خرید اینترنتی پارچه

امتیاز دهید

چطور یک خرید آسان پارچه داشته باشیم

در چندین سال اخیر با وجود فروشگاه های اینترنتی متفاوت خرید را برای کاربران آسانتر شده و از خرید خود لذت میبرند. اما در حوزه پارچه هیچ فروشگاهی بصورت تخصصی کار نکرده بود که بانوریس یک فروشگاه تخصصی پارچه و پرده می باشد که به تمامی نیازهای کاربران پاسخ میدهد. 
اولین گام در خرید اینترنتی پارچه این است که پارچه و مصارف آنرا کاملا بشناسید. 

برای خرید اینترنتی پارچه بهتر است از جایی خرید کنید که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت پارچه نیز عالی باشد. بنابراین باید واسطه کمتری در میان باشد تا قیمت پارچه از جاهای دیگر پایین تر باشد، و فروشگاه اینترنتی پارچه بانوریس در تهیه بسیاری از محصولات بی واسطه میباشد و این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید با خرید اینترنتی پارچه در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و همچنین راحتتر قیمت و کالاهای موجود در بازار را آنالیز کنید و پارچه مورد علاقه خو را تهیه کنید.

آشنایی با پارچه ها

پارچه حریر

 حریرها پارچه نرم و لطیفی هستن که از لحاظ ضخامت و ریزش متفاوت می باشد. حریر کرپ از تمام حریرها ضخیم تر می باشد و نیاز به آستر ندارد. حریر ژرژت نازک است و ریزش بیشتری دارد و نیاز به آستر دارد. حریر ساتن حریری هست که مقدار شاین و لطیف است. حریر ملانژ، پارچه حریری که حالت شیشه ای دارد و برای لباسهای مجلسی و تکه دوزی و عروسک سازی نیز استفاده می شود. تمامی حریرها برای لباسهای مجلسی، شومیز، شال و روسری و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه فاستونی

 پارچه فاستونی یکی از پرطرفدارترین پارچه کلاسیک می باشد که تنوع زیاد دارد. پارچه فاستونی درصد مقدار نخ و پشم بکار رفته متفاوت می باشد و کاربرد این پارچه در کت و شلوار، مانتو و شلوار، و... می باشد.

پارچه نخی(کودری)

 پارچه نخی پارچه ای است که تمام الیافش از نخ تشکیل شده و پلی استر وجود ندارد، پارچه نخی KBC دارای الیاف پنبه می باشد که بسیار پارچه لطیفی است. پارچه نخی (کودری) جزء پارچه های است که مقداری آبرفت دارد ولی بسیار برای بهار و تابستان مناسب می باشد.

پارچه تترون

 پارچه تترون نیز در الیافش از نخ استفاده شده. پارچه تترون با توجه به گرمش متفاوت است و کابردهای مختلفی مانند لباس فرم مدارس، ادارات و بیمارستان دارد.

پارچه گیپور

 پارچه گیپور انواع مختلفی دارد و با توجه به متریال پارچه، پارچه نامگذاری میشود. پارچه گیپور در طرحها و رنگهای متنوع وجود دارد که برای لباس مجلسی، نامزدی، لباس شب و ... مورد استفاده قرار میگیرد. 

پارچه دانتل

 پارچه تور که دارای بافت ظریفی می باشد و طرحهای برجسته بر روی آن کار شده، پارچه دانتل ابریشمی در دوخت لباس عروس و نامزدی کاربرد دارد، دانتل خیلی پرکاربرد است در لباس زیر، لباس مجلسی و ... استفاده می شود.

پارچه ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند که در اینجا به معرفی چند نمونه از آن بسنده میکنیم.

 

 پیشنهاد بانوریس: 

خرید پارچه نخی

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه