چگونه در فصل تابستان شیک پوش باشیم؟

امتیاز دهید

 با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، لباس پوشیدن برای خانم های شیک پوش سخت تر شده و این سوال به وجود آمده که چه لباسی باید بپوشیم که نه تنها ما را در فصل تابستان خنک تر نگه دارد بلکه باعث حفظ شیک پوشی و راحتی ما نیز باشد؟

چگونه در فصل تابستان شیک پوش باشیم عنوان مقاله ای است که در ادامه به آن اشاره می کنیم، اگر شما هم جزء شیک پوش ها هستید و نمی دانید چگونه در فصل تابستان شیک پوش بمانید بهتر است با بانوریس و مقالاتمان همراه باشید.

 شیک پوش

1.اگر می خواهید در فصل  تابستان شیک پوش باشید از پوشیدن لباس های چسبان و تنگ خودداری کنید.

بهتر است این مورد را بدانیم که هرچه لباس گشادتر و راحت تر باشد در گرمای تابستان کمتر اذیت خواهید شد، از مانتوهای نازک، گشاد و خنک استفاده کنید، از مانتوهای آزادی که باعث شود جریان هوا روی بدنتان برقرار باشد و از تعرقتان جلوگیری کند. جنس پارچه ی لباس های تابستانی باید نازک باشد در مقاله قبلی پارچه های مناسب برای فصل تابستان توضیح داده شده است که می تواند یک راهنمای خوب برای شما در انتخاب پارچه ی لباس برای فصل تابستان باشد. همچنین شلوارهای انتخابی شما در فصل تابستان نباید تنگ باشد چون باعث تعرق زیاد می شود. شلوارهای گشاد بهترین گزینه برای تابستان هست که امروزه خیلی مد بوده و طرفدارهای زیادی دارد.

حتی دامن های بلند و خنک بهترین جایگزین برای شلوارهای تنگ و چسبان در فصل تابستان می باشد.

2.اگر می خواهید در فصل تابستان شیک پوش باشید از پوشیدن لباس های نرم خودداری کنید

جنس های خیلی نرم که در تیشرت های زیر مانتو ها از آن استفاده می کنید با وجود راحتی آزار پوستی برایتان خواهد داشت پس نباید جزء انتخاب شیک پوشان در فصل تابستان باشد.

3.اگر می خواهید در فصل تابستان شیک پوش باشید حتما در پوشش خود از کلاه با رنگ روشن استفاده کنید.

نور آفتاب در تابستان بر پوست صورت تاثیر زیادی می گذارند و باعث آفتاب سوختگی و ایجاد لک روی پوست می شود پس شیک پوشان هرگز این ریسک را قبول نمیکنند، بهترین روش برای جلوگیری از این مورد استفاده از کلاه های رنگ روشن در استایل خود هست، چون علاوه بر این که شیک هست و در خوش استایلی تاثیر دارد باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی و حفظ سلامت پوست صورت می شود.

  تابستانه

4.اگر می خواهید در تابستان شیک پوش باشید جنس های طبیعی تر برای لباس انتخاب کنید

شیک پوشی و تابستان موردی هست که همیشه درگیری ذهنی در افراد ایجاد می کند مخصوصا از بابت اینگه چه جنس هایی را برای پوشش انتخاب کنند، پیشنهاد ما برای شیک پوشان در فصل تابستان استفاده از جنس های طبیعی تر برای پوشش هست. پارچه های کتان بهترین گزینه برای تابستان هست چون علاوه بر ظاهر زیبا و اعیان قابل تنفس تر هم هست و به سرعت عرق بدن را جذب و پوست را خشک می کند. این یعنی تا زمانی که لباس کتانی بر تن دارید عرق زیادی را حس نخواهید کرد.

5.اگر میخواهید در فصل تابستان شیک پوش باشید حتما بدن و لباستان را تمیز نگه دارید

تمیزی و مرتب بودن جزء اصول اولیه برای شیک پوشی می باشد. در تابستان برای پایین آوردن دمای بدن و تمیزی پوست از هر کثیفی و سلول مرده حتما باید دوش آب ولرم یا خنک گرفته شود. همچنین لباس ها هم باید مثل خود شخص تمیز باشند. اگر به تیپ خود اهمیت می دهید و دوست دارید حتی در تابستان جزء افراد شیک پوش باشید باید تمیزی لباس و بدنتان را در اولویت قرار دهید.

 پارچه تابستانی

6. اگر میخواهید در فصل تابستان شیک پوش باشید از اکسسوری ها و کیف های مناسب برای فصل تابستان استفاده کنید.

اکسسوری های زیادی از جنس های متفاوت برای افراد شیک پوش وجود دارد. که هرکدام برای موقعیت های خاصی مناسب اند. مثلا در تابستان نباید از اکسسوری هایی از جنس فلز استفاده کرد چون این اکسسوری ها در معرض آفتاب داغ شده و باعث اذیت و سوختن پوستتان می شود و جلوه ی زیبای آن را از بین می برند.

همچنین در تابستان کوله ها و کیف های بزرگ را باید فراموش کرد و از کیف های دوشی که اصطلاحا در برخی جاها کیف پستچی هم نامیده می شود استفاده کرد. چون سبک تر و راحت تر هستند.

همچنین استفاده از عطرهای خنک را هم نباید فراموش کرد، در تابستان از عطرهای شیرین باید دوری کرد در عوض از عطر های سرد و ملایم با اسانس گیاه و میوه می توان استفاده کرد.

 اکسسوری

7. اگر می خواهید در فصل تابستان شیک پوش شوید تیپ های لایه ای با بافت های باز بزنید

تیپ های لایه ای یکی از تیپ هایی هست که بانوان شیک پوش اکثرا در پوشش خود از آن استفاده می کنند. ولی چگونگی استفاده از این تیپ ها در تابستان کمی متفاوت تر از مابقی فصل ها می باشد. مثلا نباید پارچه ی مانتو ها از نوع چین دار و پلیسه ای باشد چون به علت لایه لایه بودن جریان هوای داخل مانتو کم بوده و احساس گرما می دهد باید دارای بافت های باز باشد تا هوا به طورکامل بین لباس و بدن جریان داشته باشد.

در تیپ های لایه ای استفاده از شومیز های خنک در زیر مانتو را نباید فراموش کرد. چون لباسی که در فصل تابستان از زیر مانتو بر تن می کنید باید لطیف و در عین حال خنک باشد تا از تعرق و احساس گرما جلوگیری کند. پس شومیزهای با جنس سبک و خنک  گزینه مناسبی برای این مورد می باشد.

سخن نهایی بانوریس با شما

شیک پوشی جزء اصلی ترین دغدغه های جوامع امروزی هست و با تغییر فصل این دغدغه در بین افراد بیشتر می شود. رعایت اصول شیک پوشی در هر فصل نیازمند اطلاعاتی هست که افراد باید بدانند تا جزء افراد شیک پوش آن فصل مطرح شوند. ما در این مقاله سعی داشتیم 7 اصل از اصول شیک پوشی در فصل تابستان را مطرح کرده و آشنایی هر چند جزئی با نوع پوشش در فصل تابستان به شیک پوشان داده باشیم. با مجموعه بانوریس همراه باشید. 

 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه