چطور به پیشواز پاییز برویم

امتیاز دهید

استایل زیبا برای پاییز 2018

آغاز هوای سرد از فصل پاییز که باید با لباسهای گرم خداحافظی کرد و دنبال لباسهای پاییزه بود. استایلهای زیبا پاییزی با رنگهای گرمش به زیبا و مرتب دیده شدن شما کمک می کند. قاعده انتخاب لباس این است که متناسب با سن و فصل انتخاب کنید. اولین گام برای خوش تیپ بودن این است که لباسهایتان را سایز خودتان بخرید. لباستان نباید خیلی تنگ و چسبان باشد و نه خیلی گشاد باشد که چاق دیده شوید. 

جین پوشان

شلوار جین

یکی از گزینه های است که جزء انتخابهای مناسب برای استایل پاییزه می باشد. اما برای اینکه پوشیدن جین شما بیشتر جلوه داشته باشد، بهتر است در پوشیدن شلوار جین زیاده رویی نکنید. برای فصل پاییز میتوانید از شلوارهای جین کمر بلند استفاده کنید که علاوه بر پوشاندن کامل کمرتان، کمک می کند تا پاهایتان بلندتر دیده شود.

یکی از پوششهای پاییز سویشرت هست که انواع مختلفی دارد، بعضی از آنها کوتاه و بعضی مدلها بلند و یا تا روی زانو هستند. بهترین توصیه به دخترهای جوان استفاده از سویشرتهای کوتاه است.

ترکیبی بپوشید

ترکیبی بپوشید

 در پاییز خیلی راحت طرحها و جنسهای مختلف را باهم ترکیب کنید. ترکیب مخمل، ابریشم، کشمیر و مخمل سوییت انتخاب خوبی برای این فصل می باشد. به عنوان مثال شالی از ابریشم، پالتویی از جنس کشمیر با شلوار مخمل سوییت فقط تناسب رنگی را فراموش نکنید. با ترکیب این لباسها علاوه بر اینکه به سبک قدیمی لباس نپوشیده اید بلکه با ظاهری خاص و متفاوت دیده می شوید.

تیپ لایه ای

لایه ای بپوشید

 اگر میخواهید یک استایل جذاب دخترانه داشته باشید، لایه ای لباس پوشیدن را فراموش نکنید، این نحوه لباس پوشیدن علاوه بر اینکه شما را گرم نگه می دارد به خوشتیپ شدن شما کمک می کند. البته باید چند نکته را رعایت کنید از نازکتر لباس به ضخیم ترین لباس باید پوشیده شود. در لایه پوشیدن ترکیب رنگها و بافتها را نیز در نظر بگیرید، میتوانید از رنگهای مکمل استفاده کنید.

بوت پاییزه

بوت بپوشید: همیشه رنگ مشکی برای بوت بهترین انتخاب است، اما می توانید امسال کمی متنوع تر کار کنید و رنگ دیگری را انتخاب کنید. در انتخاب بوت به محل پوشیدن آن باید توجه داشته باشید، بوتهای که پاشنه تخت دارند برای پیاده روی در سطح شهر و بوتهای پاشنه بلند برای مجالس مناسب است. بوت را بعنوان امضای تیپ شما میشناسند بوتی را انتخاب کنید که تیپ شما را کامل کند.

اکسسوریهای پاییزه فراموش نشود: روسری و شال جزء اکسسوری های فوق العاده پاییزه هستند. سعی کنید از شالهای با رنگ تیره استفاده کنید تا گرمای بیشتری در ناحیه گردن و سرخود احساس کنید. استفاده از دستبد های چرم، گردنبندهای چند لایه نیز از اکسسوری های مناسب پاییز است.

آرایش پاییزه

آرایش پاییزه

 برای آرایش کردن در روزهای پاییز بهتر است از رنگهای تونالیته تیره استفاده کنید. رنگهای مثل صورتی، آبی، سبز، بنفش و زرد  هرگز در فصل پاییز استفاده نشود، بیشتر از رنگهای مانند نارنجی سوخته، بژ، قهوه ای شکلاتی، سیاه و زرشکی استفاده کنید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه