خودآرایی حرفه ای در بانوریس

امتیاز دهید

نکات کلیدی در مورد خودآرایی

چطور در یک زمان کوتاه خودمان را برای یک مهمانی آماده کنیم. آیا لازم است همیشه با آرایش زیاد در مهمانی هایمان حاضر شویم؟؟ در برخی مواقع بهتر است با آرایش ملایم و ملیح در مهمانی ها شرکت کنیم. اینکار باعث میشود که جذابتر دیده میشوید. و در 10 دقیقه با ظاهری آراسته به مهمانی بروید. فقط کافیست امروز با بانوریس همراه شوید.

مرحله اول:
این مرحله بسیار مهم است. زیر سازی پوست باید بصورتی انجام شود که تمام منافذ باز صورت را بپوشاند که اینکار را با کرم مرطوب کننده و یا کرم زیر سازی سبک می توان انجام داد، سپس دور چشم و قسمتهای قرمز صورت را با کرم پودری سبک پوشانده و کرم پودر را با انگشت یا برس آرایشی پخش کرده تا صورت شما صاف و یکدست شود. در انتها بهتر است بر روی قسمتهای از صورتمان که برق یا انعکاس نور دارد مثل اطراف بینی،زیر چشم و پیشانی کمی پودر فیکس کننده آرایش زده و با برس بر روی تمام صورت پخش کنیم.

مرحله دوم:
مرحله آرایش چشم هست. در صورتی که نخواهیم زیاد آرایش کنیم و زمانی برای کشیدن خط چشم نگذاریم بهتر است از سایه های رنگ تیره استفاده شود. فقط باید حواسمان به این نکته باشد که ما نمیتوانیم از یک رنگ تیره مانند قهوه ای تیره به تنهایی استفاده کنیم و باید در کنار این رنگ از یک رنگ ملایم مانند کرم استفاده شود. انتهای سایه باید حالت محو داشته باشد و حدودش مشخص نباشد. برای زدن ریمل مژه های انتهایی را بیشتر ریمل بزنید. اینکار باعث میشه که چشمان شما بزرگتر دیده شود.

مرحله سوم:
انتخاب مناسب رژگونه و رژلب. در روزهای که آرایش زیادی ندارید سعی کنید از رژگونه و رژلب پررنگ و جیغ استفاده نکنید. رنگ صدفی و صورتی کمرنگ بهتر انتخاب می باشد. در هنگام زدن رژگونه نیز در محدوده رژگونه زیاده روی نکنید.

مرحله چهارم:
درست کردن مو. این مرحله که آخرین مرحله نیز میباشد.در مورد مدل به مدل صورت افراد بستگی دارد. فقط در هنگام درست کردن موهایتان به چند نکته توجه داشته باشید حتما مقداری موهایتان را پوش داده و به کمک چند سنجاق هر مدلی که به شما بیشتر میاد جمع کنید. میتوانید قسمتی از موهای خود را نیز بافت کنید. 

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه