چگونه یک فرد جذاب با فرم بدن سیبی شکل باشیم؟

امتیاز دهید

همانطور که می دانید فرم اندام های هر فرد منحصر به فرد و متفاوت از فرد دیگر است، که بر اساس همین فرم و نوع در طبقه بندی خاصی قرار میگیرد که در مقاله قبلی به آن ها اشاره شده.ما در مقاله قبلی سعی کردیم به طور کلی چند نوع از فرم های بدن و راه های شناخت آن ها را به شما یاد بدهیم . حال در این مقاله و مقالات بعدی سعی در توصیف کامل و ارائه اطلاعات مربوط به هر فرم بدن را در اختیار شما قرار دهیم.در این مقاله سعیمان بر این است که به شما یاد بدهیم یک اندام سیبی شکل فوق العاده خاص و لاکچری داشته باشید پس بهتر است مقالات ما را دنبال کنید و یک تغییر اساسی و اصولی به استایلتان بدهید.

فرم بدن سیب

یکی از رایج ترین فرم های بدن برای خانم ها فرم سیبی شکل می باشد. اکثر بانوان با این فرم بدنی معمولا دارای اضافه وزن می باشند و اصولا چربی های بدنشان دور شکم، ران و باسن جمع میشود. یعنی ممکن است پاهای چاقی نداشته باشند ولی اضافه وزنی که دارند در قسمت میانی بدن جلوه گری کند.همچنین کمر پهنی نسبت به بالاتنه و پایین تنشان دارند و عرض ران و باسن شان تقریبا برابر است. سیبی شکل ها یک جدال مشترک دارند آن هم جدال بر سر چربی های شکم. و میتوان گفت این افراد به همراه گلابی ها رایج ترین اندام های زنانه را دارند.این نکته را در نظر داشته باشید که  اگر اندام با فرم سیبی شکل دارید گزینه های لباسی تان نباید لباس هایی باشد که فرم بدنتان را به شکل محسوس نشان دهد، این به این معنی نیست که شما فرم بدنی زشتی دارید ولی اگر اصول لباس پوشیدنتان را ندانید ممکن است وحشتناک دیده شوید

پیشنهاد ما برای خوش استایل بودن بانوان با فرم بدنی سیبی شکل این است که با انتخاب درست لباس خود را شبیه ساعت شنی ها کنند.اما چگونه؟

عوامل مختلفی برای متفاوت نشان دادن اندام بدن نسبت به آن چیزی که هستید وجود دارد. اکسسوری ها، جواهرات، لباس های متفاوت گزینه هایی هستند که خطای دید را در انواع مختلف بدن باعث می شوند. در واقع این ها مواردی هستند که به وسیله شان خیلی راحت میتوانیم ذهن بیننده را به قسمتی از بدن که میخواهیم معطوف کنیم. و تمرکز و حواس را از قسمت هایی که دارای نواقص هستند پرت کنیم. افراد با فرم بدنی سیبی شکل باید این نکته را به خاطر داشته باشند که لباسی را انتخاب کنند که تا حد امکان کمرشان را باریکتر از چیزی که هست نشان دهد بدون اینکه بر حجم بالا تنه و پاین تنه شان اضافه کنند. حتی این امکان وجود دارد که بسته به نوع لباس و کمربندشان  باریکترین قسمت میانی بدنشان را به عنوان کمر به بقیه نشان دهند که این قسمت اصولا نزدیکترین قسمت به سینه هاست.مهم این است که شما جوری که دوست دارید اندامتان را به نمایش بگذارید بدون اینکه مهم باشد کمر شما دقیقا کجاست.

لباس با آستین های پفی جز بهترین گزینه ها برای تبدیل فرم بدنتان به ساعت شنی  می باشد.

فرم بدن سیبی شکل

از روش های باریک تر به نظر رسیدن سیبی شکل ها روش ستون رنگی می باشد

در این روش باید روی بلوز کت و یا ژاکت جلو باز پوشیده شود، و قطعا باید بلوزیا شومیز از ترکیب رنگ های شارپ یا همان به اصطلاح رنگ های جیغ باشد. این نکته هم باید رعایت بشود که حتما رنگ ژاکت یا کت یک رنگ خنثی انتخاب شود به طوری که رنگ بلوز از زیر کت به چشم بزند و نا خودآگاه چشم بیننده و اطرافیان را به سمت بالا تنه معطوف شود. در این حالت است که بدن خوش فرم، باریک و کشیده نشان داده می شود.

زنان دارای فرم بدنی سیبی شکل چه نوع دامن هایی را باید بپوشند؟

بهترین گزینه دامن برای سیبی شکل ها ماکسی ودامن هایی هست که دقیقا روی زانو بایستد. دارای فاق بلند باشد و این مهم است که کمر شما را مشخصا نشان دهد. اگر اطلاعاتی در باره دامن ها ندارید بهترین روش مطالعه مقالات ما در مورد انواع دامن هاست

 زنان دارای فرم بدنی سیبی شکل چه نوع شلوار هایی را باید بپوشند؟

بهترین گزینه شلوار برای اندام های سیبی شکل مطمئنا شلوارهای بوت کات و واید می باشد. شلوارهای فاق بلند نیز میتواند جز انتخاب های این افراد باشد که چربی های ناحیه میانی را جمع تر و کمر را باریک تر از آن چیزی که هست نشان میدهد. شلوارهای اسکینی نوع زیبا و دوست داشتنی از خانواده ی شلوارهاست اما به صراحت میتوان گفت اصلا مناسب اندام های سیبی شکل نیست و به هیچ عنوان نباید جز انتخاب سیبی ها باشد چون دقیقا اندام را شبیه به یک ذره بین میکند.انتخاب  شلوارهای فاق کوتاه هم میتواند جز اشتباهاتی باشد که یک سیبی شکل میتواند داشته باشد. 

زنان دارای فرم بدنی سیبی شکل چه نوع پیراهن هایی را باید بپوشند؟

این افراد در هنگام خرید پیراهن باید بیشتر از هرچیزی کمر آن را مد نظر قرار دهند. غالبا انتخاب این افراد میتواند لباسهایی باشد که در قسمت کمر دارای چین یا تغییر رنگ هستند.به هیچ عنوان نباید دنبال پیراهن های گشاد و بدفرم باشند تا شکم شان را پنهان کنند . البته پیراهن های تنگ و چسبان هم گزینه ی خوبی برای این افراد نیست. فقط کافیست هنگام خرید حوصله به خرج داده و در مورد پیراهن ها اطلاعات کسب کنند.

زنان دارای فرم بدنی سیبی شکل چه نوع تاپ و بلوز هایی را باید بپوشند؟

این افراد باید حواسشان در مورد تاپ ها و بلوز هایی که انتخاب میکنن جمع باشد و سعی کنند انتخابشان طوری باشد که بیشترین تمرکز و حواس ها روی کمر باشد. استفاده از کمربند بهترین گزینه برای باریک نشان دادن کمر در بلوز و شومیز می باشد. البته باید این مورد را هم در نظر داشت که هرتاپ و بلوز که کمر تنگ داشته باشد هم مناسب با فرم بدن این افراد نیست. پارچه ی لباس هم معیار اصلی در این موارد می باشد. باید بلوز هایی انتخاب شود که دارای پارچه های محکم و ضخیف باشد که به هیچ عنوان کش نیاید. از تاب و بلوز های گشاد و نازک باید دوری شود  به جز در مواردی که از کمربند استفاده میشود.

زنان دارای فرم بدنی سیبی شکل چه نوع کت و کاپشن هایی را باید بپوشند؟

بهترین گزینه ی کت و کاپشن برای اندام های سیبی شکل کت و کاپشن های جلو بازی هستند که دارای رنگ خنثی باشند.

تصویر زیر نشان دهنده برخی باید ها و نباید های سیبی شکل ها در پوشیدن لباس است.

فرم بدن 1 

سخن نهایی بانوریس با سیبی ها

چیدن استایلی که بتونه یک فرد سیبی رو به یک ساعت شنی تبدیل کنه اصلا کار ساده ای نیست. ولی این رو همیشه مد نظر داشته باشید که به معنای این نیست به هیچ عنوان شما زیبا نیستید و اندام زیبایی ندارید. فقط کافیست کمر خود را باریک تر نشان دهید. آن موقع هست که عالی و جذاب خواهید بود.

اگر فکر میکنید که شما اندام سیبی ندارید و هنوز هم فرم صحیح بدن خودتان را پیدا نکردید کافیست بانوریس را دنبال کنید. 

 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه