نکاتی در مورد پرده آشپزخانه

امتیاز دهید

باید ها و نباید های پرده آشپزخانه

قبل از اینکه اقدام به خرید یا تعویض پرده آشپزخانه کنید این مطالب را مطالعه کرده تا انتخاب درست و راحت تری داشته باشید بانوریس سعی دارد بهترین نکات را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد. 

نور

اگر آشپزخانه ای کوچک و کم نور دارید پرده هایی را انتخاب کنید که نازک هستند و رنگ روشن دارند تا هم فضا را بزرگتر نشان دهد و هم نور کافی وارد آشپزخانه شود از پرده های بالا رونده که به سمت بالا

جمع میشوند استفاده کنید تا در طول روز هم نور کافی داشته باشید و هم فضای کمتری را میگیرند همچنین اگر پنجره کنار اجاق گاز باشد در هنگام روشن بودن اجاق خطر آتش سوزی وجود ندارد.

رنگ

در انتخاب رنگ پرده آشپزخانه دقت کنید پرده ها بسیار جلب توجه میکنند از رنگ هایی که اشتها آور هستند مانند قرمز و نارنجی استفاده کنید، در انتخاب رنگ پارچه پرده به دکوراسیون آشپزخانه، میز ناهار خوری و کابینت ها توجه کنید، پارچه هایی انتخاب کنید که رنگ ثابت داشته و در مقابل نور آفتاب مقاوم باشند تا تغییر رنگ ندهند.

طرح پرده

طرح پرده را با توجه به دیوارهای آشپزخانه انتخاب کنید اگر کاشی های آشپزخانه طرح های شلوغ دارند از پرده هایی با زمینه ساده و اگر دیوار ساده ای دارید از پرده های طرحدار استفاده کنید.

نحوه شست و شو

شستشوی پرده های ضخیم را در خانه انجام ندهید و آن را به خشکشویی بسپارید پرده هایی که نازک هستند را با ماشین لباسشویی درجه ملایم بشویید و هنگامی که نم دار هستند به میله پرده نصب کنید تا چروک نشوند.

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه