بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟

امتیاز دهید

همانطور که می‌دانید با تغییر فصل و سرد شدن هوا پوشش ما هم تغییر می‌کند و کم کم به سمت پوشش گرم می‌رویم و بیشتر از لباس های گرم استفاده می‌کنیم.  پوشش هایی که مناسب فصل پاییز و زمستان هستند بیشترشان با الهام گرفتن از رنگ ها و طرح های زیبای فصل پاییز و زمستان طراحی شده اند. اما برای بیشتر بانوان خوشتیپ و شیک پوش این سوال ایجاد می‌شود که بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟ پوشش هایی که آن ها را تبدیل به یک فرد شیک و جذاب کند تا از نظر ظاهری جزو افراد خوش تیپ و خوش استایل باشند. پاییز و زمستان دو فصل فوق العاده زیبا هستند که می‌شود با استفاده از لباس های مناسب این فصل ها، حسابی خوش تیپ و جذاب بود. بافتنی های مختلف در انواع مدل ها و رنگ ها، دستکش های خاص، شال گردن های زیبا و بلند ، بوت های شیک و جذاب و همچنین پالتو های متنوع و خوش رنگ و ... به ما کمک می‌کنند تا در این فصل زیبا ظاهری جذاب و شیک داشته باشیم و از این فصل سرد با لباس های گرممان لذت ببریم.

ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین نوع پوشش‌ در فصل زمستان صحبت کنیم و چند نکته‌ی مهم درباره‌ی تیپ مناسب برای فصل زمستان به شما ارائه دهیم تا علاوه بر برطرف کردن نیازتان، به خوش تیپ بودن شما نیز کمک کنیم. پس با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تصویر لباس زمستانی

1)    استفاده از جین جذب

شلوارهای لی جذب، مناسب ترین انتخاب برای فصول سرد سال هستند، زیرا همراه با بوت های زمستانی باید شلوار جذب پوشید البته به صورت کلی بهتر است این شلوارها را با کت های چرم ست کنید تا جذابیت شما را چند برابر کند.

2)    استفاده از ژاکت بافت

یک ژاکت بافت برای یک بانوی شیک پوش می‌تواند یکی از گزینه ها برای داشتن بهترین نوع پوشش در فصل زمستان باشد زیرا ژاکت بافت در شیک نشان دادن شما نقش بسزایی دارد. بنابراین حتما در استایل خود از یک ژاکت بافت استفاده کنید. حتی اگر با یک دامن تا زانو و یا جین ست شود ترکیبی جذاب تر خواهید داشت. البته مزیتی که ژاکت های بافت دارند این است که می‌توانند به راحتی با هر لباسی ست شوند.

3)    استفاده از پالتو

 پالتو ها جزو بزرگ ترین بخش لباس های زمستان شما محسوب می‌شوند. یک توصیه کلی برای انتخاب بزرگ ترین بخش لباس زمستانی این است که این تکه های مهم و اصلی را به رنگ خنثی انتخاب کنید تا دغدغه و مشکل ست کردن با سایر اجزا لباس هایتان را نداشته باشید.

4)    استفاده از بوت های بلند

بوت های بلند علاوه بر اینکه واقعا شیک و جذاب هستند، بلکه در هنگام بارندگی هم جزو محافظ های خوب برای شما محسوب می‌شوند. آنها را می‌توانید با جین های جذب، دامن های کوتاه و غیره ست کنید.

لباس زمستانی

5) استفاده از شال های بزرگ

استفاده از شال ها و یا روسری های بزرگ می‌تواند استایلی جذاب تر و شیک تر برای شما بوجود آورد. بنابراین حتما سعی کنید در استایل خود از شال های بزرگ و صد در صد خوش رنگ استفاده کنید.

6) استفاده از یقه اسکی

در فصل های سرد بیشتر افراد از پیراهن های یقه اسکی استفاده می‌کنند. یقه اسکی تقریبا با همه اجزاء هماهنگی دارد و می‌توان از آن در زیر کت ها و بافت ها استفاده کرد.

7) استفاده از کت چرم

 کت های چرم با هر نوع لباس و استایلی هماهنگی دارند و جزو بهترین و شیک ترین استایل های زمستانی محسوب می‌شوند. بهتر است در هنگام پوشیدن کت های چرم، آن ها را با شلوارهای جین ست کنید.

8) استفاده از نیم بوت

 نیم بوت ها هم از آن دسته مدل هایی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند، واز بهترین پیشنهادات به عنوان بهترین نوع پوشش در فصل زمستان هستند، می‌توانید آن‌ها را با پیراهن های زیر زانو و یا جین های جذب ست کنید.

لباس زمستانی

چند نکته‌ی مهم درباره‌ی بهترین نوع پوشش در فصل زمستان

 

·         چند لایه لباس بپوشید: به جای پوشیدن یک لایه لباس ضخیم از چند لایه لباس نازک روی هم استفاده کنید تا هم شما را گرم نگه دارد و هم باعث می‌شود که بتوانید هر زمان هوا گرم شد چند لایه از لباس هایتان را در بیاورید.

·         جوراب زمستانی بپوشید: پوشیدن جوراب های گرم زمستانی در گرم نگه داشتن پاها نقش مهمی دارند. اگر چه جوراب هایی از جنس پشم مصنوعی هم اغلب می توانند در گرم نگه داشتن پاها خوب باشند، اما جوراب های پشمی بهترند. البته می‌توانید چند لایه جوراب روی هم بپوشید، اما باید مراقب باشید که پاهایتان در این وضعیت کاملاً راحت باشد و جریان خون قطع نشود.

·         وقتی لباس می‌پوشید یادتان باشد که از خودتان در برابر رطوبت (برف و باران، برف، باران و یا باد) محافظت کنید: هم رطوبت و هم باد بیشتر از موقعی که هوا خشک و آرام است باعث می شود سردتان شود.

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که گفته شد با تغییر فصل و سرد شدن هوا پوشش ما هم تغییر می‌کند و کم کم به سمت پوشش گرم می‌رویم و بیشتر از لباس های گرم استفاده می‌کنیم. پوشش هایی که مناسب فصل پاییز و زمستان هستند بیشترشان با الهام گرفتن از رنگ ها و طرح های زیبای فصل پاییز و زمستان طراحی شده اند. ما در این مقاله شما را بهترین نوع پوشش در فصل زمستان آشنا کردیم و ناتی را جهت داشتن استایل زیبا در این فصل ارئه دادیم البته همیشه به خاطر داشته باشید که لباس را بیشتر از مد به خاطر کاربردش بپوشید زیرا زمانی که هوا سرد است علاوه بر اینکه بیشتر به ظاهرتان و اینکه چگونه به نظر می‌رسید، توجه کنید، باید به گرم نگه داشتن خود نیز توجه داشته باشید. البته این به آن معنی نیست که در فصل سرد زمستان، از لباس های دمده و از مد افتاده استفاده کنید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه