پیشنهادهای یلدایی

امتیاز دهید

شب یلدایی خوب:

شب یلدا یکی از رسومی است که از دیرباز در بین ما ایرانیان رسم بوده و هر ساله این شب را در کنار بزرگان خانواده به ضیافت میگذرانند. شب یلدا آخرین شب پاییز می باشد.در این شب میزبان با غذاها ، میوه های تر و خشک و آجیل از مهمانان خود پذیرایی می کند.هندوانه و انار جزء میوه های مهم این شب و سمبل شب یلدا می باشد. امروزه بانوان با سلیقه ایرانی برای تزیین غذاها، دسرها و میوه های شب یلدا خود از مدلهای زیبا استفاده میکنند.

ولی اگر می خواهید به مهمانان خود احترام ویژه بگذارید در کنار تمام خوردنیهای خوشمزه ای که برایشان تهیه کردید،حتما باید ظاهر آراسته داشته باشید و لباسهای متناسب با شب یلدا بر تن داشته باشید. مهمانان شما دوست دارند شما را با ظاهری متفاوت از همیشه ببینند چون به ضیافت شب یلدا آمده اند و خودشان نیز برای لباسهایشان فکر کردند و بهترین و متناسب ترین را برتن دارند.

شما بعنوان خانم خانه بهتر است لباس تمامی اعضای خانه را مدیریت کنید. بیشتر از لباسهای که تناژ قرمز دارد استفاده کنید.

پیراهن،شومیز با دامن یا شلواری که برای خودتان انتخاب میکنید بهتر است ترکیبی از قرمز و مشکی باشد. برای همسرتان نیز بلوز یا پلیوری انتخاب کنید که رنگی از تناژ قرمز داشته باشد. در صورتی که همسرتان تمایلی به پوشیدن بلوز یا پلیور انتخابی ندارد، میتوانید به ایشان شال گردنی که مقداری رنگ قرمز دارد را پیشنهاد بدهید. برای کودکان خود نیز از لباسهای که طرح هندوانه یا انار دارد استفاده کنید.

اگر می خواهید یک شب یلدا خاطر انگیز،را با خلاقیت خود به پایان برسانید، بهتر است یک المان و نماد کوچکی از هندوانه یا انار را بصورت بافت یا طرحی کشیده شده و یا هر کار خلاقانه دیگر تهیه کنید و به مهمانان خود هدیه بدهید. تفأل زدن به دیوان حضرت حافظ را فراموش نکنید.

همه مهمانان و اعضای خانواده بخاطر اینکه شب یلدا تمام عیار را برایشان فراهم کردید از شما متشکر خواهند شد.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه