوار جذب باشد باعث بلند تر دیده شدن شما می شود.

کت و شلوار با راه راه های نازک: خرید کت و شلواری با راه راه های عمودی باریک باعث بلندتر دیده شدن شما می شود و این مدل کت و شلوار به شما استایلی اسپرت می دهد.

کت و شلوار مینیمال: کت و شلواری است که برای مکان های رسمی مناسب می باشد و کت و شلواری ساده است که هیچگونه تزئینی بر روی آن وجود ندارد که بهتر است از رنگ های مشکی و طوسی این کت و شلوار خریداری کنید.
همچنین توجه داشته باشید اگر قد کوتاهی دارید کتی خریداری کنید که روی کمر قرار بگیرد چون کت هایی با این اندازه قد شما را بلند نشان می دهد همچنین اگر کت و دامن خریداری می کنید دامن های مدادی و دامن های A شکل را انتخاب کنید چون این مدل دامن ها هم قد شما را بلند نشان می دهد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید ... 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه