استایل‌های جذاب، راحت و خنک برای تابستان

امتیاز دهید

تا بحال به این مورد فکر کرده‌اید که چه لباس‌هایی مناسب پوشیدن در فصل تابستان است؟ یا مناسب‌ترین جنس پارچه برای تابستان چیست؟ یا حتی چه مدل از لباس‌های تابستانی به تیپ و استایل شما می‌آید؟ تابستان هم مثل هر فصلی چالش و دغدغه‌های مخصوص به خود را دارد. چالش‌هایی که ذهن هر بانوی شیک‌پوش را در ارتباط با استایل و نوع لباس پوشیدن درگیر می‌کند. مثل هر فصلی تابستان نیز سختی خود را در ارتباط با انتخاب لباس دارد خصوصا اینکه به علت گرمی هوا خنکی و راحتی آن نیز مد نظر است. برای اینکه بتوانید کمد لباس تابستانی خود را آماده کنید باید با برخی اصول آشنا شده و در نهایت به دنبال خرید لباس‌های این کمد زیبا بروید. تنها در این حالت است که استایل تابستانی جذابی خواهید داشت. پس در قدم اول استایل خود را بشناسید و سپس به دنبال یافتن ست‌های جذاب برای تابستان باشید.

استایل تابستانی

این نکات را برای داشتن استایل جذاب تابستانی در نظر داشته باشید

1.      لباس‌های نخ، کتان و پنبه‌ای بخرید

نوع و جنس پارچه لباس از مهمترین موارد در خرید آن به حساب می‌آید. بهتر است این انتخاب بر اساس فصل نیز باشد تا علاوه بر راحتی، حس آرامش را نیز به همراه داشته باشد. شما به عنوان یک بانوی شیک‌پوش بهتر است بدانید که لباس‌هایی از جنس نخ، کتان و پنبه مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. این پارچه‌ها سبک بوده و در عین حال سبب می‌شوند جریان هوا بین لباس و بدن متعادل باشد. پس تا حدی مانع عرق کردن شده و به محض عرق کردن زود خشک می‌شوند. حواستان باشد از خرید لباس‌هایی که دارای الیاف پلاستیکی و مصنوئی هستند بپرهیزید. چون در گرمای تابستان سبب ایجاد مشکلاتی مثل عرق‌سوز شدن و مشکلات پوستی می‌شود.

 لباسهای نخ پنبه

2.      لباس‌هایی با رنگ‌های شاد بپوشید

می‌توان گفت فصل تابستان فصل بازی با رنگ‌ها و طرح‌هاست. رنگ‌هایی که شاد و هیجان‌انگیز هستند و جلوه‌ی خاصی به استایل و زیبایی شما می‌دهند. انتخاب رنگ برای فصل تابستان خیلی ساده است و می‌توان گفت اکثر رنگ‌های روشن پالت رنگی را شامل می‌شود. رنگ‌های روشن مثل زرد، قرمز، آبی، نارنجی و سفید مناسب‌ترین رنگ‌هایی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته شما می‌توانید خاکستری، صورتی، هلوئی، سرخابی و حتی بنفش را هم در استایل تابستانی خود بکار ببرید. فراموش نکنید ست کردن همین رنگ‌ها با رنگ‌های روشن نیز جلوه زیبایی خاصی دارد.

 لباسهای رنگی تابستانی

3.      از کیف قهوه‌ای در استایل خود استفاده کنید

بر اساس پوشش جذاب و خنک تابستانی که بیشتر بر روی رنگ‌های شاد و روشن تاکید داریم، می‌توانیم به شما کیف قهوه‌ای را پیشنهاد کنیم. حتما در بین اکسسوری‌های کمد تابستانی خودتان کیف قهوه‌ای و یا عسلی  را جا بدهید.

کیف قهوه‌ای

4.      از کلاه‌های تابستانی استفاده کنید

کلاه‌های تابستانی علاوه بر دادن جلوه خاص به استایل شما، از پوستتان هم در برابر آفتاب و آسیب محافظت می‌کنند. بهتر است نوع کلاه را بر اساس رنگ و نوع استایلتان خریداری و ست کنید.

 کلاه تابستانی

5.      سعی کنید هر روز آرایش ملایم داشته باشید

یکی دیگر از ترفندهای جذاب بودن و داشتن استایل جذاب در تابستان، داشتن آرایش ملایم تابستانی و سبک است. با وجود اینکه تابستان فصل رنگ‌های هیجان‌انگیز و شاد است، باید حواستان به آرایش چشم‌هایتان باشد که زیاد غلیظ و رنگی نشود. بهترین نوع آرایش در این فصل، آرایش ملایم با تناژهای کالباسی، هلوئی، طلائی و بژ است. شما می‌توانید موهای خود را بلوند و یا روشن کنید.

 

بهترین ست‌های تابستانی را طراحی کنید

اصولا هر فصلی ست مخصوص و نوع پوشش خاص خود را دارد. مطمئنا پوشش‌ها و لباس‌های تابستان هم متفاوت از سایر فصل‌هاست و می‌توان گفت تا حدودی مختص خودش است. ناگفته نماند که این پوشش و لباس‌ها زمانی جلوه خاص خودشان را خواهند داشت و استایل تابستانی شما را خاص خواهند کرد که ست مخصوص خود را هم داشته باشند. در ادامه چند نمونه از این ست‌ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

1.      شلوارهای گشاد خود را با تیپ‌های نیمه رسمی یا غیر رسمی ست کنید

شلوارهای گشاد یکی از گزینه‌های اساسی در خرید لباس‌های تابستانی به شمار می‌آید. می‌توان گفت بانوان زیادی خواهان استفاده از این نوع شلوارها در تابستان هستند. این تن‌پوش زمانی جذابیت خود را در پوشش زمستانی شما نشان خواهد داد که در کنار یک تیپ غیر رسمی و نیمه رسمی ست شود.

 شلوارهای گشاد

2.      پیراهن‌های گل‌گلی بخرید و با کفش‌های ساده ست کنید

پیراهن‌های گل‌گلی از مناسب‌ترین پوشش‌ها برای فصل تابستان هستند. به‌شرطیکه از رنگ‌های شاد، پارچه‌های خنک و گشاد دوخته شده باشند. مهم‌ترین موضوع در انتخاب این نوع پیراهن‌ها برای ست‌های جذاب تابستانی راحتی آن‌هاست. فراموش نکنید ست کردن این پیراهن‌ها با کفش‌ها و شال‌های ساده ترکیبی فوق‌العاده به استایل شما می‌دهد.

پیراهن‌های گلدار

3.      برای دورهمی‌های دوستانه خود سرهمی بلند بخرید

سرهمی‌های بلند با پارچه‌های نخی و خنک، یکی دیگر از انتخاب‌های شما در فصل تابستان می‌تواند باشد. این‌روزها بازار پوشیدن سرهمی داغ داغ شده است. همواره در مراسمات دوستانه و حتی رسمی و یا در خیابان‌ها زیر یک مانتوی شیک و تابستانی شاهد این تن‌پوش جذاب هستیم. شما نیز خرید این نوع لباس را در اولویت قرار دهید. سعی کنید سرهمی‌های تابستانی خود را با کت بلیزر خنک ست کنید و جذاب‌ترین باشید.

 سرهمی

4.      مانتوهای کیمونوئی را با اکسسوری‌های تابستانی ست کنید

یکی از محبوب‌ترین نوع لباس در تابستان مانتوهای گشاد هستند. این نوع مانتوها به سبب تامین خنکی و راحتی، در بین بانوان محبوبیت دارند. مانتوهای کلوش و کیمونوئی در دسته همین مانتوهای گشاد و راحت قرار دارند. بهتر است در خرید مانتو برای ست تابستانی خود مواردی مثل داشتن رنگ روشن و تک‌رنگ بودن را به عنوان معیار قرار دهید. در این حالت است که می‌توانید با اکثر اکسسوری‌های خود مثل کیف، کفش و شال ست کنید.

 مانتوهای کیمونوئی

 سخن نهایی

همانطور که گفته شد تابستان هم مثل هر فصلی چالش و دغدغه‌های مخصوص به خود را دارد. چالش‌هایی که ذهن هر بانوی شیک‌پوش را در ارتباط با استایل و نوع لباس پوشیدن درگیر می‌کند. این درگیری ذهنی را با دانستن چند فاکتور اساسی و به کارگیری در استایل می‌توان برطرف کرد در این صورت است که به‌راحتی استایل تابستانی جذابی خواهید داشت. می‌توان گفت همین موارد است که به شما حس خوب آراستگی و جذابیت خواهد داد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه