رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

امتیاز دهید

فصل زمستان فصلی است پر از رنگ ها، ترکیبات رنگی موجود در طبیعت زمستانی جزء جذاب ترین و فوق العاده زیباترین ترکیبات رنگی می باشند. همانطور که می دانید ترکیبات رنگی طبیعت در زمستان می تواند الهام بخش شما در رنگ آمیزی موهایتان، نوع آرایش صورتتان و صد البته انتخاب رنگ لباس هایتان باشد. جالب است بدانید که این ترکیبات رنگی و رنگ هایی که شما در این فصل برای موهایتان، آرایش صورتتان و یا لباس هایتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به شخصیت شما بستگی دارد. ما در مقاله‌ی قبلی در مورد رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز صحبت کردیم و گفتیم برای داشتن یک استایل فوق العاده باید رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل پاییز را بدانید و بر اساس آن لباس بپوشید. در این مقاله نیز می خواهیم در مورد رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان اطلاعاتی به شما ارائه دهیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید و رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان را یاد گرفته و از این رنگ ها در استایل های زمستانی خود استفاده کنید.

 رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

آبی سرامیکی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

آبی سرامیکی جز آبی های اسرار آمیزی است که با نام "با طراوت تراز آبی دریایی" نیز شناخته شده است. ست این رنگ با لباس های جین و کتان برای فصل زمستان بسیار مناسب می باشد.

شتری یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

شتری یکی از بهترین و ترند ترین رنگ هایی است که می توان در لباس های زمستانی استفاده کرد. ست کردن با کیف، بوت، پالتو، شال و کلاه شتری جلوه خاصی به استایل شما می بخشند. پس اگر طرفدار ساده پوشی هستید، شتری رنگ مخصوص شماست.

 قرمز یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که تقریبا همه افراد دوست دارند. ست کردن رنگ قرمز با رنگ های مکمل آن یک ست خاص و شیک را برای شما به وجود می آورد. پوشیدن لباس قرمز نشان دهنده‌ی جسارت در افراد می باشد. اگر می خواهید رنگ قرمز لباستان زیبا تر دیده شود از رنگ های خنثی کنار آن استفاده کنید که مناسب فصل زمستان هستند.

رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

مشکی و خاکستری یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

مشکی و خاکستری جزء رنگ های خنثی هستند که با رنگ های دیگر به خصوص رنگ قرمز به زیبایی ست می شوند. اکثر افراد با انواع رنگ پوست می توانند از این رنگ ها استفاده کنند. مشکی و خاکستری می تواند جذابیت متفاوتی را در ست لباس های زمستانی برای شما به وجود آورد.

خردلی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

خردلی از جمله رنگ های گرم و ملایم است که آرامش خوبی را از خود ساطع می کند. رنگ خردلی مانند رنگ زرد از نظر روانشناسی رنگ ها شادی، خنده و دلگرمی را به شما و اطرافیانتان می دهد. ولی بهتر است در ست این رنگ فقط یکی ازاجزای استایلتان به رنگ خردلی باشد. ترکیب این رنگ با رنگ سیاه و سفید باعث می شود رنگ خردلی خود را به خوبی نشان دهد.

بنفش یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

رنگ بنفش رنگ الهام بخش و رنگ شاهزادگان و ملکه هاست. رنگ بنفش در نقطه ای وسط طیف رنگ های سرد تا گرم قرار می گیرد و یک رنگ معتدل به حساب می آید. رنگ بنفش طیف گسترده ای از رنگ های بادمجانی تا یاسی را شامل می شود. به افرادی که دارای پوست و موی روشن هستند، استفاده از رنگ بنفش در فصل زمستان توصیه می شود. بنفش را می توانید با رنگ‌هایی مثل زرد، قرمز، نخودی، نارنجی، آبی یا رنگ‌های خنثی (سفید، مشکی، طوسی، سرمه‌ای) ست کنید.

زرد عسلی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

اگر بخواهیم یک رنگ مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان برای افرادی که از محیط تاثیر می پذیرند معرفی کنیم می توانیم به آن ها رنگ زرد عسلی را معرفی کنیم. زرد عسلی رنگ گرم و ایده آلی برای زمستان می باشد. رنگ زرد و نارنجی در چرخ رنگ نزدیک به هم هستند به همین دلیل شما می توانید به طور هم زمان از این دو رنگ در استایل خود استفاده کنید و یک ترکیب رنگ شاد و جذاب ایجاد کنید.

زیتونی گرم یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

این رنگ بیشتر سبز زرد به نظر میرسد و یکی از بهترین، مناسب ترین و پرطرفدارترین رنگ ها برای فصل سرد زمستان است. انتخاب رنگ زیتونی معمولا نشان دهنده ی آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. این رنگ با زرد، سبز، قهوه ای، ارغوانی و مشکی به خوبی ست می شوند. 

رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

صورتی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

رنگ صورتی یکی از رنگ های گرم است که در بسیاری از فرهنگ ها، رنگی دخترانه و ملیح به حساب می آید. به دلیل خاصیت گرم بودن این رنگ، انتخاب خوبی برای فصل سرد زمستان می باشد. استفاده از این رنگ به دلیل سرزندگی و نشاط بخش بودنش در لباس های نوزادان و کودکان بسیار زیبا می باشد. هرچقدر رنگ صورتی به سمت روشنی برود احساس ملایمت و آرامش بیشتری دارد و هر چه رنگ آن تیره تر باشد رنگی پر انرژی و پر جنب و جوش جلوه می کند.

ارغوانی جوهری یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

ارغوانی جوهری یکی از زیباترین و قدرتمند ترین رنگ هایی است که می توانید در استایلتان به کار ببرید. این رنگ یک رنگ بسیار گیرا، پر عمق، محرک و تاثیر گذاری است. یکدست پوشیدن این رنگ معمولا همیشه زیبا و تاثیر گذار می‌باشد. مثلا یک پالتوی بلند به رنگ ارغوانی همیشه شیک و با کلاس است. جالب است بدانید رنگ زرد در کنار ارغوانی جلوه‌ی شگفت انگیزی دارد.

نارنجی یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان

رنگ نارنجی سمبل نشاط، شادی، دانش و آگاهی می باشد. این رنگ احساس اجتماعی بودن را در فرد تقویت می کند و پوشیدن این رنگ لباس جوانی و نشاط را القا می کند. اگر نمی خواهید یک کت به رنگ نارنجی بپوشید می توانید یکی از اکسسوری ها مانند کلاه یا شال گردن را نارنجی انتخاب کنید. شما می توانید نارنجی را با سبز، خاکستری، آبی، مشکی و زرد ست کنید.

سخن نهایی بانوریس با شما

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد  ترکیبات رنگی طبیعت در زمستان می تواند الهام بخش شما در رنگ آمیزی موهایتان، نوع آرایش صورتتان و صد البته انتخاب رنگ لباس هایتان باشد. و گفته شد این ترکیبات رنگی و رنگ هایی که شما در این فصل برای موهایتان، آرایش صورتتان و یا لباس هایتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به شخصیت شما بستگی دارد. همچنین گفته شد در فصل سرما پوشیدن لباس هایی با رنگ گرم بسیار محبوب می باشد. ما در این مقاله شما را با تعدادی از رنگ های مناسب برای انتخاب لباس در فصل زمستان آشنا کردیم تا به وسیله ی آن بتوانید بهترین انتخاب لباس را در فصل زمستان داشته باشید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه