نحوه پوشیدن لباس مجلسی

امتیاز دهید

انتخاب لباس مجلسی مناسب

همه ما وقتی به یک مهمانی ، تولد یا عروسی دعوت می شویم اولین چیزی که فکر ما را مشغول می کند نوع پوشش ما است اینکه چه لباسی مناسب این مجلس است 
امروز در بانوریس می خواهیم بررسی کنیم که افراد با استایل های مختلف چه لباس هایی را برای مجالسشان انتخاب کنند 
ابتدا باید توجه داشت مکانی که مراسم در آن برگزار می شود فضای بسته است یا باز ، به دلیل تعیین کننده نوع پوشش افراد در فصل های مختلف می باشد، افراد لباس هایی با مدل های مختلفی به تن می کنند که اگر فصل گرما باشد باید از لباس های خنک استفاده کرد و در صورتی که فصل سرما باشد باید لباس ضخیم پوشید یا به همراه داشت.

لباس مناسب برای افرادی چاق

برای انتخاب لباس مجلسی ابتدا توجه داشته باشید که لباس کاملآ اندازه شما باشد تا اندام شما را لاغر نشان دهد لباس های تنگ تحرک شما را محدود می کند و لباس های گشاد شما را چاق تر نشان می دهد همچنین از لباس هایی به رنگ تیره استفاده کنید که بسیار در لاغرتر دیده شدن شما تاثیر دارد.
چگونه بلند قد دیده شویم

اولین نکته پوشیدن دامن های کوتاه است بر خلاف تصور اشتباه برخی افراد که اعتقاد دارند دامن های بلند باعث قد بلند دیده شدن میشود دامن های کوتاه باعث کشیده دیده شدن پاهایتان می شود البته دامن نباید درحد مینی ژوپ باشد دامن هایی که بالای زانو باشند مناسب ترین دامن ها هستند. در ضمن هرگاه قصد پوشیدن لباس کوتاه دارید حتما باید از رسمی یا غیر رسمی بودن مهمانی اطلاع داشته باشید.
کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش های پاشنه بلند از عواملی است که باعث بلندی قد می شود در انتخاب اندازه پاشنه کفش به قد خود هم توجه کنید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

لباس مناسب برای افراد لاغر

افراد لاغر بهتر است از لباس هایی که یقه هفت دارند استفاده نکنند و از لباس های مجلسی با رنگ روشن که یقه آنها پفی است استفاده کنند همچنین اگر دست های لاغر و ظریفی دارند لباس هایی انتخاب کنند که آستین های پف دار داشته باشد.
درانتخاب شلوار بهترین انتخاب برای افراد لاغر شلوارهای راسته می باشد و از پوشیدن شلوارهایی که تنگ هستند خودداری کنید.
برای خرید دامن هم بهتر است از دامن های پلیسه که جزء ترند های امسال است انتخاب کنید این دامن ها باعث خوش فرم نشان دادن پاهای لاغر شما می شود.

 نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه