تاریخچه ی برند بربری

امتیاز دهید

مشهورترین تولید کننده پارچه های شطرنجی

امروز تیم بانوریس تصمیم دارد شما را با تاریخچه برند بربری بیشتر آشنا کند.

این برند مشهورترین تولید کننده پارچه های شطرنجی در دنیای مد و فشن است. بربری یک بخش از گروه plc می باشد که اصالتا انگلیسی است و در حوزه مد و فشن، ساخت عطر و ادکلن فعالیت می کنند.

در روز 27 آگوست 1835 توماس بربری در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد، او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار میکرد و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت در سال 1870 او روی فروش لباس های بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانی های پلاستیک است، بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخ تولید کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود.بنابراین پارچه مقاوم و جدید گاباردین را در سال 1880 تولید نمود و با این کار به شهرت زیادی دست یافت.

کیفیت ضد آب بودن لباس های بربری زمانی که در سال 1911 کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباس های بربری استفاده کرد که تایید شد.

در سال 1915 برند بربری اولین فروشگاهش را تاسیس کرد و شروع به فروش تعداد محدودی از محصولات خود در ژاپن کرد. در سال 1920 برای اولین بار پارچه های معروف شطرنجی در طراحی داخل کت و بارانی بربری به کار گرفته شد.

در سال 1920 توماس بربری در سن 90 سالگی درگذشت.

در سال 1942 برند بربری در فیلم های مشهور و کلاسیک های هالیوود جای خود را باز کرد مانند فیلم کازابلانکا که بوگارت یک بارانی بربری بر تن کرده بود.

در سال 1960 برند بربری  اولین مجموعه اکسوسوری را به محصولات خود اضافه کرد، محصولاتی مانند کیف پول و چمدان و در سال 1981 اولین عطرهای تولید برند بربری به بازار عرضه شد.

امروزه پارچه شطرنجی بربری که در دهه 1920 معرفی شد، در همه نقاط  دنیا از برزیل تا اروپا و حتی ژاپن شناخته شده و به صورت شطرنجی این برند در آمده است.

بربری از پرطرفدارترین نوع پارچه می باشد و طبق آمار فروشگاه بانوریس پارچه ی دو رویه بربری جز پرفروش ترین پارچه های بارانی فروشگاه اینترنتی بانوریس می باشد.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه