اکسسوری های پارچه ای

امتیاز دهید

معرفی اکسسوری های پارچه ای مردانه در دنیایی مد و فشن

 امروز می خواهیم شما را با اکسسوری های پارچه ای آشنا کنیم. در دنیای مد و فشن در چندین سال اخیر کلمه اکسسوری بسیار شنیده می شود که شاید برخی از شما با کلمه اکسسوری آشنا نباشید.در دنیای مد و فشن به هرگونه لوازم تزیینی به غیر از پوشاک و البسه اکسسوری گفته می شود. مانند کمربندهای  مردانه، شال مردانه، دستمال گردن، زیورآلات مردانه، کلاه مردانه و عینک و... 

در این میان بسیاری اکسسوری پارچه ای وجود دارد که خیلی پرکاربرد می باشند و به خوش تیپ شدن شما کمک می کند پس بهتر است از این اکسسوری ها بیشتر استفاده شود. از مزایای دیگر اکسسوری این است که استفاده از لباسهای مختلف را برای ما راحتتر می کند، چون ما خیلی راحت می توانیم با استفاده از اکسسوری ها بین لباسهایمان از لحاظ رنگ و مدل هماهنگی ایجاد کنیم.

اکسسوری های پارچه ای مردانه

دستمال جیب (پوشت)

یکی از این اکسسوری ها دستمال جیب (پوشت) هست که طرفداران خاص خودش را دارد. در برخی مواقع دستمال جیب را با کراوات نیز ست میکنند. انتخاب طرح و رنگ دستمال جیب کت سلیقه ای می باشد ولی بهتر است که با رنگ کراوات و یا پاپیون شما یکی نباشد.بهترین و مناسب ترین دستمال جیبی که بتوانید در مراسم های مهم از آن استفاده کنید دستمال جیب مربع با سایز 42 تا 45 می باشد که در جیب شما هیچ برجستگی ایجاد نمیکند. روشهای مختلفی برای تا زدن پوشت وجود دارد که این مورد نیز به سلیقه شخصی بستگی دارد البته موقعیت استفاده از پوشت را نمی توان نادیده گرفت، که این تاها عبارتند از تای کلاسیک، تای یک نقطه، تای دو نقطه، تای سه نقطه، تای چهار نقطه، تای تاج، تای گوش ماهی، تای پف دار و...   

دستمال گردن

 این اکسسوری پارچه ای که در جنس های مختلف وجود دارد و در انتخاب جنس دستمال گردن باید به فصل توجه نمود. در فصلهای سرد از دستمال گردن های ضخیم تر و در فصل های گرم از دستمال گردن های نازک استفاده می شود. اندازه دستمال گردن به مدل یقه و مدل کت و بقیه لباسهای که استفاده می شود بستگی دارد. رنگ و طرح دستمال گردن محدودیت خاصی ندارد و کاملا سلیقه ای است. طول نرمال دستمال گردن بین 127 تا 228 و عرضش بین 15 تا 35 سانتی متر است. البته آقایانی با قد بلند بهتر است از دستمال گردن بلندتر استفاده کنند.

اکسسوری کراوات و پوشت

کراوات

یکی از دیگر از اکسسوری پارچه ای مهم برای آقایان کراوات است. از پرطرفدارترین اکسسوری های پارچه ای مردانه محسوب می شود. برخی بر این باورند که جنس تمام کراوتها از ابریشم می باشد در صورتی که کراوات در جنسهای مختلف ابریشمی، پشمی، کتان با درصد پنبه ای بالا، ابریشم کش بافت وجود دارد. انتخاب جنس کراوات در فصلها مهم است در مورد طرح و رنگ کراواتتان آزاد هستید. بهتر است آقایان چاق از کراواتهای که عریض هستند و آقایان لاغر از کراواتهای باریکتر استفاده کنند. یک نکته مهم که باید رعایت شود قد کراوات می باشد که حداکثر باید انتهای کراوات روی کمربند بیفتد.

پاپیون

پاپیون اکسسوری که در برخی مواقع جایگزین کراوات می شود، در زدن پاپیون به مکان و موقعیت استفاده از پاپیون توجه کنید. در صورتیکه برای لباس فرم استفاده می شود بهتر از ساده باشد و از رنگهای تیره استفاده شود. جنس پارچه پاپیون عبارتند از پنبه ای، ابرایشمی، پلی استر، مخمل می باشد. پاپیونها در سه مدل خفاشی، الماسی و پروانه ای طراحی شدند که مدل پروانه ای جزء پرطرفدارترین مدلهای پاپیون در بین آقایان میباشد.

ساس بند

ساس بند اکسسوری که جایگرین کمربند می باشد. عرض استاندار یک ساس بند بین 2/5 تا 3 سانتی متر می باشد که ساس بند با این پهنا برای افراد با تمامی اندام ها کاربرد دارد. ساس بندها در انواع مختلف دکمه ای و کلیپسی وجود دارد. در انتخاب طرح و رنگ ساس بند هوشمندانه رفتار کنید تا جذابتر دیده شوید. در انتخاب ساس بند میتوانید با پاپیون خود ست کنید و یا ساس بند چرم خود را با دسته ساعت خود ست کنید. این نکات ریز به دو چندان کردن زیبایی ظاهری شما کمک شایانی می کند.

آقایانی که از این اکسسوریهای استفاده میکنند جزء آقایان جذاب و خوشتیپ محسوب میشوند.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

لباس تابستانی مناسب برای آقایان

نکات طلایی در مورد کراوات

مطالب مرتبط با این مطلب

دیدگاه خود را ارسال نمایید

0 دیدگاه