انتخاب رنگ لباس

امتیاز دهید

ارتباط رنگ لباس با پوست

امروز میخواهیم ببینیم چه رنگ لباسی را انتخاب کنیم که بیشتر به رنگ پوست ما می آید

این نکته را در نظر داشته باشید اگر رنگ لباستان را مناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید زیبایی شما دو برابر خواهد شد.

البته همیشه هم نمی توان از رنگ هایی استفاده کرد که طبق قوانین رنگ ها به شما بیاید گاهی تنوع هم لازم است می توانید ققط برای مکان ها مهمانی های خاص از این قوانین استفاده کنید در دیگر زمان ها خود را از قید و بند این حرف ها رها کنید.

پوست روشن

افرادی که دارای پوست روشن هستند مطمنا موهای بلوند، قرمز و یا قهوه ای روشن دارند. این افراد باید با شرایط پوستشان کمی رنگ به چهره ی خود دهند.

شما باید از پوشیدن رنگ های روشن و حتی پاستلی خودداری کنید چون باعث می شود رنگ چهره شما را پریده تر نشان دهد.

این موضوع در مورد رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی و گاهی بژ نیز صدق میکند به جای این رنگ ها از خردلی و فیلی استفاده کنید.

پیشنهاد این است که رنگ های تیره مثل سورمه  ای، قهوه ای مشکی را در کنار رنگ های روشن بپوشید.

پوست تیره

این افراد انتخاب های زیادی  پیش رویشان است.

افراد با پوست تیره در هر رنگی مثل رنگ های خنثی، جیغ، پاستلی زیبا و جذاب خواهند شد. ولی تعادل برقرار کردن بین ست کردن رنگ ها بسیار مهم است به عنوان مثال رنگ های پاستلی  را در  کنار رنگ های خنثی به تن کنید تا خیلی تو ذوق نزند.

پوست سبزه

این افراد هم مانند افرادی که پوست تیره ای دارند بیشتر رنگ ها بهشان می آید، اما بهترین رنگ برای این افراد رنگ های تیره تر یا حتی روشن  تر از پوستشان است.

به عنوان مثال بژ یا خاکستری روشن و برای رنگ های تیره  تونالیته های تیره و بنفش را انتخاب کنید.

برای فصل تابستان، رنگ های روشن بهترین گزینه است مثلا میتوانید چند رنگ خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری را با هم به تن کنید تا به رنگ صورت شما بیاید ولی از آنجایی که  رنگ پوست شما به زردی و کمی به سبزی می زند باید از پوشیدن رنگ هایی مانند زرد، زیتونی، و پسته ای بپرهیزید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید....

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه