پانچو

امتیاز دهید

پانچو پوشش زمستانی مناسب

سابقه پوشیدن پانچو به دوران پیشا کلمبی باز می گردد که هنوز ادامه دارد، و در کشورهای مانند شیلی، کلمبیا، آرژانتین، مکزیک و برزیل پانچ ها با نام ها و ویژگی های منحصر به فرد یافت می شود.
پانچو پوشش سنتی است که ریشه در فرهنگهای نخستین آمریکایی لاتین دارد. در واقع پانچو یک پارچه مستطیلی یا دایره شکل که در میانش حفره ای برای خروج سر و دو شکاف برای خروج دستها می باشد. این شکافها در مدلهای مختلف متنوع می باشد. 

در فصل زمستان یکی از لباسهای که کاربرد زیادی دارد پانچو هست. پانچو یکی از لباسهای هست که رقیب پالتو محسوب می شود. خیلی از خانمها در فصل سرما مجبور به پوشیدن پشت سرهم پالتو هستند دیگر پالتو برایشان جالب نیست و نیاز به تنوع دارند که در این زمان می توانید از پانچو استفاده کنند. اگر پالتومناسب میخواهید، 
خواندن این مقاله میتواند شما را در انتخاب پالتو کمک کند.

پارچه های که برای دوخت پانچو استفاده می شود
طراحان برای انتخاب پارچه برای دوخت پانچو با توجه به فصل و مدل پانچو و همچنین پارچه های مد روز بیشتر استفاده می کنند. اما در زمانهای قدیم تر از پارچه کشمیر بیشتر برای دوخت پانچو استفاده می شد. اگر میخواهید از پانچو خود در فصل پاییز استفاده کنید می توانید از پارچه های که ضخامت کمتری دارند و بدون آستر استفاده فرمایید. پیشنهاد بانوریس برای داشتن پانچو با پارچه باکیفیت و مناسب در فصل پاییز می باشد.که برای مشاهده و خرید آسان این پارچه ها اینجا کلیک کنید.

برای داشتن یک پانچو مناسب فصل زمستان میتوانید هم از پارچه های پاییزه با آستر استفاده کنید و یا از پارچه های مخصوص زمستان که ضخامت بیشتری دارند مانند فوتر و.. استفاده کنید.
 برای مشاهده و خرید آسان پارچه ها مناسب پانچو زمستانه اینجا کلیک کنید.

انواع پانچو

پانجو برای اینکه راحت پوشیده میشود برای زنان باردار نیز بسیار مناسب است. پانچو یا به اصطلاح شنل انواع و کاربردهای مختلف دارد.

 پانچو، شنل

 پانجو بلند مناسب برای کسانی میخواهند قدشان بلندتر نشان داده شود.

پانچو

پانچو دو تکه مناسب برای کسانی که پانچو اسپرت دوست دارند.

پانچو بچگانه

پانچو بچگانه

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه