راه هایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند به مدت طولانی

امتیاز دهید

همه ما میدانیم کفش در انواع مختلف بدون پاشنه و پاشنه بلند در بازار موجود است که بیشتر خانم ها برای حضور در مراسمات و جشن ها از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند تا استایل جذابی داشته باشند اما کفش های پاشنه بلند ضررهایی برای بدن دارد کفش پاشنه بلند باعث کمردرد و درد هایی در ناحیه پا می شود به همین دلیل پوشیدن کفش پاشنه بلند برای اکثر خانم ها سخت است با این وجود برای شیک بودن خود کفش پاشنه بلند می پوشند. بسیاری از خانم ها کفش های پاشنه بلند زیادی در کمدشان دارند ولی به دلیل درد و ناراحتی که اولین بار کفش پاشنه بلند برایشان فراهم کرده دیگر سراغش نرفتند حال بانوریس سعی دارد راه های مختلفی به شما پیشنهاد دهد که به راحتی و بدون دردسر از کفش های پاشنه بلندتان استفاده کنید.

1. کفش پاشنه بلند سایز پای خود انتخاب کنید 

 هنگامی که قصد خرید کفش را دارید حتما در نظر داشته باشید که عصر را به این کار اختصاص دهید چون در پایان روز شما به اندازه کافی تحرک داشته و پایتان کمی ورم دارد این گونه می توانید کفشی مناسب پای خود خرید کنید در هنگام خرید کفش پاشنه بلند توجه داشته باشید که کفش انتخابی شما دقیقا سایز پایتان باشد به همین دلیل حتما هر دو کفش را پوشیده و چند قدم با آنها راه بروید اگر کفشی انتخاب کرده باشید که برای پای شما کوچک باشد باعث فشار آوردن به پای شما و زخم شدن می شود و اگر بزرگ باشد موجب زمین خوردن شما می شود بنابراین در خرید کفش پاشنه بلند دقت کافی داشته باشید تا مشکلات این چنینی برایتان پیش نیاید.برای راهنمایی های بیشتر خرید کیف و کفش اینجا کلیک کنید.

2 . کفش پاشنه بلند با پاشنه ضخیم

پوشیدن کفش های پاشنه نازک به دلیل اینکه راه رفتن را دشوار میکنند سخت است اما کفش های پاشنه ضخیم و یا لژدار که کف آنها یک دست است کفش های بسیار مناسب برای افرادی که زمان طولانی می خواهند آنها را بپوشند می باشند کفش های لژدار امکان زمین خوردن را بسیار کم می کند همچنین کفش های لژداربه دلیل تعادلی که ایجاد می کنند برای افرادی که تعداد دفعات کمی از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند بسیار مناسب هستند.

3.کفش پاشنه بلند را قبل از خارج شدن از منزل بپوشید 

چند روز قبل از حضورتان در مراسم کفش هایتان را به مدت 20 دقیقه در خانه بپوشید تا کم کم جا باز کند البته توجه داشته باشید که هم بر روی فرش و موکت و هم بر روی سرامیک و کف منزل که سفت هستند راه بروید همچنین بالا و پایین رفتن از پلکان را تمرین کنید تا خارج از منزل برایتان مشکلی پیش نیاید.

کفش پاشنه بلند

4.کفش پاشنه بلند خود را که پوشیدید از پا در نیاورید 

زملنی که به مدت طولانی کفش پاشنه بلند به پا می کنید در وسط مهمانی یا مراسمات نا خودآگاه احساس خستگی و درد خواهید کرد در چنین مواقعی اکثریت کفش را از پای خود در می آورند که کار اشتباهی است چون باعث ورم بیشتر پا می شود و زمانی که مجدد قصد پوشیدن کفش را دارند به سختی آن را به پا کرده و درد بیشتری را حس می کنند.

5. کفش پاشنه بلند و آهسته راه رفتن

هنگامی که کفش پاشنه بلند به پا می کنید به آهستگی و با اعتماد به نفس قدم بردارید همچنین در نظر داشته باشید که به آرامی پاها را نزدیک به هم گذاشته و ابتدا پاشنه پا و سپس پنجه را بگذارید و تلاش نکنید که سریع راه بروید که باعث بهم خوردن تعادل شما شده و ممکن است زمین بخورید.

6.کفش پاشنه بلند و چسب زخم

هنگامی که قصد پوشیدن کفش پاشنه بلند را دارید حتما همراه خود چسب زخم داشته باشید تا در هنگامی که کفش پاشنه بلند به قسمت جلوی پای شما فشار وارد می کند بتوانید با استفاده از چسب زخم دو انگشت دوم و سوم را به هم بچسبانید تا احساس راحتی داشته باشید و یا اینکه اگر پشت پای شما دچار درد و ورم شد می توانید یک چسب زخم به پشت پایتان بچسبانید تا زخمی نشود و به راحتی قدم بردارید.

7.کفش پاشنه بلند در یخچال فریزر

یکی از راه هایی که باعث جا باز کردن کفش می شود این است که چند روز قبل از مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید کفش هایتان را در یک پلاستیک بگذارید و سپس درون دو پلاستیک جداگانه آب بریزید و داخل کفش ها قرار داده سپس کفش ها را در فریزر بگذارید تا زمانی که آب یخ بزند این یخ زدگی باعث بزرگ شدن کفش ها می شود. راه بعدی که برای بزرگ شدن کفش ها وجود دارد این است که جوراب های نم دار با کفش بپوشید و یا اینکه تعدادی روزنامه خیس کرده و داخل کفش بگذارید وقتی کفش نم دار باشد جا باز می کند.

کفش

8. کفش پاشنه بلند با پودر بچه 

پودر بچه را به پاهای خود و کف کفش بمالید تا جذب پوستتان شود این کار باعث عرق نکردن و لطیف شدن پاهایتان می شود و به راحتی میتوانید کفش پاشنه بلند بپوشید چون دیگر پاهایتان عرق نکرده و درون کفش راحت است همچنین پا ورم نمی کند و تاول نخواهد زد. مزیت دیگر ریختن پودر بچه درون کفش این است که باعث می شود کفش بو مطبوع بگیرد و مانند روز اول تازه شود.

9. کفش پاشنه بلند با کفی

هنگامی که کفش پاشنه بلند به پا دارید بیشترین فشار به انگشتان پا می آید که معمولا این قسمت از کفش نازک هم هست به همین دلیل میتوانید از کفی های ژله ای در این قسمت کفش استفاده کرده تا درد کمتری احساس کنید البته زمانی هم که احساس میکنید کفشتان بزرگ است میتوانید از کفی های طبی استفاده کنید تا کفش اندازه پایتان شود و براحتی آن را به پا داشته باشید در کفش های تابستانه هم می توانید از کفی های ژله ای که نامرئی هستند استفاده کنید.

10.کفش پاشنه بلند با کرم مرطوب کننده

همیشه برای اینکه پاهای لطیف و بدون ترک خوردگی داشته باشید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید ماساژ پا با کرم های مرطوب کننده هنگام پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث می شود که فشار کمتری به پاهایتان وارد شده و به راحتی مدت بیشتری کفش به پایتان باشد.

و در کلام آخر سپاسگزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید امیدواریم از این پس با راه کارها ارائه شده مدت زمان بیشتر بتوانید از کفش های پاشنه بلند خود استفاده کنید. 

مقاله های مرتبط

بهترین ست کیف و کفش

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه