کودک خوش پوش

امتیاز دهید

 بیشتر والدین دوست دارند که کودکان خوش استایلی داشته باشند برای اینکه بتوانید همیشه کودکان خوش پوشی داشته باشید باید بدانید چه رنگ و چه مدل لباسهای بیشتر به کودک شما میاید. داشتن کودکانی که همیشه خوش استایل باشند کار مشکلی نیست، فقط کافیست نکاتی را برای انتخاب لباسهای کودکانتان در نظر بگیرید. گاهی اوقات کودکان دوست دارند خودشان در مورد لباسهایشان نظر بدهند اینکار به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس و عزت نفس آنها شکل بگیرد. بهتر است به نظرتشان تا حدودی توجه شود و در کنار نظرات آنها کمکشان کنید تا لباسهای خوبی برای شیک پوش بودن انتخاب کنند.  لباسی که برای کودکتان انتخاب میکند کاملا راحت، زیبا و نرم باشد، از آنجایی که بچه ها پوست بسیار حساسی دارند باید در انتخاب لباس کودکانتان حسابی وسواس به خرج دهید تا پوست فرزندانتان بر اثر آن لباس دچار حساسیت نشود. کودکان معمولا لباس هایی نرم و راحت دوست دارند.

کودک

لباس کودک

اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس برای کودک باید رعایت کنید توجه به جنس لباس است، لباس کودک باید جنس پنبه ای، نخی یا کتان داشته باشد. حواستان باشد که لباس های پشمی برای کودکان ایجاد حساسیت میکنند. 

سادگی همیشه و در هر سنی زیبایی و جذابیت دارد و البته طرفدارن زیادی هم دارد. لزوما برای خوشتیپ بودن کودکانتان نیاز نیست لباسهای گران و برند بخرید. یک تیشرت ساده به همراه یک شلوار مناسب فرم و سایز بدن کودک تمامی نیاز شیک پوشی کودک شما را برآورده می کند.

کودکان در حال رشد هستند. اندازه های شان به سرعت تغییر می کند و لباس هایشان برای شان کوچک می شود بنابراین لازم نیست برای لباس کودک زیاد هزینه کنید.

 راحتی و سلامت کودک را در اولویت قرار دهید و لباس های راحت و گشاد که پوشیدن و درآوردن آنها آسان است، انتخاب کنید. دقت کنید لباس در قسمت های یقه، سرآستین و مچ پاها نرم و راحت باشد و کش های سرآستین و پاچه شلوار تنگ نباشد. 

لباس هایی با سگک های قابل تنظیم که امکان بزرگ تر و کوچک تر شدن دارند را می توان مدت بیشتری استفاده کرد. برای این منظور می توانید شلوارها و سارافون های پیشبندی با سگک های قابل تنظیم را انتخاب کنید.

می توانید برای اینکه خرید لباس کودکان برایتان راحت شود،این مقاله را مطالعه فرمایید.

لباس مهمانی دخترانه شیک

انتخاب لباس مهمانی بچه ها از دغدغه های شیرین هر والدینی است با توجه به تنوع زیاد این لباس ها کار چندان سختی پیش روی شما نیست در انتخاب لباس های دخترانه دست شما بازتر از لباسهای پسرانه است اکثر دختر بچه ها در هر سنی آرزوی پوشیدن لباس های پرنسسی را دارند پیراهن های مجلسی، تاپ  همراه دامنهای دخترانه انتخاب خوبی برای مهمانی هستند توجه داشته باشید انتخاب رنگ شاد در این لباس ها در روحیه کودک شما تاثیر مطلوبی دارد. برای دختر بچه ها از جوراب شلواری غافل نشوید، یکی از رمز و رازهای شیک پوشی است این جوراب شلواریهای متنوع با رنگ ها و طرح های مختلف میباشند، که برای کودکتان تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

 

لباس مهمانی پسرانه شیک 

برای پسر بچه ها می توانید از طرح های جلقه و شلوار استفاده کرده و با یک پاپیون جذاب زیبایی آن را دو چندان کنید. استفاده از یک تیشرت و پیراهن روی آن علاوه بر سبک و استایل جذابی که به پسر بچه ها می بخشیم به راحتی می توانیم تغییر پوشش دهیم زمانی که کودک دلبندتان بخواهد به بازیگوشی اش برسد به سرعت و با حذف پیراهن این امکان را برایش مهیا می کنیم توجه داشته باشید که اگر تیشرت فرزندانتان طرح دار است روی آن پیراهن ساده و اگر تیشرت ساده بر تن دارد می توانید از یک پیراهن چهارخانه استفاده کنید در صورت امکان آستین پیراهن را بالا بزنید که برای بچه ها مزاحمتی نداشته باشد. انتخاب شلوارهای جین برای پسر بچه ها بسیار مناسب است چرا که مقاومت بالایی داشته و در مقابل بازیگوشی های آنها دوام بیشتری دارد و سریع پاره نمی شود توجه داشته باشید که در انتخاب شلوار جین راحتی کودکان خود را مد نظر قرار دهید. به سراغ شلوارهای تنگ و جذب نروید تا راحتی و آسایش بچه ها در درجه اول اولویت های تان قرار بگیرد خوش پوشی نه به هر قیمتی در انتها به این نکته توجه داشته باشید که راحتی و آرامش فرزندتان در درجه اول اولویت قرار دارد نباید به بهانه شیک پوشی آرامش از فرزندمان بگیریم کودکی که کفش هایش پای او را اذیت کند یا گل سر و هدبندش باعث آزار او می شود مطمئنا کودک بهانه گیری شده و هیچ کس یک کودک بهانه گیر ، اما خوش پوش را دوست ندارد.

مدل مو کودکان خوش پوش

برای درست کردن موهای کودکان نیاز نیست از مدلهای عجیب و غریب استفاده کنید برای پسر بچه هایتان کافیست. سادگی بهترین مدل مو برای پسران است. برای دختران هم موهایی کمی بلند و ساده پیشنهاد می شود، در صورتی که بلندی مناسبی دارد میتوانید موهایشان را گیس کنید که مدلهای مختلف دارد، موهایی که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد، بهترین و مناسب ترین مدل مو برای آنهاست.

سبک شخصی برای کودکان

کودکان از همان ابتدای کودکی سبک شخصی خود را توسعه می دهند. به محض اینکه نشانه های شکل گرفتن شخصیت آنها نمایان می شود، برخی الگوها و نقشهای بخصوص را به بقیه ترجیح می دهند.عرصه را برای خودنمایی آنها باز بگذارید تا این خلاقیت بیش از پیش در آنها نمایان شود.اگر کودک شما به مرحله ای رسیده که در انتخاب لباسهای خود می تواند مستقل باشد، جای نگرانی نیست. از همین حالا شروع کنید و سبک مناسب آنها را کشف کنید. در نهایت، قدرت تخیل و استعدادهای کودکتان را دست کم نگیرید. سعی کنید با فرزند خود همیشه در تعامل باشید.داستان های خیالی از لباس پریان برایش تعریف کنید یا از وقار شاهزاده قصه ها به او بگویید. به یاد داشته باشید زیبایی های کودکی فقط در کودکان نهفته است و لباس تنها یکی از نمادهای ظاهر آنها است. با این کار کودکان شما می آموزند 

آرایش کودکان ممنوع

متاسفانه چند سالیست که آرایش کردن کودکان هم مد شده و در مراسم ها و آتلیه های عکاسی می بینیم، زیبایی کودکان معصوم زیر رنگ و لعاب های مصنوعی، غرق شده است. مطمئن باشید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود، می توانید انزجار اطرافیان را از این کار در چشم هایشان ببینید. معصومیت و سادگی کودکان، زیباییست که تکرار نمی شود، پس لطفا آن را خراب نکنید و اجازه بدهید این دوران قشنگ با زیبایی های منحصر به فرد کودکانه سپری شود.

کودک خوش پوش

کلاه برای کودکان خوش تیپ

در زمستان كه هوا سرد مي‌شود، استفاده از كلاه بسيار به حفظ سلامت كودک كمک مي‌كند. توجه داشته باشيد كه در اين مواقع اكثر گرماي بدن از طريق سر هدر مي‌رود. در خريد كلاه بايد دقت كافي را به خرج دهيد. كلاه‌ هاي بافتني بسيار مناسب بوده و براي برف ايده‌ آل هستند. يك كلاه خوب بايد علاوه بر محافظت از سر و صورت، از گردن نيز در برابر سرما حفاظت كند. اگر كلاه داراي گردن‌ گير و پوشش گوش نيست، براي حفاظت گردن و صورت و گوش‌هاي كودك بايد از شال استفاده كنيد. در هنگام خرید شال و کلاه برای فرزندانتان به کمد لباسهایشان دقت کنید و سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر لباسها راحت ست شود.

 

پاپوش برای جذاب کردن استایل کودکان

برای کودکان که نوپا هستن پاپوش بهترین گزینه هست، چون پاهایشان گرم نگه داشته می شود، خوش تیپ به نظر میرسند و همچنین پاپوش جایگزین مناسبی برای جوراب و کفش می باشد. پاپوش از پای کودکان مراقبت می کند. در انتخاب پاپوش دقت کنید تا ی هماهنگی با لباس کودکتان داشته باشد. البته در سالهای اخیر برخی از مدل لباسها همراه با پاپوش می باشند.

قيمت لباس و تاثیرش در شیک پوشی

برای کودکان لباسهای گران و ارزان هیچ تفاوتی باهم ندارد. بنابراين والدين نبايد حتي در صورت داشتن پول کافي، در خريد لباس‌هاي گران‌قيمت براي فرزندان خود اصرار ورزند، می توانید این هزینه را بجایی اینکه برای لباس کودکان خود خرج کنید، می توانید صرف کلاسهای آموزشی کودکان بکنید تا در آينده فردي مفيد براي جامعه‌ اش شود. منظور از نخريدن لباس‌هاي گران قيمت، لباس‌هايي است که داراي هزينه‌هاي بسيار بالاتر از اقتصاد خانواده‌ هستند.

کیفیت لباس و شیک پوشی

زمانی که برای خرید لباس کودک اقدام می کنید باید توجه داشته باشید که کیفیت بالایی برای آن در نظر گرفته شده باشد. از آنجایی که پوست کودک لطیف و حساس است پس باید از بهترین مواد برای تهیه لباسش استفاده شده باشد تا کودک را دچار آسیب و بیماری نکند. در مورد جنس لباس کودک می توانید به سراغ پنبه بروید چرا که در میان تمام الیاف به کار رفته در لباس کودک پنبه از همه کم ضررتر و بهتر است و کمتر پیدا می شود کودکی که به این جنس از لباس ها حساسیت نشان دهد.

دانستیهای عمومی در مورد لباس کودکان

گشادی و سایز لباس

از آنجا که کودکان همواره در حال تلاش، جنب و جوش هستند بهتر است لباس هایشان طوری انتخاب شود که کمی آزاد تر و گشاد تر باشد. کودک در لباسی که تنگ است و کاملا به بدنش می چسبد اصلاً احساس راحتی نخواهد کرد. 

از آنجایی که کودک هر روز قد کشیده و رشد می کند پس از مدتی لباس هایش کوچک خواهند شد. توصیه ما به شما این است که در سال های اولیه رشد کودک بیشتر برای خرید لباس وقت گذاشته و لباس هایی را خریداری نمائید که به وقت پوشیدن و درآوردن به راحتی بتوان این کار را انجام داد.

قبل از اینکه لباس انتخابی خود را خریداری نمائید به کشهایی که در سرآستین و یقه و مچ پا وجود دارد خوب دقت کنید تا تنگ نباشد و کودک به راحتی بتواند آن را پوشیده و دربیاورد. برخی از لباس های کودکان بندهایی دارند که قابل تنظیم شدن هستند شما می توانید این مدل از لباس ها را خریداری کرده و بسته به رشد کودک بندهای آن را تنظیم کنید.

 

برای انتخاب بهتر لباس کودکانتان اینجا کلیک کنید.

بعد از خرید لباس آنها را بشویید

بعد از خرید لباسها حتما بشویید چون در بسیاری از مواقع از موادی استفاده میشود که موجب ایجاد حساسیت در کودکان میشود، بهتر است قبل از استفاده لباسها شسته شوند تا برای کودکان ایجاد حساسیت پوستی نشود. پوست بدن کودکان بسیار حساس هست باید به این موارد توجه نداشته باشید بخصوص در مورد لباسهای که مستقیم با بدن کودکان در ارتباط میباشد مانند لباس خانگی و یا حوله حتما قبل از استفاده شسته شوند و در معرض هوای آزاد قرار بگیرند.

لباسهای مناسب خواب

غیر از لباس بیرون که برای کودک خود می خرید باید برای لباسی که در خانه و موقع خواب می پوشد هم فکر کنید. لباس خواب کودک باید حتما جنسی نخی داشته باشد تا بچه در آن راحت بخوابد و عرق نکند. بهتر است این لباسها رنگ روشن داشته باشند تا به محض کثیف شدن خودش را نشان دهد و شما متوجه بشید که باید شسته شوند. اما لباسی که کودک موقع برگشتن به خانه و موقع بازی تن می کند بهتر است کمی شادتر و رنگی تر باشد. این لباسها در عین حال باید خیلی راحت باشند و اگر فرزند شما نوزاد نیست تا جایی که ممکن است باید لباسی که برایش می خرید دکمه نداشته باشد. شلوارهایی که کمر آنها کش است برای لباس خانه مناسب ترین شلوارها هستند.

بچه

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه