نکات ارزشمند در مورد لباس نامزدی

امتیاز دهید

انتخاب آسان لباس نامزدی

در ابتدا باید نوع جشن نامزدی مشخص باشد تا لباس متناسب با جشنتان انتخاب کنید در صورتی که جشن نامزدی ساده و خودمانی داریم بهتر است لباس خیلی عیونی انتخاب نکنید یک لباس ساده و شیک برای این مجلس مناسب میباشد ولی اگر جشن نامزدی بزرگی دارید بهتر است  لباس مجلل تری انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ لباس نامزدی محدودیت زیادی ندارید. بهتر است از رنگ سفید استفاده نشود چون رنگ لباس عروسی سفید است، سعی کنید از رنگهای که بیشتر به پوستتان میاید استفاده کنید. میتوانید رنگ لباستان را با لباس داماد نیز ست کنید. در صورتی که دوست ندارید خیلی همرنگ باشید میتوانید با رنگ بلوز یا کراوات داماد ست کنید.

پیراهن بلند برای لباس نامزدی گزینه مناسبی است اگر پیراهن بلند را خیلی دوست ندارید میتوانید از پیراهن کوتاه استفاده کنید ولی بقیه مدلها به هیچ عنوان مناسب نیستن. پارچه های که برای لباس نامزدی بیشتر مورد توجه و استفاده قرار میگیرد عبارتند از انواع ساتن(ساتن می سی نو، ال ایکس، آمریکایی)، دانتل و گیپور با طرحهای مختلف که شما میتوانید به روزترین پارچه ها از فروشگاه اینترنتی بانوریس تهیه کنید.

لینک خرید پارچه لباس نامزدی و مجلسی در بانوریس

نکته ظریف دیگر انتخاب کفش هست که در انتخاب اندازه پاشنه باید قد داماد نیز توجه شود و رنگ کفش بهتر متناسب با لباستان باشد. 

لباس نامزدی داماد

در مورد لباس آقا داماد برای مراسم نامزدی پیراهن و کت و شلوار گزینه مناسب است ولی چند نکته ظریف هست که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در هنگام انتخاب کت و شلوار اندازه سر شانه سایز و کاملا جذب باشد. قد شلوار نیز باید تا پاشنه کفش باشد. یک نکته که کمتر به آن توجه میشود رنگ جوراب است. فقط با کت و شلوار روشن و سفید، جوراب سفید بپوشید. استفاده از جوارب سفید در کنار کفش مردانه مشکی و شلوار های مشکی یا تیره ناهماهنگی بدی ایجاد میکند و از انجام اینکار خوردداری فرمایید.
در مورد انتخاب رنگ بلوز آقا داماد محدودیت زیادی وجود ندارد، به رنگ کراوات توجه شود و یک هارمونی رنگی بین بلوز و کت و کراوات وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟ با ما به اشتراک بزارید.

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه